peya81 Opublikowano 7 Grudnia 2009 Opublikowano 7 Grudnia 2009 Witam Jak w temacie - proszę o analizę logów. Z góry sorki, że pierwszy jest do 5tys.obr, ale trochę za wcześnie się wcisnęło Są to moje pierwsze logi więc proszę o wyrozumiałość. Logi postanowiłem wykonać, gdyż autko (może wydaje mi się, po paru przejażdżkach A3 180KM Q) jakby trochę straciło moc. Po podłączeniu do VAG'a wywala błąd 16804 (P0420) o niskiej sprawności kata/wadliwa sonda (check się nie zapala). Nim wywalę kata chciałbym abyście na nie spojrzeli. Auto ma przebieg 180 000 km, 1,8T AVJ Z góry dziękuję. Poniżej logi http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e0591eff3d6b599a.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5b99819ec9d8ea95.html
poziek Opublikowano 7 Grudnia 2009 Opublikowano 7 Grudnia 2009 bardzo niskie wskazania przepływki zrób jednocześnie kanał 3, 20, 115
peya81 Opublikowano 7 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 7 Grudnia 2009 ok, jutro wrzucę, bo mgła osiadła jeszcze jakieś uwagi?
gregory Opublikowano 7 Grudnia 2009 Opublikowano 7 Grudnia 2009 Zrób te logi porządnie od 1500Rpm- 6500Rpm, a nie jak w Dieslu. Zrób kanały 002, 013, 033, 115. W sumie to nie pamiętam które to były dokładnie kanały bo już się zdarzało, że w dwóch 1.8T ten sam parametr był na innym kanale :gwizdanie: Co do logów już zamieszczonych to coś kąt wyprzedzenia zapłonu coś szaleje. Dobrze jakbyś też zrobił spalanie stukowe. W AVJ można zrobić na prawdę porządne logi.
letallec Opublikowano 7 Grudnia 2009 Opublikowano 7 Grudnia 2009 Dla 1.8T logi wykonujemy tylko dynamiczne. Kanały: 3, 20, 31, 34, 115
domjenick Opublikowano 7 Grudnia 2009 Opublikowano 7 Grudnia 2009 bardzo niskie wskazania przepływki na mojego czuja-albo przeplywka,albo turbo,albo jedno i drugie-przeplywka pokazuje okolo 50%,przy 4300 o/min,zauwazcie ,ze przy 4680 o/min jest max wartosc,a obroty wciaz rosna,a przeplywka wskazuje mniej-wiec turbo juz zaczyna mniej pompowac,albo przeplywka zle pokazuje,zdrowa seria przy odcince powinna pokazywac okolo 120 mg... ok 5000 o/min,a tu nawet stowki nie dobilo...-poczekajmy na loga z turbiny
peya81 Opublikowano 8 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 8 Grudnia 2009 wieczorkiem beda logi zrobie wymienione 3, 20, 31, 34, 115 (3,20,115 jednoczesnie) czy jeszcze jakies sobie życzycie?
szogun0 Opublikowano 8 Grudnia 2009 Opublikowano 8 Grudnia 2009 A niby powiedzcie mi co wy widzicie w tym logu z grupy 03? Przecież to nie diesel. Sorry, chodziło mi o 11 gr.
gregory Opublikowano 8 Grudnia 2009 Opublikowano 8 Grudnia 2009 A niby powiedzcie mi co wy widzicie w tym logu z grupy 03? Przecież to nie diesel. Koledzy którzy mają/mieli również AVJ porównują pewnie masę powietrza przy jakiś tam obrotach i wychodzi im, że jest liniowo niższa A co do wskazań przepływki to trza auto dokręcić do 6500 żeby mówić ostatecznie o przepływce.
peya81 Opublikowano 8 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 8 Grudnia 2009 Dziś była masakra Drogi zalane wodą, ruch do tego niesamowity. Jeździliśmy 50 min żeby udało się rozpędzić gdzieś furę od 50 do tych 130 (chyba nie patrzyłem na prędkościomierz) i lipa - zawsze albo ktoś wyjechał albo zaczął wyprzedzać (A4) i się pultał, że on mnie z lewej a ja ogień prawym pasem chyba dam sobie spokój do weekendu na zrobienie w miarę poprawnych logów. W dodatku Vag-com jak chciałem zrobić gr. wyższą niż 25 - pluł się, że muszę wykupić abonament :gwizdanie: do weekendu postaram się coś na to zaradzić. Poniżej wrzucam co udało mi się zrobić dzisiaj, ale tak jak pisałem nie wyszło jak chciałem, oceńcie sami czy coś da się z tego wywnioskować log 003 oraz 011 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/09c1dac49a256326.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/92589c8628166589.html log 003 011 020 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/77acb41dc3d9a576.html log 003 020 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/e6c56a03202c836e.html pozdrawiam i z góry dziękuję za chęci pomocy
szogun0 Opublikowano 8 Grudnia 2009 Opublikowano 8 Grudnia 2009 Strasznie kiepskie wyniki ma przepływomierz. Sprawdź filtr powietrza no i jakimś manometrem sprawdź ciśnienie doładowania. Szukaj dziur.
