tarq Opublikowano 20 Grudnia 2009 Opublikowano 20 Grudnia 2009 wiec tak w moim aucie dziala wszystko w 100% poza tym ABSem mianowicie nie pojawia mi sie nawet jak włączam kluczyk na chwile kontrolka ABS w ogolę jej nie widze, vag 0 błędów, pompa abs pod maska widnieje, wydaje sie byc wszystko ok, i najwazniejsze ABS nie dziala, auto normalnie blokuje koła i sunie, quattro 2.5 TDi AFB co to moze byc? ze nawet kontrolki na desce nie mam ? mial ktoś podobny przypadek, vag pl vag com nie ma żadnego błędu, z ABS sie nie łączy VAG, od czego zacząć?
miszcz_kierownicy Opublikowano 20 Grudnia 2009 Opublikowano 20 Grudnia 2009 U mnie po przekręceniu kluczyka zapala sie na chwile kontrolka ABS-u i takze on działa. Nie wiem co sie u ciebie z tym porobiło
tarq Opublikowano 20 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 20 Grudnia 2009 u Ciebie jest prawidłowo a u mnie nie zapala się nawet na sekundę kontrolka i nie działa ABS wcale, vag nie widzi błedów
antonio Opublikowano 20 Grudnia 2009 Opublikowano 20 Grudnia 2009 a łączy się z ABS?? i jakie ma kodowanie?
miszcz_kierownicy Opublikowano 20 Grudnia 2009 Opublikowano 20 Grudnia 2009 u Ciebie jest prawidłowo a u mnie nie zapala się nawet na sekundę kontrolka i nie działa ABS wcale, vag nie widzi błedów Powiem ci ze sie nie znam na tym za bardzo zapala sie i działa To jest najważniejsze
krzysaudi Opublikowano 20 Grudnia 2009 Opublikowano 20 Grudnia 2009 Moze masz uszkodzony sterownik ABS . I ktos przed Toba zlikwidowałkontrolki w liczniku W Audikach dosyc czesto padaja sterowniki ABS-u a najbardziej w V-kach . Przynajmniej najwięcej takich widziałem uszkodzonych .
tarq Opublikowano 20 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 20 Grudnia 2009 z ABS sie nie łączy VAG a łączy się z ABS?? i jakie ma kodowanie?
antonio Opublikowano 20 Grudnia 2009 Opublikowano 20 Grudnia 2009 nie zauważyłem słowa "nie" bo kilka wyrazów wcześniej pisałeś, że VAG 0 błędów
krzysaudi Opublikowano 20 Grudnia 2009 Opublikowano 20 Grudnia 2009 Sprawdz zasilanie sterownika . Czesto w tych sterownikach ABS-u pada łączenie płytki sterownika z głównym złaczem - ale do tego trzeba rozebrac sam sterownik. Jak rozetniesz obudowe sterownika sprawdz najgrubszy podwójny drucik stalowy łączący elektronike ze złączem .Stawiam na to że cieniutkie niteczkowe przewody przestały łączyc w sterowniku i dlatego masz ten efekt. Na poczatek wyjmij licznik i sprawdz dlaczego nie swieca kontrolki . Jesli kupiles juz takie auto mozesz sie zdziwic
tarq Opublikowano 20 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 20 Grudnia 2009 takie auto kupiłem, Niemiec by tak kombinował, 1 właściciel ?? Kurde , jutro wyciągnę licznik i zobaczę ten sterownik gdzie znajdę ?
krzysaudi Opublikowano 20 Grudnia 2009 Opublikowano 20 Grudnia 2009 Sprawdz Nie zawsze auto od niemca jest ok .Sterownik jest przy pompie ABS-u . Trzeba ja wyjac i rozciac . Ale sprawdz na poczatek licznik .
tarq Opublikowano 20 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 20 Grudnia 2009 ok tak zrobie, dzieki za info ! licznik wyciagnac to jakas filizofia ?
czaja77 Opublikowano 20 Grudnia 2009 Opublikowano 20 Grudnia 2009 ok tak zrobie, dzieki za info ! licznik wyciagnac to jakas filizofia ? żadna,2 śrubki i po sprawie
pablo_9 Opublikowano 20 Grudnia 2009 Opublikowano 20 Grudnia 2009 2 minuty i licznik masz wyciągnięty, kierownica na maksa do siebie i w dół, zdejmujesz plastik przy kierownicy, odkręcasz dwie śróbki (torx) i możesz wyciągać licznik, odłączasz wtyki od licznika i po zawodach... pamiętaj, żeby robić to na wyłączonym zapłonie i przy wyciągniętym liczniku nie przekręcać zapłonu bo poducha się zapali na zegarach...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się