tarq Opublikowano 17 Grudnia 2009 Opublikowano 17 Grudnia 2009 prośba o analizę logów AFB 2.5 TDi 150 KM, prośba do kogoś kto się zna i powie mi czy wszystko OK czy tez nie OK pozdrawiam i z góry dziękuje za pomoc poniżej wklejam logi po kolei logi 003, 004, 007 i 011 głownie chodzi o 004 mianowicie kat wtrysku, czasami na mrozie mam ciężko zapalić tzn auto kreci 3 sekundy pyr kreci pyr kreci pyr pyr pyr i chodzi, wymieniłem tylko 2 świece ponoć mechanik sprawdzał i 4 pozostałe są OK ale dla pewności chyba je tez wymienię http://www.kalisz.mm.pl/~tarq/logi/LOG-01-003-xxx-xxx.CSV http://www.kalisz.mm.pl/~tarq/logi/LOG-01-004-xxx-xxx.CSV http://www.kalisz.mm.pl/~tarq/logi/LOG-01-007-xxx-xxx.csv http://www.kalisz.mm.pl/~tarq/logi/LOG-01-011-xxx-xxx.csv
przemik Opublikowano 17 Grudnia 2009 Opublikowano 17 Grudnia 2009 Najlepiej bedzie jak jeszcze raz zapoznasz sie z tym: http://www.a4-klub.pl/smf/tdi_diagnostyka_aktualizacja_30_vii_2008-t18478.0.html
tarq Opublikowano 17 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 17 Grudnia 2009 mam cofnięty kat wtrysku tyle wiem, wiem tez ze mogę go sam przeregulowac i tak tez jutro zrobię, cala reszta wydaje sie być OKI
przemik Opublikowano 18 Grudnia 2009 Opublikowano 18 Grudnia 2009 Na podstawie tych logów, ktore zamiesciles nie mozna ocenic prawidlowosci nastawów kąta wtrysku... Pozdrawiam
tarq Opublikowano 18 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 18 Grudnia 2009 a mi się wydaje ze można bo tam gdzie powinno być 100.2 w ostatniej rubryce 004 mam 50~
SebMis Opublikowano 18 Grudnia 2009 Opublikowano 18 Grudnia 2009 raczej nie powinno być, zrób BS to będzie wtedy wiadomo czy jest OK
przemik Opublikowano 18 Grudnia 2009 Opublikowano 18 Grudnia 2009 a mi się wydaje ze można bo tam gdzie powinno być 100.2 w ostatniej rubryce 004 mam 50~ Skoro wiesz lepiej to po co ten wątek ?
tarq Opublikowano 19 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 19 Grudnia 2009 dodaje logi z BASIC SETTINGS 004 i 003 proszę o pomoc co tu w tym moim aucie drzemie http://www.kalisz.mm.pl/~tarq/logibs/LOG-01-004-xxx-xxx.CSV http://www.kalisz.mm.pl/~tarq/logibs/LOG-01-003-xxx-xxx.CSV
przemik Opublikowano 19 Grudnia 2009 Opublikowano 19 Grudnia 2009 Kat wtrysku dobry... miesci sie w granicach tolerancji. EGR - OK
Piotruś Opublikowano 19 Grudnia 2009 Opublikowano 19 Grudnia 2009 Moim zdaniem kąt wtrysku nie jest dobry - opierając się o granice wyznaczone w ELSIe w zdecydowanej większości AFBków i AKNów powoduje skutek bardzo utrudnionego rozruchu (na zimno). Poza tym - ograniczając takimi nastawami zakres pracy przestawiacza kąta wtrysku - można spowodować nagromadzenie się nieusuwalnego brudu prowadzącego wprost do zatarcia się tłoka przestawiacza w obudowie pompy wtryskowej. EGR rzeczywiście może być ... .
tarq Opublikowano 19 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 19 Grudnia 2009 wiec jak radzicie, kombinować coś z tym katem, na zimnym to mam tak ze kręcę od razu ly ty ty pyr ale nie zaskakuje, wiec cofam kluczyk, jeszcze raz podgrzewam i ły ty ty PYR PYR CHODZI startuje za 2 razem w 99% bez specjalnego chehłania... jak grzebać to jaki wynik starać się uzyskać w sensie zmiany w logu BS ze bym wiedział względem czego regulować? i jakie logi jeszcze zrobić aby posprawdzać pozostałe podzespoły jak turbo czy inne sprawy ? 11 i 07 ?
przemik Opublikowano 19 Grudnia 2009 Opublikowano 19 Grudnia 2009 Mozesz ustawic 1-2* ATDC na Late przy nagrzanym silniku odczytywane w 004 Basic Settings. Jak i jakie grupy zrobic znajdziesz tutaj http://www.a4-klub.pl/smf/tdi_diagnostyka_aktualizacja_30_vii_2008-t18478.0.html
tarq Opublikowano 19 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 19 Grudnia 2009 Mozesz ustawic 1-2* ATDC na Late przy nagrzanym silniku odczytywane w 004 Basic Settings. teraz rozumiem mam 3.8-4* ATDC na LATE przy 90stopniach ? co jest w normie ( a jaka jest norma podawana przez AUDI?) ale można zrobić co by było idealnie, rozumiem ze kołem będę ruszać zgodnie z ruchem wskazówek zegara dosłownie o minimetry ? sorki ze się tak dopytuje ale jestem w tym świeży i zaczynam to dopiero ogarniac miałem dość długą przerwę z vagami na rzecz BMW lecz wróciłem do AUDI dzięki za wszelką pomoc
przemik Opublikowano 20 Grudnia 2009 Opublikowano 20 Grudnia 2009 Wzrocowy kąt wtrysku to 2* ATDC na LATE... przy temperaturze plynu > 86* Rzuc okiem tutaj: http://meszrum.neostrada.pl/2.5TDI.pdf
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się