Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Auta angielskie i europejskie...różnice


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam pytanie...czy sa duze roznice miedzy audi a4 b5 europejska i angielska.chodzi mi dokladnie o przekladke...mam czesci do przekladki...ale zastanawiam sie ile i co tam bedzie do zrobienia poza zwyklym przelozeniem czesci tak jak jest np we francuzach...wie ktos moze cos na ten temat??

Opublikowano

Witam

Jeśli chodzi o Audi A4 i przekłądkę to tak z grubsza to będzie Ci potrzebne: ściana grodziowa wewnętrzna, maglownica, serwo, silniczek wycieraczek i ramiona, plastiki podszybia obudowa ECU to by było na zewnątrz a

w środku: deska górna+pas mocujący, pedały, tunel środkowy, boczki drzwi(chyba że nie masz elektryki) schowek, obudowa pod kierownicę, nagrzewnica z ramieniem i linkami+konsola sterująca nagrzewincą. No to chyba tak z najważniejszych rzeczy tyle musisz przełożyć :cheesy: ogólnie najgorsze to ściana bo trzeba jej fragment wyciąć i wstawić nowy z europejskiej. Pozdrawiam :a4fan:

Opublikowano

wszystkie czesci mam bo mam rozbitka ze skasowanym tylem wiec czesci posiadam...rozchodzilo sie wlasnie o ta sciane grodziowa...i jej przerobki........no ale widze troche roboty jest..no ale...czego sie nie robi hehe

Opublikowano

rozchodzilo sie wlasnie o ta sciane grodziowa...i jej przerobki........no ale widze troche roboty jest..no ale...czego sie nie robi hehe

Niektóre auta miały fabrycznie przygotowane wersje dla aut z wyspy i kontynentu tzn. wystarczy wyciąć dziury i przełożyć przewody i kierownicę w odpowiednim miejscu

Może się miło zaskoczysz?

Opublikowano

W Audi a4 się nie zaskoczysz ścianę będziesz musiał spawać ale to dla dobrego fachmana nie jest dużo pracy :smiley:. Jest sporo aut w których ściana grodziowa jest poprostu przykręcana i nie ma problemu pozdrawiam :a4fan:

uzupełnij profil

Opublikowano

Mam takiego anglika przerobionego i nie było tak źle , nie była wymieniana cała przegroda tylko belka do zamocowania pedałów i kierownicy , przy kompie zostało sporo nadmiaru kabli , ale nie zmieniałem wiązki bo robiłem dla siebie.

Opublikowano

sam mam taką przekładke i nie polecam , co oryginal to oryginał . pozdr.

Opublikowano

a dlaczego nie polecacie ??

Opublikowano

sam mam taką przekładke i nie polecam , co oryginal to oryginał . pozdr.

zgadza sie co oryginał to oryginał

przypuszczam że mają na na myśli to, że kiedy zrobisz przekładke to już nie będzie to samo tzn. będzie zawsze coś piszczeć, trzeszczeć podczas jazdy, bo to jednak jest skladane nie po fabrycznemu, więc części już nie są spasowane jak oryginalnie :wink:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...