PrzemoCK Opublikowano 18 Grudnia 2009 Opublikowano 18 Grudnia 2009 Witam, czy ktoś pokusił się o obserwację, może wie, bo gdzieś już było jakieś zestawienie, sonda czy dyskusja o statystycznie najbardziej udanym silniku audi - jakaś legendarna niezawodność i efektywność...? Od kiedy posiadłem BLB to już wiem ,że to akurat najmniej udany silnik - moze zmienię, choćby na parę lat starszy, ale pewny
soolek Opublikowano 18 Grudnia 2009 Opublikowano 18 Grudnia 2009 Wsadź AFNa lub 1Z - nie do zajeżdżenia
Nowak_zg Opublikowano 18 Grudnia 2009 Opublikowano 18 Grudnia 2009 1. 1.9TDI 2. 1.8T 3. 2.7BiT ale udane tez sa poprawione wersje ( jesli chodzi o napinacz rozrzadu ) 3.0TDI .... .4.2 to tez udany silnik tylko ze nie trzyma deklarowanej mocy 2.7TDI to tez bardzo udany silnik [br]Dopisany: 18 Grudzień 2009, 14:19_________________________________________________a jesli mialbym dac oznaczenie najbardziej udanego silnika to AFN czyli 1.9TDI 110KM osiagi lepsze niz 1z spalanie mniejsze .... AWX / AVF etc... tez bardzo udany i zapewniajacy lepsze osiagi / dobry do chipowania ale niestety bardziej sa bardziej wrazliwe na jakosc paliwa w stosunku do starszych silnikow opartych na pompie ( typu AFN 1Z AVG )
antonio Opublikowano 18 Grudnia 2009 Opublikowano 18 Grudnia 2009 Wsadź AFNa lub 1Z - nie do zajeżdżenia zaje*iste zejście AWX
tymonA4 Opublikowano 18 Grudnia 2009 Opublikowano 18 Grudnia 2009 ADR :polew: :polew: dobry do lpg i zwykłej jazdy dlatego za jakiś czas go sprzedaje
Tukan Opublikowano 18 Grudnia 2009 Opublikowano 18 Grudnia 2009 Pany nie zapominajcie o 2.2T kultowym motorze
tymonA4 Opublikowano 18 Grudnia 2009 Opublikowano 18 Grudnia 2009 ze starych s4 c4 ja miałem kiedyś cygaro i tam był silnik 1.9 benzyna 5 cylindrowy na lpg hulał jak trza
sokolnh Opublikowano 18 Grudnia 2009 Opublikowano 18 Grudnia 2009 a jesli mialbym dac oznaczenie najbardziej udanego silnika to AFN czyli 1.9TDI 110KM osiagi lepsze niz 1z spalanie mniejsze .... napewno ? :gwizdanie: bo ja twierdze ze jest lepszy 1.9 TDi VP
Nowak_zg Opublikowano 18 Grudnia 2009 Opublikowano 18 Grudnia 2009 ja sadze ze jesli porownywac seryjny 1z do afn to stawiam na afn bo ma lepsze osiagi ... podobne lub nawet ciut mniejsze spalanie jedyna wada wg mnie to dwumas w afn zamiast jednomasa w 1z a czemu sadzisz ze 1z lepszy ?
sokolnh Opublikowano 18 Grudnia 2009 Opublikowano 18 Grudnia 2009 ja sadze ze jesli porownywac seryjny 1z do afn to stawiam na afn bo ma lepsze osiagi ... podobne lub nawet ciut mniejsze spalanie jedyna wada wg mnie to dwumas w afn zamiast jednomasa w 1z a czemu sadzisz ze 1z lepszy ? sądze ze AHH jest lepszy
Nowak_zg Opublikowano 18 Grudnia 2009 Opublikowano 18 Grudnia 2009 tel mi łaj ? a moze by ktos porownal wobe siebie wszystkie 1.9tdi ;P 1z afn ahh avg ajm _________________________________________________ awx avf itd...
Michał Opublikowano 18 Grudnia 2009 Opublikowano 18 Grudnia 2009 ja sadze ze jesli porownywac seryjny 1z do afn to stawiam na afn bo ma lepsze osiagi ... podobne lub nawet ciut mniejsze spalanie jedyna wada wg mnie to dwumas w afn zamiast jednomasa w 1z a czemu sadzisz ze 1z lepszy ? sądze ze AHH jest lepszy ze względu na możliwości rozwoju? czyt. pompę a jeśli chodzi o serię to trudno się nie zgodzić z Nowakiem, AFN/AVG rządzi
Nowak_zg Opublikowano 18 Grudnia 2009 Opublikowano 18 Grudnia 2009 co dokladnie zmienili w AFN ze wyszedl AVG ? bo z tego co wiem AVG jest nowszym AFN`em ale nie wiem co dokladnie zmienili ?
Michał Opublikowano 18 Grudnia 2009 Opublikowano 18 Grudnia 2009 a moze by ktos porownal wobe siebie wszystkie 1.9tdi z tego co wiem to tak: >1Z-nieśmiertelny silnik, chyba najprostsza konstrukcja, turbo bez zmiennej geometrii, jednak 90ps to trochę mało... >AFN- ulepszona wersja 1Z, turbo VTG, jednomas z 1Z zastąpiony dwumasem, jakie takie osiągi >AHH- coś jak 1Z ale turbo VTG, tylko czemu on dalej ma 90ps? >AVG- bliźniaczy do AFN, zmiany kosmetyczne tj ECU i kilka czujników >AJM- dół silnika jak w AFN/AVG, góra poddana modyfikacjom (VP zastąpione pompowtryskami), najmocniejszy z wyżej wymienionych, niestety też najbardziej wrażliwy na jakość paliwa jeśli coś poyebałem to proszę o sprostowanie
tymonA4 Opublikowano 18 Grudnia 2009 Opublikowano 18 Grudnia 2009 jeszcze było AHU AJM ma 115km[br]Dopisany: 18 Grudzień 2009, 20:43_________________________________________________widze że nikt nie chwali AKN
aju Opublikowano 18 Grudnia 2009 Opublikowano 18 Grudnia 2009 to ja to ja AKN piękny dźwięk, wytarte wałki
sokolnh Opublikowano 19 Grudnia 2009 Opublikowano 19 Grudnia 2009 >AHH- coś jak 1Z ale turbo VTG, tylko czemu on dalej ma 90ps? :mysli to nie jest coś jak 1Z, to jest AFN z mocniejszą pompą wtryskową i mniejszą średnicą dyszy wtryskowych -> zamiast 0.205 jest 0.165, ale założcie 205 -tki i macie od kopa 120-130 koni AHH - to wersja albo ekologiczna albo podatkowa, tego niestety nie wiem
aju Opublikowano 19 Grudnia 2009 Opublikowano 19 Grudnia 2009 zastanwia mnie po co mocniejsza pompa skoro mniejsza średnica dysz
sokolnh Opublikowano 19 Grudnia 2009 Opublikowano 19 Grudnia 2009 to juz pewnie pytanie do Ingolstadt
pet3r Opublikowano 19 Grudnia 2009 Opublikowano 19 Grudnia 2009 Panowie zapominacie o starym poczciwym AEL (2,5TDI 140KM) nadal widuje się lawety z wozami podpięte do C4 i nawet zadyszki nie dostają
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się