Frimuś Opublikowano 14 Grudnia 2009 Opublikowano 14 Grudnia 2009 tak jak kolega somes napisal sprawdz czy masz Kata dopiero po wycieciu zrozumialem co to jest gwizd turbiny nawet na biegu jalowym nieraz se cicho pogwizduje!
lapek85 Opublikowano 14 Grudnia 2009 Opublikowano 14 Grudnia 2009 u mnie po wywaleniu kata, suszarka zaczeła bardziej gwizdać, fajny efekt, ale teraz jak wymieniłem kolektor ssący od AWX i wywaliłem egr to dopiero gwizda, na biego jałowym takze ją słychać wcześniej przed zmianami turbine było słychać bardzo słabo
szneider Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Opublikowano 8 Kwietnia 2010 U mnie pojawiło się dziś dziwne swistanie z okolicy turbo. Jak kupiłem auto silniczek zbierał sie normalnie. Po zimowej jeździe, jak już się zrobiło cieplej wyskoczyłam poza miasto na expresówkę a tu 110km/h i koniec, auto dalej nie idzie. Po ogledzinach, po sprawdzeniu przewódów, podpięciu vaga wyszło ze sztanga w gruszcze stoi w miejscu. Rozruszałem ją pożądnie. Auto zaczeło iść lepiej, wyczyściłem N75 i wymieniłem wszystkie wężyki podćiśnieniowe. Kilka rundek po expresówce i od czasu do czasu auto poprostu nie szło 100 na blacie i nie idzie, po zgaszeniu auta i odpaleniu zaczyna ciągnąc znów jak burza. Myślałem że jak przejadę z kilkadziesiąt kilometrów to samo się jakoś naprawi, rozrusza. Wymieniłem zaworek N75 na inny, ale dalej od czasu do czasu cos się zacinało i dopiero zgaszenie i ponowne odaplenei pomogło. NIektórzy pisali że im to pomogło, zrobienie jakiejś trasy jadąć bardzo dynamicznie, że turbo się porządnie przedmuchało i wszystko wróciło do normy. Niepokoi mnie jednak dziwny swist turbo, a mianowicie rozpędzając się np na 2 biegu od 1500-1700rpm do około 3 tys. obrotów słychać swist i auto idzie do przodu ale jakby coś je trzymało, blokowało, cały czas towarzyszy temu dziwny świst poźniej ten świst ustaje i auto wyrywa do przodu przy ok 3 tys/obr, to samo na trzecim biegu. Jak zwolniłem na trójce do 40 km/h i gaz w podłogę to zaczeło świszczeć i około 3 tys obr dopiero samochód zaczął ciągnąć pełną mocą. Do tych trzech tysięcy ciągnie i świszcze ale to nie jest to co powinno być. Sam już nie wiem co to może być, gdzie szukać przyczyny. Czy jeżeli rozruszałem sztangę to łopatki też powinny sie rozruszać , czy w grę wchodzi tylko czyszczenie turbo? Ostatnio zaślepiłem EGR i mam zamiar wywalić kata. MOże wywalenei kata pomoże. Te dwa gumowe węże od spodu silnika od turbo i intercoolera sprawdzałem, ale ich nie wykręcałem. Możliwe żeby były nieszczelne, vag powinien przecież wykazać błąd ciśnienia w układzie dolotowym gdyby były niesprawne.
kuternik Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Miałem taki problem jak ty i musiałem wyczyścić turbawke-pomogło!!!Teraz już się nic nie dzieje od pół roku.Niedługo wycinam kata i zaślepiam egr
SoMeS Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Opublikowano 8 Kwietnia 2010 u mnie po wywaleniu kata, suszarka zaczeła bardziej gwizdać, fajny efekt, ale teraz jak wymieniłem kolektor ssący od AWX i wywaliłem egr to dopiero gwizda, na biego jałowym takze ją słychać wcześniej przed zmianami turbine było słychać bardzo słabo to wywal jeszcze środkowy tłumik bo on najbardziej tłumi to zobaczysz dopiero co to jest gwizd turbiny ja aktualnie mam prostą rurkę od samej suszarki po wydech i efekt taki jak poniżej:http://www.youtube.com/user/icia092#p/u/3/GumtGlAM090 do tego oczywiście kolektor ssący awx, brak egr, skrócony dolot i takie tam pierdoły które można wyczytać u mnie w wątku
Frimuś Opublikowano 10 Kwietnia 2010 Opublikowano 10 Kwietnia 2010 A jak wyglada brak tlumika srodkowego a kontola na stacji konroli pojazdow ?????
SoMeS Opublikowano 10 Kwietnia 2010 Opublikowano 10 Kwietnia 2010 A jak wyglada brak tlumika srodkowego a kontola na stacji konroli pojazdow ????? nie wiem nie miewam takich
szneider Opublikowano 10 Kwietnia 2010 Opublikowano 10 Kwietnia 2010 Ktoś może wie gdzie w Elblągu można przeczyścić turbawkę i za ile?
Pulpit Opublikowano 10 Kwietnia 2010 Opublikowano 10 Kwietnia 2010 sporo gdzieś na forum było o tym i chyba koło 4 stówek a jeśli masz możliwość to jest opisane jak samemu to zrobić trwać trwa, ale zrobisz to sobie sam i nie dość że zaoszczedzisz to jeszcze bedziesz miał satysfakcje ze zrobiłeś to sam ( tak 20 KM wiecej) :decayed:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się