wojci Opublikowano 16 Grudnia 2009 Opublikowano 16 Grudnia 2009 Witam. Jako, że światła mojego auta ostatnio świeciły coraz słabiej postanowiłem zmienić palniki w obu lampach. NIestety ostatni jazda nocą była bardzo męcząca i oczy bolały od wypatrywania. Mam oryginalne lampy i były w nich zamontowane palniki OSRAM D2S. Jako, że palniki Philips są trochę tańsze postanowiłem zamówić właśnie Philipsy. Były już po 24h od zamówienia. Pięknie myślę. Jako, że nie miałem za dużo czasu postanowiłem zmienić najpierw jeden palnik ten lewy, bo łatwiej. Zdjąłem osłonę, odbezpieczyłem zabezpieczenie i wyciągnąłem palnik. Oczywiście wszystko ostrożnie bez dotykania palnikiem czegokolwiek. Następnie w kolejności odwrotnej zamontowałem nowy palnik. Po włączeniu zapłonu i odpaleniu świateł, nowy palnik dawał "lepsze" światło niż stary na prawej lampie. Zgasiłem światła. Po paru minutach odpaliłem auto, włączyłem światła a tu zonk. Lewy reflektor nie świeci. Wyjąłem nowy palnik i założyłem stary. No i niestety stary też już nie zatrybił. Teraz pytanie gdzie szukać przyczyny?? Padła przetwornica?? Jutro założę w dzień starą żarówkę na drugą lampę i zobaczę co będzie. Zastanawiam się czy te palniki nie są po prostu trefne. To zdjęcie palnika który założyłem: Drugi palnik nie używany: Palniki z tej aukcji: http://moto.allegro.pl/item838889610_oryginalne_zarowki_xenonowe_philips_d2s_germany.html Pomóżcie, od czego zacząć sprawdzanie??[br]Dopisany: Grudzień 15, 2009, 10:07:34 _________________________________________________Pomoże ktoś?? Rano jadę do pracy - ciemno, wracam do domu - ciemno, a światła jednego bark no i ciemno strasznie[br]Dopisany: Grudzień 16, 2009, 08:04:28 _________________________________________________Założyłem właśnie palnik na lampę prawą i puki co świeci normalnie. Tylko teraz co stało się z lewą lampą?? Bezpieczniki ok, przetwornica??
Cristoforo Opublikowano 16 Grudnia 2009 Opublikowano 16 Grudnia 2009 możliwe że przetwornica spr również czy styki są czyste od fajki ewentualnie delikatnie podegnij
wojci Opublikowano 18 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 18 Grudnia 2009 styki czyściutkie[br]Dopisany: Grudzień 16, 2009, 10:43:21 _________________________________________________lepiej się stało i hu... strzelił drugie światło powiedzcie jak sprawdzić przetwornicę, bo właśnie straciłem światła i oślepłem na święta heeelp
efcio Opublikowano 18 Grudnia 2009 Opublikowano 18 Grudnia 2009 mysle ze jedynym sposobem jest znalezienie kogos z tak sprawna przetwornica bo watpie ze da sie ja jakos latwo sprawdzic. Moze bezpieczniki najperw sprawdz
CyRoL Opublikowano 18 Grudnia 2009 Opublikowano 18 Grudnia 2009 WItam, zdarzył mi się podobny w problem w b6. Czy mozecie mi odpowidziec na pytanie, czy przez podlaczenie zarnika do drugiej lampy w celu sprawdzenia czy na pewno nie dziala i wrocenie do stanu początkowego, druga lampa tez przestala swiecic. Masakra normlanie, zostalem bez swiatel Gdzie moge znalesc bezpieczniki do xenonow? i czy zarnik to jest calość razem z tą malutka skrzyneczką aluminiową co ma na dole?
wojci Opublikowano 22 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 22 Grudnia 2009 ta skrzyneczka to przetwornica. a bezpieczniki są ok[br]Dopisany: Grudzień 18, 2009, 06:49:12 _________________________________________________NIech mi ktoś powie, czy z elektrycznego punktu widzenia, możliwe jest żeby żarnik spowodował padnięcie przetwornicy?? Czy może to tylko przypadek, że padły obie praktycznie na raz?? Może mieć jakieś znaczenie wysoki mróz??
