Rob Opublikowano 6 Grudnia 2009 Opublikowano 6 Grudnia 2009 Witam, Mam problem z brakiem mocy podczas gwałtownego przyspieszania, musze odpuścić gaz i delikatnie wtedy idzie, ale i tak nie zawsze równo. Na diagnostyce wyskoczyła pierwsza sonda przed kat, następnie cewka zapłonowa wszystko wymienione na nowe Boscha, jest lepiej, ale to nie jest to, co powinno być. Podczas drugiego podpięcia znów pokazała sie cewka i to ta nowa i padło podejrzenie na drugą sonde za kat, która stoi na wartości 99% i nie zmienia tego parametru. Cewka znowu wymieniona na nową i dalej auto ma dziure podczas przyspieszania.Czy druga sona może to powodować podając złe dane, co ma wpływ na mieszanke. A może to zły kierunek , wcześniej wymieniałem przepływke może coś z dolotem powietrza .Z góry dziękuje za pomoc witam ponownie , jest może ktoś z okolic bytomia z Vagiem ?
Dev Opublikowano 6 Grudnia 2009 Opublikowano 6 Grudnia 2009 sprawdz cisnienie doładowania i działanie DV-ki
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się