rafiki123 0 Opublikowano 21 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2009 witam bylem ostatnio u mechanika i mi powiedzial ze mam napinacz do wymiany. Wiem ze jest tam kilka napinaczy i nie wiem ktory to jest prosilbym o jakies zdjecia czy wyszczegolnienie napinaczy wiem ze on zaraz rzuca sie w oczy jak sie toworzy maske ale nie wiem jak sie nazywa pozdrawiam i z gory dziekuje za odp:)) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miksson 0 Opublikowano 21 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2009 Pewnie napinacz paska wielorowkowego Swoją drogą co to za mechanik skoro nie powiedział i nie pokazał o który napinacz mu chodzi...albo Ty nie patrzyłeś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czaja77 1 Opublikowano 21 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2009 pewnie napinacz paska Wielorowkowego.jest drogi,nie kupuj tych po 100ileś tam złotych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafiki123 0 Opublikowano 21 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2009 pokazywał mi ktory napinacz ale nie wiem jak sie nazywa a musze go zakupic:)) a co moze sie z stac gdy bede zwlekał z jego wymiana?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czaja77 1 Opublikowano 21 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2009 hmm zsuniecie się paska,a jak go w kreci w rozrząd będzie nie ciekawie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miksson 0 Opublikowano 22 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2009 albo strzeli Ci pasek, w najmniej spodziewanym momencie, gdzieś w lesie przy -20 C Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cugar 0 Opublikowano 22 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2009 Przede wszystkim kolego popraw temat, bo warn od moda murowany. Co do napinacza nie koniecznie musi być do wymiany. Ja miałem podobny problem, przy odpalaniu samochodu zwłaszcza w zimne dni spod maski odzywało się stado świerszczy. Rozkręciłem napinacz i się okazało że na prowadnicy była rdza. Wyczyściłem ładnie, zakonserwowałem WD-40 i latam tak już 10 miesięcy.Nie wiem jaki napinacz jest w AHH, ale w 1Z to nie jest skomplikowane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sztomel 6 Opublikowano 22 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2009 Jest jeszcze jedna sprawa a mianowicie przyczyna uszkadzania się napinacza jaką jest zatarte sprzęgiełko jednokierunkowe koła pasowego alternatora, może się bowiem okazać, że wymienisz napinacz na nowy a za parę miesięcy będzie replay. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miksson 0 Opublikowano 22 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2009 Warto sprawdzić to sprzęgiełko bowiem napinacz nie jest tanią częścia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vdm 3 Opublikowano 22 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2009 pokazywał mi ktory napinacz ale nie wiem jak sie nazywa a musze go zakupic:)) a co moze sie z stac gdy bede zwlekał z jego wymiana?? to może się stać :gwizdanie: tylko u mnie sprzęgiełko na alternatorze jest ok . ale widać, że napinacz już lekko nie domaga 1-2 mm jest przekoszony , niestety wymienie go dopiero w styczniu (słowa sznowanego przezemnie mechanika "śmiało wytrzyma do wymiany rozrządu tj ok. 20 tyś" , ale ja zrobię to jakoś chyba szybciej) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się