aron82 Opublikowano 7 Stycznia 2010 Opublikowano 7 Stycznia 2010 Witam. Jako, że światła mojego auta ostatnio świeciły coraz słabiej postanowiłem zmienić palniki w obu lampach. NIestety ostatni jazda nocą była bardzo męcząca i oczy bolały od wypatrywania. . Teraz pytanie gdzie szukać przyczyny?? Padła przetwornica?? Jutro założę w dzień starą żarówkę na drugą lampę i zobaczę co będzie. Zastanawiam się czy te palniki nie są po prostu trefne. Drugi palnik nie używany: Palniki z tej aukcji: http://moto.allegro.pl/item838889610_oryginalne_zarowki_xenonowe_philips_d2s_germany.html Pomóżcie, od czego zacząć sprawdzanie??[br]Dopisany: Grudzień 15, 2009, 10:07:34 _________________________________________________Pomoże ktoś?? Rano jadę do pracy - ciemno, wracam do domu - ciemno, a światła jednego bark no i ciemno strasznie[br]Dopisany: Grudzień 16, 2009, 08:04:28 _________________________________________________Założyłem właśnie palnik na lampę prawą i puki co świeci normalnie. Tylko teraz co stało się z lewą lampą?? Bezpieczniki ok, przetwornica?? Może to zbieg okoliczności ale ja tez u tego allegrowicza kupiłem te same palniki w listopadzie. I już na początku jak je otrzymałem wydały mi się podejżane. Napis na podstawie żarnika był był całkiem inny od tych prezentowanych na zdjęciach z allegro, namalowany jakąś zwykła białą farbą, który po potarciu palcem zaczął się zmazywać, mocowanie samego żarnika tez się różniło od tego co jest na zdjęciach. Ale ze względu na ilość pozytywnych komentarzy postanowiłem je zabudować i co się okazało. Po kilku dniach świecenia dają takie słabe światło, że widze cień swojej furki jak ktokolwiek zamną jedzie. A jak do tego zacznie padać deszcz czy snieg to już niewidze nic. Sprawdż swoje żarniki czy odpowiadaja tym na zdjęciach bo w/g mnie to to są jakies chińskie podróbki. Więc być może one spowodowały przepalenie przetwornicy w twojej furce. Pozdr
k0za Opublikowano 7 Stycznia 2010 Opublikowano 7 Stycznia 2010 Też brałem u tego gościa żarniki. Jak na razie świecą ( odpukać w niemalowane ) Chociaż światło jakie dają jest na prawdę słabe, ale czy to przyczyna żarników to nie jestem jeszcze pewien, muszą rozebrać lampy i zobaczyć jak wyglądają odbłyśniki. Prawdą jest że za 100zl z alegro się nie kupi ori żarników, te również są podróbami
superdziki Opublikowano 7 Stycznia 2010 Opublikowano 7 Stycznia 2010 Prawda taka ze ori przetwornice maja zywotnosc 2000H. Czesto sie zdaza ze po wymianie zarnikow padaja zaraz przetwornice. Stare przetwornice ze starymi palnikami jeszcze jakos daja rade, ale juz z nowymi ktore na odpalenie potrzebuja troszku wyzszego napiecia juz jest problem. Odpala raz lub dwa a pozniej nic. Ja mialem dokladnie to samo najpierw 2xpalnik a na drugi dzien 2xprzetwornica. Kupowalem orginal na alledrogo, nie bawielm sie w naprawy. Po wymianie pol roku spokuj zero problemow.
wojci Opublikowano 7 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 7 Stycznia 2010 już na szczęście mam światła, no ale żeby jakoś dobrze świeciły to nie powiem. czy można regulować ksenony?? bo moje jakoś nisko świecą a żarniki siedzą dobrze
superdziki Opublikowano 7 Stycznia 2010 Opublikowano 7 Stycznia 2010 już na szczęście mam światła, no ale żeby jakoś dobrze świeciły to nie powiem. czy można regulować ksenony?? bo moje jakoś nisko świecą a żarniki siedzą dobrze Poczytaj tu, jesli ori ksenon to jest opcja ustawienia polozenia 0 ksenonow http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t93091.0.html;highlight=poziomowanie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się