domjenick Opublikowano 8 Grudnia 2009 Opublikowano 8 Grudnia 2009 czy miales robiony rozrzad,jakos ostatnio,lub ktos grzebal przy zaplonie? w gornych zakresach dochodzi nawet do 8* wyprzedzenia zaplonu-o ile sie nie myle-powinno byc max +/- 3 stopnie, jesli stracil moc i takie wynik na przeplywce-to moze rzeczywiscie kat zapchany ,nie ma przeplywu,korekty na zaplonie,ale rownie dobrze moze byc gdzies nieszczelnosc zrob 115-zobaczymy jak turbinka pompuje do logow,najlepiej wybierz sie póznym wieczorem,lub w nocy-ruch jest mniejszy
peya81 Opublikowano 8 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 8 Grudnia 2009 rozrząd robiłem 1,5 roku temu, później nic oprócz oleju i własnie jakoś po ostatniej wymianie filtrów i oleju, jakbym zauważył różnicę w osiągach. Może to wina filtra (filtron)? Niestety wcześniej nie robiłem logów i ciężko jest wyłapać moment "awarii" - na mój gust to po ostatnim serwisie troszkę "podupadł"
domjenick Opublikowano 8 Grudnia 2009 Opublikowano 8 Grudnia 2009 jak masz zamiar kata wywalac-to zrob to,nastepna potencjalna przyczyna "zwolnienia" przeplywu spalin i spadku mocy bedzie wyeliminowana,dla porownania mozesz zrobic loga z przeplywki ,ale wyjmij calkowicie wkladke-jak przejedziesz sie chwile bez filtra-nic sie nie stanie ,a weliminujesz kolejna z potencjalnych przyczyn,nawet jesli lejesz 95 oktan-nie powinno byc takich korecji zaplonu,bo auto fabrycznie jest dostosowane do takiej benzyny,lub bogatszej w oktany
poziek Opublikowano 8 Grudnia 2009 Opublikowano 8 Grudnia 2009 Dominik korekty są skutkiem prawdopodobnie braku doładowania... bez 115 nic nie wiemy....
domjenick Opublikowano 8 Grudnia 2009 Opublikowano 8 Grudnia 2009 bez 115 nic nie wiemy.... no tak gdybac bez loga mozna dwie strony...
peya81 Opublikowano 9 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 9 Grudnia 2009 chłopaki postaram sie wrzucic 115 najszybciej jak to mozliwe dzieki za pomoc
gregory Opublikowano 9 Grudnia 2009 Opublikowano 9 Grudnia 2009 Kiedy świece zapłonowe wymieniałeś?? Filtr powietrza to jedynie Knecht! Timing jest zwalony bo stuka i komp przesuwa zapłon. Jest opcja, że jak miałbyś świece bardzo mocno zużyte to turbo też słabiej może pompować.
peya81 Opublikowano 9 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 9 Grudnia 2009 ok teraz powinno być dobrze zrobione na początek gr. 003 020 115 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/f9b8059f6d4fe0c0.html pózniej lambda 031 (trochę się spóźniłem z wciśnieciem gazu po starcie ) http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/e0fec7da5c7d8b36.html oraz 034 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/bc238c5e2e66005d.html trzymam kciuki [br]Dopisany: 09 Grudzień 2009, 19:32_________________________________________________świecie wymieniane 1,5 roku temu razem z rozrządem (NGK platyna) czyli jakieś 40tys. km. Planowałem ich wymianę na wiosnę
gregory Opublikowano 9 Grudnia 2009 Opublikowano 9 Grudnia 2009 Od 3800Rpm doładowanie zadane zrównuje się dopiero z rzeczywistym, ale jednak się zrównuje więc turbo pompuje to co ECU zadaje u góry. Mam zastrzeżenie co do sygnału obciążenia silnika, czy oby na pewno trzymałeś gaz do oporu? Przy pedale gazu w podłodze obciążenie powinno być ~100%. Sonda do momentu w którym doładowanie zadane zrównuje się z rzeczywistym idzie na bogato bo jest za mało powietrza, potem wraca do normy. Komp jednak nie z tego powodu przesuwa zapłony bo jak jest bogato to nie ma raczej takiej potrzeby. 40k km to zdecydowanie czas na wymianę świec.
Rekomendowane odpowiedzi