Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 ASB] 3.0 TDI Quattro S-line by Trezor (chip by ECUProject)


Trezor

Rekomendowane odpowiedzi

Jeszcze raz dzięki.

Już zamówione. ATE.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo ładne zdjęcia :) pozdrowienia dla mojej rodzinnej kotliny kłodzkiej ;) napewno w tym roku tam zjadę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przecież już pisałem, że nie hamowałem po chipie, bo chłopaki z DynoSoftu odradzali tego w tipie. Skoro odradzali, to ja nie ryzykowałem, więc wykresu nie mam.[br]Dopisany: 13 Maj 2010, 21:48_________________________________________________Właśnie zapaliła mi się kontrolka filtra cząstek. :(

Trochę mnie to zdziwiło, bo wczoraj dopiero co robiłem trasę autostradą i podciągałem nawet 220km/h.

Czy coś można sprawdzić samemu? Mam nadzieję, że nie będzie oznaczać to wymiany. :confused4:

A do tego zapaliło mi się to po wyjeździe od mechanika, gdzie wymieniałem klocki hamulcowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To że kontrolka DPF sie zapalila to jeszcze nie tragedia. Też tak miałem u siebie,mam ten sam motor. Poprostu napełenienie przekroczyło pewien poziom. Musisz zastosować procedure oczyszczania i to ze jechales nawet 220 km/h to wcale nie jest dobry sposob. Procedura jest opisana w instrukcji obslugi oraz na forum. W skrócie moge napisac ze trzeba jechac ze stala predkoscia 10-15 min na 4 lub 5 biegu i trzymac gdzies z 2500-2800 obr/min.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za pomoc, ale już zdążyłem sobie jakoś poradzić.:)

Poszukałem trochę w necie i zgodnie z niektórymi podpowiedziami pojechałem kilkanaście kilometrów około 60km/h na trzecim biegu. No i pomogło.:)

No i znalazłem, że pierwsza kontrolka oznacza 55% zabrudzenia, a kolejne dwie oznaczają 75% zabrudzenia i wymagają już podpięcia kompa.[br]Dopisany: 16 Maj 2010, 13:43_________________________________________________Dzisiaj odebrałem przesyłkę :)

img12882.jpg

Teraz trzeba zebrać siły i znaleźć jakiś wolny weekend.:)[br]Dopisany: 16 Lipiec 2010, 23:15_________________________________________________No i niestety pojawił się problem pierwszy problem.

Dzisiaj wracając z pracy pod domem zaczęła mi migać kontrolka świec żarowych.

W związku z tym pojechałem jeszcze testowo parę kilometrów. Po chwili pojawiła się dodatkowo kontrolka z symbolem silnika i auto weszło w tryb awaryjny. Teraz gdy zapalam silnik, kontrolka silnika pali się cały czas, a kontrolka świec żarowych zapala się kiedy przekroczę około 2500obr/min. Po zapaleniu tej drugiej lampki auto traci też moc i wchodzi w tryb awaryjny.:(

Pewnie bez VAGa się nie obędzie. Czy może da radę stwierdzić co to zanim podepnę VAGa?

Muszę jutro znaleźć kogoś żeby sprawdził błędy, bo najpóźniej do soboty samochód musi być na chodzie - urlop.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pewnie filtr do czyszczenia chyba ze wymiana :gwizdanie: jedz do aso... i daj znac jak sie cos okaze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już nieco wiem, ale nie chcę pisać, puki się nie wyjaśni na 100%.[br]Dopisany: 22 Lipiec 2010, 11:27_________________________________________________No to już wyjaśniam co i jak.

Wczoraj było duże podejrzenie, że może to już DPF dokonał żywota. Ale dla mnie, na chłopski rozum, nie za bardzo wszystko składało się w całość i miałem nadzieję, że ta pesymistyczna hipoteza się nie sprawdzi.

Na dzisiaj umówiłem się z chłopakami z wrocławskiego DynoSoftu, którzy mieli jeszcze dokładnie sprawdzić co to, a w najgorszym wypadku wyciąć DPFa. Oczywiście o wymianie nawet nie myślałem, a że Patrox poradził sobie z DPFem w swoim samochodzie, z takim samym silnikiem, byłem pewien, że i z moim sobie da radę.

Na szczęście okazało się, że naprawa jest dużo bardziej niepozorna i wystarczyło zmienić czujnik różnicy ciśnienia wraz z wężykami do niego dochodzącymi.

Jak zwykle DynoSoft stanął na wysokości zadania i już nie muszę się przejmować kontrolkami. A jeśli kiedyś mój DPF rzeczywiście dokona żywota, to wiadomo, kto się zajmie usunięciem badziewia.;)

Przy okazji lekko skorygowali mój soft, co pewnie spowoduje, że będzie się jeździć jeszcze lepiej.:)

jedz do aso... i daj znac jak sie cos okaze

A co do ASO, to jakoś nigdy mi się tam nie śpieszy.;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kilka nowych zdjęć po zabawie z kosmetykami Meguiar'sa:

p1000569p.jpg

p1000573p.jpg

p1000570p.jpg

p1000575p.jpg

p1000571d.jpg

p1000578p.jpg

I fajnie woda się skrapla.

p1000579y.jpg

Na pierwsze stronie dodałem jeszcze trzy zrobione w trakcie powrotu do domu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kilka nowych zdjęć po zabawie z kosmetykami Meguiar'sa:

p1000569p.jpg

p1000573p.jpg

p1000570p.jpg

p1000575p.jpg

p1000571d.jpg

p1000578p.jpg

I fajnie woda się skrapla.

p1000579y.jpg

Na pierwsze stronie dodałem jeszcze trzy zrobione w trakcie powrotu do domu.

sliczny ten kolor , chyba jeden z najfajniejszych do A4 jescze jak byl by w czarnym pakiecie to juz wgole miazga.Szkoda ze juz go nie ma w B8 :wallbash:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no Trezor pięknie :good::kox: piękna furka :>

A dlaczego w swoim podpisie umieszczasz moje auto? :polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do czyszczenia furki to weź na szmate paste TEMPO i przepoleruj końcówki wydechu, wygląda to fajnie, czysciutkie i takie jak drobno szczotkowane.

Dzięki za radę. Rzeczywiście takie detale jak końcówki wydechu już mi umknęły, po tylu godzinach "zabawy". Ale następnym razem i je wyczyszczę.

Zresztą felgi też wymagają trochę większego nakładu pracy, niż im tym razem poświęciłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...