Ghouscik Opublikowano 23 Maja 2007 Opublikowano 23 Maja 2007 Mam pytanie...czy sa duze roznice miedzy audi a4 b5 europejska i angielska.chodzi mi dokladnie o przekladke...mam czesci do przekladki...ale zastanawiam sie ile i co tam bedzie do zrobienia poza zwyklym przelozeniem czesci tak jak jest np we francuzach...wie ktos moze cos na ten temat??
grzanek85 Opublikowano 23 Maja 2007 Opublikowano 23 Maja 2007 Witam Jeśli chodzi o Audi A4 i przekłądkę to tak z grubsza to będzie Ci potrzebne: ściana grodziowa wewnętrzna, maglownica, serwo, silniczek wycieraczek i ramiona, plastiki podszybia obudowa ECU to by było na zewnątrz a w środku: deska górna+pas mocujący, pedały, tunel środkowy, boczki drzwi(chyba że nie masz elektryki) schowek, obudowa pod kierownicę, nagrzewnica z ramieniem i linkami+konsola sterująca nagrzewincą. No to chyba tak z najważniejszych rzeczy tyle musisz przełożyć ogólnie najgorsze to ściana bo trzeba jej fragment wyciąć i wstawić nowy z europejskiej. Pozdrawiam
Ghouscik Opublikowano 24 Maja 2007 Autor Opublikowano 24 Maja 2007 wszystkie czesci mam bo mam rozbitka ze skasowanym tylem wiec czesci posiadam...rozchodzilo sie wlasnie o ta sciane grodziowa...i jej przerobki........no ale widze troche roboty jest..no ale...czego sie nie robi hehe
Gość spedyt Opublikowano 24 Maja 2007 Opublikowano 24 Maja 2007 rozchodzilo sie wlasnie o ta sciane grodziowa...i jej przerobki........no ale widze troche roboty jest..no ale...czego sie nie robi hehe Niektóre auta miały fabrycznie przygotowane wersje dla aut z wyspy i kontynentu tzn. wystarczy wyciąć dziury i przełożyć przewody i kierownicę w odpowiednim miejscu Może się miło zaskoczysz?
grzanek85 Opublikowano 24 Maja 2007 Opublikowano 24 Maja 2007 W Audi a4 się nie zaskoczysz ścianę będziesz musiał spawać ale to dla dobrego fachmana nie jest dużo pracy . Jest sporo aut w których ściana grodziowa jest poprostu przykręcana i nie ma problemu pozdrawiam uzupełnij profil
mark4 Opublikowano 27 Maja 2007 Opublikowano 27 Maja 2007 Mam takiego anglika przerobionego i nie było tak źle , nie była wymieniana cała przegroda tylko belka do zamocowania pedałów i kierownicy , przy kompie zostało sporo nadmiaru kabli , ale nie zmieniałem wiązki bo robiłem dla siebie.
piozar11 Opublikowano 28 Maja 2007 Opublikowano 28 Maja 2007 trochę nadkola nie pasują ale idzie dopasować
johnybravo Opublikowano 30 Maja 2007 Opublikowano 30 Maja 2007 sam mam taką przekładke i nie polecam , co oryginal to oryginał . pozdr.
petrus Opublikowano 10 Czerwca 2007 Opublikowano 10 Czerwca 2007 sam mam taką przekładke i nie polecam , co oryginal to oryginał . pozdr. zgadza sie co oryginał to oryginał przypuszczam że mają na na myśli to, że kiedy zrobisz przekładke to już nie będzie to samo tzn. będzie zawsze coś piszczeć, trzeszczeć podczas jazdy, bo to jednak jest skladane nie po fabrycznemu, więc części już nie są spasowane jak oryginalnie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się