tomi_25 0 Posted May 23, 2007 Share Posted May 23, 2007 witam. niedawno miałem wymieniany rozrząd w swoim aucie lecz nie wymieniłem pompy wody gdyz wszystko było wporządku i pomyslalem ze nie ma takiej potrzeby a tu dzis niespodzianka otwieram maske a tam pusty zbiorniczek po płyne, po dokładnym obejrzeniu auta zobaczyłem ze cieknie z pompy wody postanowilem ze nie bede znowu płacil mechanikowi i sam sprubuje wymienic pompe!!i teraz pytanie czy są jakies wieksze trudnosci przy wymianie pompy? czy trzeba na cos zwrócic szczególna uwage? moze ktos juz to robił i ma dla mnie jakies porady z góry dziękuje. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pre_pl 9 Posted May 23, 2007 Share Posted May 23, 2007 spędziłeś prawie 4 godziny na forum, napisałeś 33 wiadomości. Ale źle nazwałeś temat (2 punkt regulaminu) oraz masz w nosie prośbę o uzupełnieniu profilu. Tak więc, jak Ci pomóc jeśli nie wiadomo nawet jaki to silnik ?!!!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
audia4s4 0 Posted May 23, 2007 Share Posted May 23, 2007 Nawet nie wiadomo jakie to audi Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomi_25 0 Posted May 24, 2007 Author Share Posted May 24, 2007 ]no koledzy już uzupełniłem profil chyba sie nie gniewacie że tak póżno[br]Dopisany: 23 Maj 2007, 21:12 _________________________________________________już zrobione!! poszło gładko i wszystko ok Link to comment Share on other sites More sharing options...
adadur 14 Posted May 25, 2007 Share Posted May 25, 2007 Nie żartuj - jedz (najlepiej sholuj) do tego mechanika i wymień popę wody. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomi_25 0 Posted May 25, 2007 Author Share Posted May 25, 2007 nie żartuje. to nic trudnego bo pompa nie jest napędzana paskiem rozrządu tylko paskiem wielorowkowym wystarczy zdiąc zderzak spóscic płyn chłodniczy,wypiąc chłodnice,odstawic na bok zeby nie odkręcac przewodów od klimy,potem zdejmujemy wiatrak chłodnicy,jest przykręcony na czterech śrubach i mamy dobry dostęp do pompy-nie trzeba całego przodu rozbierac,nastepnie luzujemy napinacz paska wielorowkowego i zdejmujemy pasek,odkręcamy kolo pasowe znajdujące sie na pompie i mamy dostęp do samej pompy i pozostaje wykręcic starą i załozyc nową. w sumie zajeło mi to dwie godziny roboty i zaoszczędziłem 80zł bo tyle mi powiedział mechanik za wymiane pompy Link to comment Share on other sites More sharing options...
adadur 14 Posted May 25, 2007 Share Posted May 25, 2007 jak ktoś lubi podłubac przy aucie to zrobi ... a 80zł to też nie majątek. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomi_25 0 Posted May 25, 2007 Author Share Posted May 25, 2007 no tak nie majątek ale za to ile satysfakcji Link to comment Share on other sites More sharing options...
juleknotdead 0 Posted July 8, 2011 Share Posted July 8, 2011 czy potrzebny jest kanał? Link to comment Share on other sites More sharing options...
grabson765 0 Posted July 8, 2011 Share Posted July 8, 2011 czy potrzebny jest kanał? napewno z kanalem bylo by latwiej i wygodniej ale bez tez da rade Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now