henrey Opublikowano 5 Grudnia 2009 Opublikowano 5 Grudnia 2009 Witam.Jestem użytkownikiem A4 1.9 tdi.90kM.Nie mogę sobie poradzić z problemem ciężkiego rozruchu.Pali ciężko gdy jest zimny czy cieplny.Nie zapala od razi tylko po kilku obrotach.tzn.pierwsze obroty daja odglos odpalania ale całkowite odpalenie nastepuje po kilku obrotach.W samochodzie sprawdzono zapon,dawkę paliwa.pompę wtryskowa,ciśnienie w cylindrach i rozrusznik co okazalo sie ze jest wszystko ok.
szneider Opublikowano 6 Grudnia 2009 Opublikowano 6 Grudnia 2009 Przerabiałem trudny rozruch w kilku audiczkach. Po pierwsze to powinieneś sprawdzić kąt wtrysku, jeśłi będzie zły to autko będzie ciężko paliło. Rozruchowa dawka paliwa, jeśłi jest złą to auto nie chce palić, możę być coś nie tak z nastawnikiem w pompie paliwa. Posprawdzaj filtry - powietrza, paliwa, najlepiej wymień Sprawdz czy w wężyku pomiędzy filtrem a pompą nie ma pęcherzyków powietrza, zdarza się ze jak pompa nie trzyma ciśnienia to paliwo się cofa i pompa się przypowietrza, można założyć zaworek zwrotny powinien pomóc (przerabiałem ten patent w A6 2.5 TDI auto nie chciało palić, po założeniu zaworka problem znikł) Przeczyszczenie przepływemierza najlepiej środkiem do czyszczenia gaźników, można zdjąć delikatnie z jednej strony siateczkę i elegancko wyczyścić ten drucik psiukając na niego tym środkiem), poźniej zakłądasz siateczkę i lutownicą nadlewasz na nią plastik.. W A6 wyjeliśmy przepływomierz i zanurzyliśmy tą małą częśc w benzynie ekstarkcyjnej na cała noc, po założeniu auto dostało kopa, a wcześniej muł ze nie wiem. Najlepiej powymieniać wszystkie wężyki podciśnienia. Sprawdz świece żarowe. Wykrecasz, bierzesz kawałek przewodu podłaczasz pod akumulator a druga stroną dotykasz do masy na 1-2 s, powinna być zaraz gorąca. JAk nie to jest do wymiany.[br]Dopisany: 06 Grudzień 2009, 18:13_________________________________________________W Twoim przypadku to bym raczej stawiał na zły kąt wtrysku dlatego autko nie pali lub na to ze pompa niedomaga. Nie zaszkodzi jednak zrobić inne zabiegi które opisałem dla świętego spokoju. [br]Dopisany: 06 Grudzień 2009, 18:15_________________________________________________Mój kumpel był u dwóch machaników co mu niby sprawdzili zapłon i samochód jak nie palił tak nie palił. Pojechał w końcu do prawdziwego mechaniora ustawili kąt wtrysku na zegarach i autko pali jak talala. Wczęśniej kręciło i parkotało jak ruski traktor, założył nawet grzanie świec żarowych na przycisk i nic mu to nie dało.
_Solar_ Opublikowano 6 Grudnia 2009 Opublikowano 6 Grudnia 2009 w które miejsce montuje się ten zawór zwrotny
antojuja Opublikowano 7 Grudnia 2009 Opublikowano 7 Grudnia 2009 potwierdzam z tym zaworem u mnie to pomoglo dodatkowo zwiekszylem dawke rozruchowa paliwa i zmienilem czas i temp grzania swiec vagiem plus regeneracja rozrusznika i pali od kopa, zawor zwrotny montuje sie przed filtrem na zasilaniu z baku
szmekot Opublikowano 16 Grudnia 2009 Opublikowano 16 Grudnia 2009 Czy mogę tu zamontować zawór zwrotny.
rustin Opublikowano 16 Grudnia 2009 Opublikowano 16 Grudnia 2009 ja bym proponował za filtrem paliwa przed pompą,bo jak jakiś paproch podejdzie to zaworek nie bedzie dobrze dzialal a tak bedzie czysta ropa przez niego przechodzić.
Kajzer-K1 Opublikowano 16 Grudnia 2009 Opublikowano 16 Grudnia 2009 Witam Moja teoria na temat palenia silnika AHU jest następująca i sprawdzona przez kilku a może kilkunastu użytkowników silnik ten miał to do siebie że jak już miał najechane kilometrów to przestawał palić na zimnym i na ciepłym silniku, i nnie pomagały tu żadne czary odczyniane np. dawka startowa czy zaworki zwrotne czy jeszcze coś innego, jedynym wyjściem było zmiana map starrtowych przez kogoś kto się na tym zna (dobrego tunera) pomagało to w 100%. Ewentualnie zamówić i założyć takie sprytne ustrojstwo jakim jest: http://moto.allegro.pl/item842229074_bmw_opel_diesel_ciezko_odpala_to_juz_nie_problem.html Po 1: Działa w 100% sam sprawdzałem i montowałem u kolegi Po 2: Koleś który tym handluje jest bardzo pomocny w montażu Po 3: Montaż jest dziecinnie prosty Więc może nad czymś takim trzeba pomysleć Panowie Pozdrawiam
rookie Opublikowano 16 Grudnia 2009 Opublikowano 16 Grudnia 2009 odradzam jakiekolwiek boxy, te gówno się psuje i silnik zaczyna świrowac A świece żarowe nówki? Czy nie?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się