Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFB] Prośba o analizę logów AFB 2.5 TDi 150 KM


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

prośba o analizę logów AFB 2.5 TDi 150 KM, prośba do kogoś kto się zna i powie mi czy wszystko OK czy tez nie OK :) pozdrawiam i z góry dziękuje za pomoc poniżej wklejam logi

po kolei logi 003, 004, 007 i 011 :wink:

głownie chodzi o 004 mianowicie kat wtrysku, czasami na mrozie mam ciężko zapalić tzn auto kreci 3 sekundy pyr kreci pyr kreci pyr pyr pyr i chodzi, wymieniłem tylko 2 świece ponoć mechanik sprawdzał i 4 pozostałe są OK ale dla pewności chyba je tez wymienię

http://www.kalisz.mm.pl/~tarq/logi/LOG-01-003-xxx-xxx.CSV

http://www.kalisz.mm.pl/~tarq/logi/LOG-01-004-xxx-xxx.CSV

http://www.kalisz.mm.pl/~tarq/logi/LOG-01-007-xxx-xxx.csv

http://www.kalisz.mm.pl/~tarq/logi/LOG-01-011-xxx-xxx.csv

Opublikowano

mam cofnięty kat wtrysku tyle wiem, wiem tez ze mogę go sam przeregulowac i tak tez jutro zrobię, cala reszta wydaje sie być OKI :good:

Opublikowano

Na podstawie tych logów, ktore zamiesciles nie mozna ocenic prawidlowosci nastawów kąta wtrysku...

Pozdrawiam

Opublikowano

a mi się wydaje ze można bo tam gdzie powinno być 100.2 w ostatniej rubryce 004 mam 50~ :)

Opublikowano

raczej nie powinno być, zrób BS to będzie wtedy wiadomo czy jest OK

Opublikowano

dzisiaj zrobię BS :)

Opublikowano

a mi się wydaje ze można bo tam gdzie powinno być 100.2 w ostatniej rubryce 004 mam 50~ :)

Skoro wiesz lepiej to po co ten wątek ? :)

Opublikowano

Kat wtrysku dobry... miesci sie w granicach tolerancji.

EGR - OK

Opublikowano

Moim zdaniem kąt wtrysku nie jest dobry - opierając się o granice wyznaczone w ELSIe w zdecydowanej większości AFBków i AKNów powoduje skutek bardzo utrudnionego rozruchu (na zimno). Poza tym - ograniczając takimi nastawami zakres pracy przestawiacza kąta wtrysku - można spowodować nagromadzenie się nieusuwalnego brudu prowadzącego wprost do zatarcia się tłoka przestawiacza w obudowie pompy wtryskowej.

EGR rzeczywiście może być ... .

Opublikowano

wiec jak radzicie, kombinować coś z tym katem, na zimnym to mam tak ze kręcę od razu ly ty ty pyr ale nie zaskakuje, wiec cofam kluczyk, jeszcze raz podgrzewam i ły ty ty PYR PYR CHODZI startuje za 2 razem w 99% bez specjalnego chehłania... jak grzebać to jaki wynik starać się uzyskać w sensie zmiany w logu BS ze bym wiedział względem czego regulować? i jakie logi jeszcze zrobić aby posprawdzać pozostałe podzespoły jak turbo czy inne sprawy ? 11 i 07 ?

Opublikowano

Mozesz ustawic 1-2* ATDC na Late przy nagrzanym silniku odczytywane w 004 Basic Settings.

Jak i jakie grupy zrobic znajdziesz tutaj

http://www.a4-klub.pl/smf/tdi_diagnostyka_aktualizacja_30_vii_2008-t18478.0.html

Opublikowano

Mozesz ustawic 1-2* ATDC na Late przy nagrzanym silniku odczytywane w 004 Basic Settings.

teraz rozumiem mam 3.8-4* ATDC na LATE przy 90stopniach ? co jest w normie ( a jaka jest norma podawana przez AUDI?) ale można zrobić co by było idealnie, rozumiem ze kołem będę ruszać zgodnie z ruchem wskazówek zegara dosłownie o minimetry ?

sorki ze się tak dopytuje ale jestem w tym świeży i zaczynam to dopiero ogarniac miałem dość długą przerwę z vagami na rzecz BMW lecz wróciłem do AUDI :)

dzięki za wszelką pomoc :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...