Dev Opublikowano 7 Października 2012 Opublikowano 7 Października 2012 jak sie kupuje g.... polecane przez "pana mechanika" lub "sprawdzonego sprzedawcę" to tak niestety sie kończy kolejna sprawa to prawidłowy montaż podzespołów który niestety przez wiele osób jest zaniedbywany ot prosta wymiana klocków i tarcz z ta róznicą że póżniej auto hamuje jak pociąg na peronie PKP
tomi790 Opublikowano 7 Października 2012 Opublikowano 7 Października 2012 sugerujesz że ATE/TRW to szrot zestaw nowy - nie używka po niewiadomym przebiegu. Wcześniej miałem tarcze Bosch i klocki TRW i też zdarzało im sie popiskiwać czasami
oktawiusz5 Opublikowano 14 Października 2012 Opublikowano 14 Października 2012 między zaciskiem a klockiem posmaruj smarem miedzianym ( nie myl strony ściernej czyli miśdzy klockiem a tarczą )
MATIUS Opublikowano 15 Października 2012 Opublikowano 15 Października 2012 chodzi o posmarowanie na tej blaszce?
tomcrack27 Opublikowano 15 Października 2012 Opublikowano 15 Października 2012 ja mialem boscha i strasznie piszczaly
oktawiusz5 Opublikowano 15 Października 2012 Opublikowano 15 Października 2012 w instrukcji montażu ATE jest pokazane by posmarować powierzchnie stykające klocek z zaciskiem a z drugiej strony klocek z tłoczkiem
oktawiusz5 Opublikowano 16 Października 2012 Opublikowano 16 Października 2012 e tam a jak coś nie tak to od razu na forum i kto pomoże hehe
Dev Opublikowano 16 Października 2012 Opublikowano 16 Października 2012 albo pomoże albo wpuści w maliny... a tak w ogóle o o czym jest ten temat ????
sokal Opublikowano 17 Października 2012 Opublikowano 17 Października 2012 a tak w ogóle o o czym jest ten temat ???? Przepisy kulinarne?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się