wektor2121 Opublikowano 14 Grudnia 2009 Opublikowano 14 Grudnia 2009 Cześć auto oberwało w prawe koło i szczeliła mi zwrotnica boje sie ze przez to uderzenie mogło coś pójść z napędem jak myślicie narazie czekam na rzeczoznawce?
.Pablo. Opublikowano 14 Grudnia 2009 Opublikowano 14 Grudnia 2009 Zależy bo mogła zwrotnica przejąc cały impet uderzenia i wahacze choć nie jest wykluczone że skrzynia i półośki są uszkodzone ale to mało prawdopodobne :gwizdanie:
Bogumił Opublikowano 14 Grudnia 2009 Opublikowano 14 Grudnia 2009 Też tak mi się wydaje, bo jaka to by musiała być siła uderzenia, żeby przez koło, zwrotnicę, wahacze, półośkę przeniosło się na skrzynię biegów i aby ona przejęła całe uderzenie. Po drodze jest za dużo elementów ruchomych, które "rozproszą" energię uderzenia, choć z tą półośką? Ale to by koło musiała się zawinąć pod spód.
wektor2121 Opublikowano 15 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 15 Grudnia 2009 tylko że koło przyjęło bardzo dużą siłę uderzenia pewnie alus będzie do wyrzucenia jutro będę gostek to wybada to i owo i sam przeglądnę stan za wiechy i innych podzespołów bo od momentu wypadku nie miałem ochoty tego oglądać ale z drzwi błotnika z maski to nic nie zostało doszczętnie to porozrywało i siła musiała być potężna jak auto na suwa bokiem leciał na mnie prostopadle i w ostatnim momencie zacząłem uciekać w lewo i nie udało sie bo moja sona pasażera uderzyłem w tył auta golfa 3 które przeskoczyło krawężnik chodnik i wparowało na posesje parkując równolegle do osi drogi [br]Dopisany: 15 Grudzień 2009, 20:45_________________________________________________nie wiem czy przypadkiem tej szkody nie zakwalifikują do kasacji bo koszta mogą przewyższyć wartość auta zdjęcie rozbitego auta http://img682.imageshack.us/img682/6865/dsc00190pl.jpg
Bogumił Opublikowano 15 Grudnia 2009 Opublikowano 15 Grudnia 2009 No to chyba kasacja. Kiedyś jechałem ze znajomym Peugeotem 607 i przy prędkości 70-80km/h (byliśmy na prawym pasie) przywaliła w nas ciężarówka w tylne prawe koło a my odbiliśmy się od dość wysokiego krawężnika lewą stroną samochodu i wróciliśmy na pas. Po wyjściu z samochodu zobaczyliśmy przerysowany błotnik tylny i wgięte tylne drzwi, felgi porysowane - niby nic ale kiedy kumpel pojechał na sprawdzenie geometrii okazało się, że po tym uderzeniu konstrukcja została "przekoszona" , samochód "stracił" zbieżność tyłu. Dodam, że w naszym przypadku wydarzenia wcale tak dramatycznie nie wyglądały jak u Ciebie, no i 607 do "małych" samochodów nie należy.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się