myduck Opublikowano 22 Grudnia 2009 Opublikowano 22 Grudnia 2009 Witam wszystkich. Mam pewien problem i jako ze nie jestem zadnym specem mam nadzieje ze mi cos podpowiecie. Ostatnio mialem wymieniany pasek wraz z rolkami oraz wszystki filtry i olej przy przebiegu 200k. Dzien przed wymiana byl sprawdzany plyn chlodniczy i bylo wszystko okej no i niestety po zmianie zaczal sie problem. 2 dni po zmianie paska natchnelo mnie aby sprawdzic plyn chlodniczy ponownie, patrze a tu olej w ukladzie :-( Wszystko wyglada na to ze to uszczelka pod glowica ale czy jest mozliwe ze cos zostalo spiepszone podczas wymiany paska? Czy to moze byc spowodowane tylko i wylacznie uszczelka pod glowica czy moze byc tez jakas inna przyczyna? Bardzo prosze o szybka odpowiedz poniewaz pozniej jade znow do mechanika i chcial bym wiedziec czy moze w tym byc jego wina czy nie :-(
darekaudi4 Opublikowano 22 Grudnia 2009 Opublikowano 22 Grudnia 2009 to napewno nie jego wina bo w AFNie pompa wody czy uszczelka nie ma nic wspolnego z rozrzadem
spetsnaz Opublikowano 22 Grudnia 2009 Opublikowano 22 Grudnia 2009 Wszystko wyglada na to ze to uszczelka pod glowica ale czy jest mozliwe ze cos zostalo spiepszone podczas wymiany paska? Mało prawdopodobne, że usterka powstała przy wymianie paska. Płynu nie zmieniałeś przy rozrządzie?
myduck Opublikowano 22 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 22 Grudnia 2009 Wszystko wyglada na to ze to uszczelka pod glowica ale czy jest mozliwe ze cos zostalo spiepszone podczas wymiany paska? Mało prawdopodobne, że usterka powstała przy wymianie paska. Płynu nie zmieniałeś przy rozrządzie? Z tego co wiem plyn nie byl zmieniany
lesand Opublikowano 22 Grudnia 2009 Opublikowano 22 Grudnia 2009 może jak wymieniali filtr coś nabroili przy chłodniczce oleju
myduck Opublikowano 22 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 22 Grudnia 2009 może jak wymieniali filtr coś nabroili przy chłodniczce oleju Sam nie wiem co sie moglo stac. Niesadze zeby on cos zepsul bo gosciu jest doswiadczonym i dobrym mechanikiem. no nic nie pozostaje nic innego jak zamowic sobie wizyte i zmienic uszczelke :-( Dzieki za wszystkie odpowiedzi.
piotrsob1 Opublikowano 22 Grudnia 2009 Opublikowano 22 Grudnia 2009 może jak wymieniali filtr coś nabroili przy chłodniczce oleju Sam nie wiem co sie moglo stac. Niesadze zeby on cos zepsul bo gosciu jest doswiadczonym i dobrym mechanikiem. no nic nie pozostaje nic innego jak zamowic sobie wizyte i zmienic uszczelke :-( Dzieki za wszystkie odpowiedzi. Spoko, bez nerwów Cuś mi się wydaje , że do wymiany rozrządu trzeba zwalić cały przód łącznie z chłodnicą, może gościu poprostu zlał chłodziwo do kuwety w którą wcześniej spuszczał oliwę, a umyć nie miał czasu lub mu się nie chcialo :gwizdanie:
mech15 Opublikowano 22 Grudnia 2009 Opublikowano 22 Grudnia 2009 to napewno nie jego wina bo w AFNie pompa wody czy uszczelka nie ma nic wspolnego z rozrzadem pompa wody jest napędzana paskiem rozrządu
rikardo Opublikowano 23 Grudnia 2009 Opublikowano 23 Grudnia 2009 to napewno nie jego wina bo w AFNie pompa wody czy uszczelka nie ma nic wspolnego z rozrzadem pompa wody jest napędzana paskiem rozrządu W AFN-e pompa wody jest napędzana paskiem alternatora a nie rozrządu
myduck Opublikowano 23 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 23 Grudnia 2009 ny rozrządu trzeba zwalić cały przód łącznie z chłodnicą, może gościu poprostu zlał chłodziwo do kuwety w którą wcześniej spuszczał oliwę, a umyć nie miał czasu lub mu się nie chcialo A wiec sugerujesz zmiane plynu narazie bez wymiany uszczelki? To by mi bardzo odpowiadalo hehe Chyba sprobuje tak zrobic i zobacze co sie stanie. Ile plynu wchodzi do mojego autka i czy ppowinienem uklad najpierw jakos umyc czy zlac plyn i wlac nowy?
