pyci99 Opublikowano 28 Maja 2007 Autor Opublikowano 28 Maja 2007 sprawa rozwiazana, reklamacja i do poprawy, a co takiego sie stalo, czy program byl lipny czy tez nie wgrano przez pomylke zadnego to jest do ustalenia. kolega umowiony juz do poprawki wiec zobaczy sie witam bede jeszcze dzwonił w sprawie tej poprawki na konkretny termin pozd[br]Dopisany: 28 Maj 2007, 16:38 _________________________________________________ W Gdyni pod Kosakowem od niedawna jest Vtech Pomorze. Poza tym dwie strony śmichów chichów rozpisaliście, a nawet nie widzieliście wykresów. wykresik podesła mi z vtech to wieczorem zapodam na forum juz do nich dzwoniłem i mają zrobic zeby było dobrze[br]Dopisany: 28 Maj 2007, 16:39 _________________________________________________ Tak sie sklada ze z Lukaszem (GTS) znam sie troche. Mimo ze chipsy Vtechu nie powalaja mnie na kolana to nie moge patrzec jak sie bezkarnie psy wiesza.... Albo to jest prowokacja by konkurencje wywalic albo ktos po prostu zrobil blad. Bo 2KM to uzyskasz na przekreceniu przeplywki w obudowie Na tym setupie co masz 115KM powinno byc bez wiekszego problemu (jezeli auto sprawne). Rozumiem ze za chipsa nie zaplaciles??.... nie jestem konkurencją mówie jak było teraz na hamowni było 88 koni a z autem byłem w serwisie i niby wszystko jest ok jade do gtsu na poprawke i zobaczymy co wyjdzie i nie napisałem tego zeby zrobic im antyreklame tyko zeby dostac jakąs porade pozd
Rogalotti Opublikowano 29 Maja 2007 Opublikowano 29 Maja 2007 Tak duża firma jak Vtech napewno umyślnie nie chciała sobie popsuć autorytetu na jednym samochodzie. Myśle, że doszło do pomyłki chociaż swoja drogą gratuluje intelektu pracownikom firmy z pomorza. PS. czekamy na wykres juz z modyfikacją. Pozdrawiam.
rob555 Opublikowano 30 Maja 2007 Opublikowano 30 Maja 2007 Myśle, że doszło do pomyłki chociaż swoja drogą gratuluje intelektu pracownikom firmy z pomorza. Rogal, znam tych ludzi i mimo ze to moja bliska konkurencja to naprawde ciemni nie sa, i znaja sie na rzeczy. Moze winny jest osprzet bo 88KM w serii na inercji to tez malo. Powinno byc ze 95-100. Moze przeplywka tak tnie dawki ze chipsa auto wogule nie poczuło. Nie wiem.....
Sprinter Opublikowano 31 Maja 2007 Opublikowano 31 Maja 2007 Ale jak można wypuścić klienta bez słowa wyjaśnień, kiedy hamownia po programie wskazuje 2KM więcej ? Chciałbym poznać wyjaśnienie człowieka, który przeprowadzał taką modyfikację...
pyci99 Opublikowano 1 Czerwca 2007 Autor Opublikowano 1 Czerwca 2007 W srode jade na poprawke zobaczymy co i jak ... ale mysle juz o wtryskach i ..... turbo:-)
ctv Opublikowano 1 Czerwca 2007 Opublikowano 1 Czerwca 2007 a nie mozna bylo dygnac parametrem K podczas pomiaru ?
Rogalotti Opublikowano 5 Czerwca 2007 Opublikowano 5 Czerwca 2007 Myśle że można było w takiej sytuacji dygnąc jeszcze parametrem F... Pozdrawiam
pyci99 Opublikowano 7 Czerwca 2007 Autor Opublikowano 7 Czerwca 2007 Witam A więc byłem w GTS wczoraj no i okazało się ze nie została wyjęta druga kość z komputera, po jej wyjęcie i przeprogramowaniu zrobilismy pomiar 94 konie 222 moment, po ponownym przeprogramowaniu kosci i dodaniu jeszcze wiekszej dawki paliwa i zwiekszeniu cisnienia na turbo 95 koni i moment 226..... i kopcenie... dalej zero błędów na vagu, po przejechaniu kilku kilometrów na kompie i wjechaniu do mechanika jest kilka rzeczy które trzeba teraz zrobic: ustawienie pompy wtryskowej wymiana wtrysków (ewentualnie jeżeli ustawienie pompy nic nie da) no i najgorsze Turbo nie ładuje tak jak ma ......... jade we wtorek ustawić pompe i wymienić wtryski zobaczymy...
SebMis Opublikowano 7 Czerwca 2007 Opublikowano 7 Czerwca 2007 to na pewno prowokacja :polew: :polew:
maudia4 Opublikowano 7 Czerwca 2007 Opublikowano 7 Czerwca 2007 chlopie daj sobie spokoj !!! szkoda ladowac w nigo kase , bo pewnie zaraz padnie cos innego , lapej sprzedaj , douinwestuj i ciesz sie zyciem
Lukas Opublikowano 7 Czerwca 2007 Opublikowano 7 Czerwca 2007 chlopie daj sobie spokoj dlaczego ? popatrz na przyklad Margota ktory z tego kondona uzyskal cos kolo 130 kucy i wszystko jezdzilo tutaj jest inny problem co to za tuning
Rogalotti Opublikowano 9 Czerwca 2007 Opublikowano 9 Czerwca 2007 Dajcie spokuj Panowie, takie problemy ma co 3-4te TDi jeźdzące po naszych drogach. Nie mam zamiaru nikogo kompromitować ale co to za firma która tuninguje niesprawne auto ?. Jak potem mają byc rezultaty z modyfikacji ?... bez komentarza. Pozdrawiam
Gość MorgothV8 Opublikowano 11 Czerwca 2007 Opublikowano 11 Czerwca 2007 Ja ze swojej strony moge tylko powiedzieć że ze starego kondona da się całkiem sporo wycisnąć I to jeździ nawet bezproblemowo, miałem właściwie 45 % przyrostu mocy i kłopotów z tym nie było Ale najpierw musi być motor w 100% sprawny a potem grzebanie...... Niestety dorobienie quattro i tipa do starego kondona nie wchodziło w grę, zakup inszego bardziej sie kalkulował......
pyci99 Opublikowano 16 Czerwca 2007 Autor Opublikowano 16 Czerwca 2007 Witam a wiec ustawili mi pimpe i wymienili wtryski od AFN no i.... 108 kucy i 260 moment oto wykres http://img242.imageshack.us/img242/3591/wykresbm1.jpg
rob555 Opublikowano 16 Czerwca 2007 Opublikowano 16 Czerwca 2007 Taki efekt powinienes miec na standartowych wtryskach. Na AFN 120KM i 290Nm powinno byc bez problemu. Dla mnie masz cos niesprawne to autko. Wykres rowny wiec nie sadze by elektronika przycinala. Predzej silnik niedomaga mechanicznie. Moze pompa slaba albo syf od EGR zapchal kolektor i kanały w głowicy...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się