Szewczenko7 Opublikowano 4 Grudnia 2009 Opublikowano 4 Grudnia 2009 Witam Od pewnego czasu auto na cieplym silniku zaczelo gorzej palic tzn jakies 2sek trzeba zakrecic , kiedy na zimnym silniku pali od przysłowiowego strzała...uslyszalem tez metaliczny dzwiek po rozgrzaniu silnika do 80st C w okolicy wtryskow...hmm wydaje mi sie ze dawka na cieplym silniku powinna byc inna?jaka jest wlasciwa dawka na cieplym silniku?jak temu zaradzic? pozdrawiam jaki masz silnik bo w temacie masz AFN a w profilu 1Z Ja mam 1Z ale zadalem pytanie odnosnie AFN-a bo kolega ma z nim problem
Sztomel Opublikowano 4 Grudnia 2009 Opublikowano 4 Grudnia 2009 wątpliwe by w silniku AFN występowały problemy takie jak w nowszych silnikach TDI związanych z mniejszą dawką startową gdyż w AFN nie ma dwumasowego koła zamachowego ( a to tylko tym badziewiem jest podyktowane inne oprogramowanie nowszych ECU silników TDI i problemy z odpalaniem ciepłego silnika) problem musi tkwić w czym innym ale w czym ?
Wihajster Opublikowano 4 Grudnia 2009 Opublikowano 4 Grudnia 2009 gdyż w AFN nie ma dwumasowego koła zamachowego w każdym jest
Sztomel Opublikowano 4 Grudnia 2009 Opublikowano 4 Grudnia 2009 gdyż w AFN nie ma dwumasowego koła zamachowego w każdym jest nie w każdym a już zwłaszcza w AFN-ie z 95 rocznika.
Wihajster Opublikowano 4 Grudnia 2009 Opublikowano 4 Grudnia 2009 gdyż w AFN nie ma dwumasowego koła zamachowego w każdym jest nie w każdym a już zwłaszcza w AFN-ie z 95 rocznika. w 95 nie bylo AFN i dwumas jest w każdym AFN-e
Sztomel Opublikowano 4 Grudnia 2009 Opublikowano 4 Grudnia 2009 AFN jest od '95 roku a dwumas od '97 roku...
wojtekce Opublikowano 4 Grudnia 2009 Opublikowano 4 Grudnia 2009 AFN jest od '95 roku a dwumas od '97 roku... mylisz się
darek Opublikowano 4 Grudnia 2009 Opublikowano 4 Grudnia 2009 AFN w A4 - 02.1996 - 07.1999 Zgadza się
wojtek26 Opublikowano 5 Grudnia 2009 Opublikowano 5 Grudnia 2009 AFN-y wszystkie maja dwumas fabrycznie, przy wymianie sprzegła sa dostepne zestawy z kołem 1 masowym. Co do tematu to kolego podłacz Vaga i sprawdx jaka masz dawke na wolnych obrotach i jaka temp paliwa widzi czujnik w pompie.
lapek85 Opublikowano 5 Grudnia 2009 Opublikowano 5 Grudnia 2009 kolega Sztomel już po raz kolejny pokazał, że udaję mądrego OT w dziale technicznym
czaja77 Opublikowano 5 Grudnia 2009 Opublikowano 5 Grudnia 2009 kolega Sztomel już po raz kolejny pokazał, że udaję mądrego OT w dziale technicznym :polew: kolega Sztomel ma łeb na karku,mi np pomógł........
Wihajster Opublikowano 6 Grudnia 2009 Opublikowano 6 Grudnia 2009 przyczyna gorszego zapalania AFN na ciepłym może być wiele rzeczy.Wyeksploatowana pompa,czujnik G62 jak również słaby dwumas mający luzy.Ale wtedy na zimno tez by zapalał nie najlepiej więc w twoim przypadku chyba odpada .Radą jest mały myk w sofcie podnoszący dawke rozruchową lub regeneracja pompy
rikardo Opublikowano 6 Grudnia 2009 Opublikowano 6 Grudnia 2009 przyczyna gorszego zapalania AFN na ciepłym może być wiele rzeczy.Wyeksploatowana pompa,czujnik G62 jak również słaby dwumas mający luzy.Ale wtedy na zimno tez by zapalał nie najlepiej więc w twoim przypadku chyba odpada .Radą jest mały myk w sofcie podnoszący dawke rozruchową lub regeneracja pompy Jako przyczynę można jeszcze dodać słaby akumulator i zużyty rozrusznik.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się