Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Montaż zderzaka RS4 do A4


Kowi87

Rekomendowane odpowiedzi

Poradnik jak przerobić ori zderzak RS4 aby pasował do zwykłej A4(zdjecia i opis zaporzyczone z http://www.valitalo.org/rs4_bumper.htm ) :good:

Różnica miedzy obydwoma zderzakami to ok 3cm

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

Po założeniu zderzaka trzeba złapać wymagany kąt

5.jpg

6.jpg

7.jpg

Po dopasowaniu do nadwozia zderzak klejony jest wypełniaczem z włókna szklanego

8.jpg

9.jpg

10.jpg

mocowanie zderzaka rózni sie wiec mozna przerobić albo kupić nowe(na fotkach jest S4->RS4)

11.jpg

12.jpg

Końcowy efekt

rs4frontbumperfinished.th.jpgrs4frontbumperfinished3.th.jpgrs4frontbumperfinished5.th.jpgrs4frontbumperfinished4.th.jpg

Myśle że ten opis przyda sie komuś, bo czasem trudno było znaleśc link do tej stronki :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co jeszcze jest potrzebne do niego żeby go zamontować?

Napewno ślizgi, tylko niewiem czy od S4 podejdą :gwizdanie:

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niechcial bym wprowadzac w blad ale chyba mozna belke przelozyc ze swojego autka i powinno chulac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie montował ktoś ten zderzak w polifcie :mysli:

Bo po małych przejsciach z moim, zakupie taki kompletny zderzak wraz z odbojami i mam pare pytań

Czy poliftowe ślizgi pasują do tego zderzaka - podobno tak

Czy odboje z polifta są takie same jak w RS4(moje są przerobione pod mocowanie FMIC, wiec chciałbym je zostawić

Czy jest możliwość załozenia belki z polifta :mysli:

Za wszelkie info będe wdzięczny

Planowany efekt docelowy

rs4u.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś wie na jakich odbojach/kłach należy zamontować zderzak od rs4?

Czy odboje w s4 i rs4 są takie same?

nie są takie same

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś wie na jakich odbojach/kłach należy zamontować zderzak od rs4?

Czy odboje w s4 i rs4 są takie same?

nie są takie same

Czyli aby zamontować, zderzak od rs4 niezbędne są odboje od rs4, lub rzeźba?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś wie na jakich odbojach/kłach należy zamontować zderzak od rs4?

Czy odboje w s4 i rs4 są takie same?

nie są takie same

rs4 i s4 maja takie same kly odboje http://moto.allegro.pl/odboj-odboje-zderzaka-audi-a4-b5-s4-rs4-f-vat-i1570224144.html

jeszcze rano byly 2szt. za 150zl.teraz nie widze juz aukci

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Według etki róznią sie numerem, róznica moze być jedynie w długosci, ale to tylko teoria :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wcale nie .. ja mam zrobiony na seryjnych i wszystko pasuje.. róznica jest taka że w rs4 ta cześć wykręcana przez którą przechodzi śróba mocująca zderzak jest dłuższa ale da sie to obejść.. ja wykręciłęm ją tyle żeby zdeżak dobrze pasował jak przystawie go od dołu do tej części poczym śruba na wylot ugóry podkładka i nakrętka.. skręcone i wszystko pasi.. ogólnie mówiąc zderzak jest tak jakby podwieszony pod te odboje.. jak ktoś zainteresowany mogę zrobić fotki jak mi się uda wcisnąć tam aparat

efekt

15c83ee7c9fd1c17.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wcale nie .. ja mam zrobiony na seryjnych i wszystko pasuje.. róznica jest taka że w rs4 ta cześć wykręcana przez którą przechodzi śróba mocująca zderzak jest dłuższa ale da sie to obejść.. ja wykręciłęm ją tyle żeby zdeżak dobrze pasował jak przystawie go od dołu do tej części poczym śruba na wylot ugóry podkładka i nakrętka.. skręcone i wszystko pasi.. ogólnie mówiąc zderzak jest tak jakby podwieszony pod te odboje.. jak ktoś zainteresowany mogę zrobić fotki jak mi się uda wcisnąć tam aparat

efekt

15c83ee7c9fd1c17.jpg

a czy ktos twierdzi ze na polftowym odboju nie da sie zrobic?da tylko trzeba tak jak piszesz spasowac go na podkladkach itp kto nie ma do tego smykalki kupuje ori,kiedys kupilem 2 szt.za 60zl,koles wystawil jako odboj do zwyklej a4 98r..........KOWI moze numerem sie tylko roznia bo na 1000proc.sa identyczne s4/rs4

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja nie widze sensu kupowac s4/rs4 czy nawet poliftowych ja mam przed lifta i zrobione bez problemu na ori.. dokładnie jak mówisz trochę pasowania wysokości sruba podkładka nakrętka i pozamiatane

fakt trochę trzeba się znac ale przecież jakby sie ktoś nie znał to tym bardziej nie brałby sie za pasowanie zderzaka RS4 do A4..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tadzik, a jak tam Ci poszło pasowanie zderzaka? Robiłeś tak jak na fotach z pierwszego postu? Dasz jakieś foty z bliska? Czy po dłuższym czasie użytkowania lakier w tych miejscach nie popękał?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja nie widze sensu kupowac s4/rs4 czy nawet poliftowych ja mam przed lifta i zrobione bez problemu na ori.. dokładnie jak mówisz trochę pasowania wysokości sruba podkładka nakrętka i pozamiatane

fakt trochę trzeba się znac ale przecież jakby sie ktoś nie znał to tym bardziej nie brałby sie za pasowanie zderzaka RS4 do A4..

przedlift jest troche inny niz polift krotszy i tu trzeba dosztukowac kawalek rurki,nie robi to problemu dla kogos ze spawarka bez jest troche trudniej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tadzik, a jak tam Ci poszło pasowanie zderzaka? Robiłeś tak jak na fotach z pierwszego postu? Dasz jakieś foty z bliska? Czy po dłuższym czasie użytkowania lakier w tych miejscach nie popękał?

Zupełnie inaczej to wygląda w rzeczywistości.. szczerze powiem że to co na tych fotkach jest pokazane to sie bardzo kupy nie trzyma albo będzie szybko pękać.. po pierwsze to tego zderzaka żywica z włóknem szklanym nie bardzo chce kleić.. owszem sklei ale lekko wygniesz i strzela od razu.. po drugie takie podcięcie jak na tychfotkach nic nie daje bo zderzak jest taktwardy ze nie utrzyma to potem kształtu.. trzeba wyciąć sporo zarówno tu na górze jak i zrobić wcięcie na dole zderzaka żeby całość sie złożyła o te parę centymetrów w innym razie zawsze będzie napięte i przy pierwszym lekkim krawężniku czy nawet wstrząsach z jazdy pęknie ponadto gdyby tylko tak podciąć jak na fotkach zwęzić i skleić to u góry będzie węższy jak na dole... będzie to wyglądać jak morda klauna.. szkoda ze fotek u siebie nie zrobiłem ale jutro zrobię foty zderzaka i zaznacze jak był cięty i klejony. całość jest usztywniona i ukształtowaną blachą aluminiową podklejoną klejem poliuretanowym Wurth i dopiero wtedy można dawać włókno szklane i żywicę. nie ma tez miejsca na mocowania ślizgów bocznych bo jak go zwęzimy o te parę centymetrów to ślizgi sie neimieszczą.. trzeba go poprostu podwiesić do błotnika. Po takim przerobieniu jeźdżę z poł roku i nic sie nie dzieje..zderzak jest sztywny jak oryginał lakier ni epeka nigdzie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...