mech15 Opublikowano 23 Grudnia 2009 Opublikowano 23 Grudnia 2009 5,5 litra, możesz zalać zwykłą wodą albo destylowaną. Niech pochodzi chwilkę, potem zlej. Zalej G12+destylowana i git
manqm Opublikowano 23 Grudnia 2009 Opublikowano 23 Grudnia 2009 a oleju nie ubywa?sprawdź korek od wlewu oleju czy nie ma masła
rookie Opublikowano 23 Grudnia 2009 Opublikowano 23 Grudnia 2009 jak on zmieniał rozrząd bez wymiany płynu???? najlepiej kup Radiator Flush i wymień płyn
fusse Opublikowano 23 Grudnia 2009 Opublikowano 23 Grudnia 2009 normalnie, jak nie wymienial pompy wody to nie musial zlewac wody...
piotrsob1 Opublikowano 23 Grudnia 2009 Opublikowano 23 Grudnia 2009 normalnie, jak nie wymienial pompy wody to nie musial zlewac wody... Chciał bym zobaczyć na własne oczy profesjonalną wymianę rozrządu bez demontarzu przodu A4 i chłodnicy...........
goldi Opublikowano 23 Grudnia 2009 Opublikowano 23 Grudnia 2009 Jak wymienia się rozrząd to bez zdjęcia przodu i chłodnicy a co za tym idzie spuszczenia płynu się nie obędzie może niezbyt dobrze wpiął tego dolnego węża od chłodnicy i uciekł płyn tam trzeba się troszkę nabawić żeby go założyć i wpiąć zabezpieczenie
marekwaw007 Opublikowano 23 Grudnia 2009 Opublikowano 23 Grudnia 2009 zrób tak jak koledzy wcześniej mówili. spuść to co masz teraz w układzie chłodzenia, najlepiej też użyj Radiator Flush żeby gdzieś oleju nie zostało i zalej nowy płyn lub wodę na chwilę żeby sprawdzić czy znowu olej się nie pojawi. Poza tym z tego co wiem, to w dieslach częściej jest tak , że to płyn chłodniczy idzie do oleju jak uszczelka pada pod głowicą więc powinno ubyc Ci sporo płynu jakby uszczelka nawaliła.
fusse Opublikowano 23 Grudnia 2009 Opublikowano 23 Grudnia 2009 prosze nie zalamujcie mnie. to,ze was mechanik na kase wyciaga,placac mu roboczogodziny za sciaganie chlodnicy to sorry,ale nie moj problem. ja swojemu patrzylem na rece przez godzine pomagajac mu czasami. wymienil mi rolke napinacz, pasek, napinacz alternatora, pompe, pasek wieloklinowy i pasek klimy,wymienil plyn i ustawil kat wtrysku. calosc zajela mu 3,5h. gdyby nie bylo tak zimno w listopadzie to bym sam to zrobil,ale szkoda bylo sie babrac z tym wszystkich jak on wzial tylko 200zl + 10zl za nowa srube do napinacza alternatora.. aby wymienic rozrzad wystarczy troche przod przesunac do tylu, i to wystarcza na wymiane paska napianacza i rolki w afn. uwazajcie na mechanikow,bo ciągną kase jak sie tylko da.
K4rol81 Opublikowano 24 Grudnia 2009 Opublikowano 24 Grudnia 2009 No to powiem ze grosze wzieli za tyle roboty:) Zrob tak jak mowili wczesniej ,wywal stary plyn ,zalej woda, wyplukaj uklad i obserwuj co sie bedzie dzialo.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się