SoMeS Opublikowano 25 Grudnia 2009 Opublikowano 25 Grudnia 2009 Witam Zastanawiam się na ile podatny na modzenie jest 180cio konny 2.5TDI w B6 (nie znam oznaczenia) z Quattro. Czy bezpieczne jest inwestowanie w coś więcej niż program? Jakie moce i momenty można uzyskać na poszczególnych podzespołach czy programem? Z góry dziękuję za informacje
miron78 Opublikowano 25 Grudnia 2009 Opublikowano 25 Grudnia 2009 tylko program ( z tego co wiem ) przyrosty wręcz symboliczne z 1.9 o wiele więcej jesteś w stanie wycisnąć niż z 2.5
bish - kopt Opublikowano 25 Grudnia 2009 Opublikowano 25 Grudnia 2009 ale jakim kosztem?? AWX-y i AKE sa w bardzo podobnej cenie
miron78 Opublikowano 25 Grudnia 2009 Opublikowano 25 Grudnia 2009 2.5 jest bardzo toporny jeżeli chodzi o przyrosty i jest cięższy od 1.9 Jeżeli miałbym mieć diesla z mocą 180-200 kucy - wolałbym 1.9 (lżejszy, tańszy w utrzymaniu) A jeżeli miałoby to być +220kucy to też wolałbym 1.9 ( koszt może nie mały ale przynajmniej osiągalne - co w wypadku 2.5 już nie tak bardzo )
Piechol Opublikowano 25 Grudnia 2009 Opublikowano 25 Grudnia 2009 pogadaj z Fly z tego co wiem to ma u siebie ok. 200KM po chipsie i tyle
miron78 Opublikowano 25 Grudnia 2009 Opublikowano 25 Grudnia 2009 pogadaj z Fly z tego co wiem to ma u siebie ok. 200KM po chipsie i tyle Trzeniek niby też - znam takie 2.5 co po sofcie miały 10ps przyrostu [br]Dopisany: 25 Grudzień 2009, 23:33_________________________________________________2.5 tdi to bardzo fajny silniczek - tymbardziej z końca produkcji - ale czy do modów on jest stworzony...................raczej nie
SoMeS Opublikowano 25 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 25 Grudnia 2009 tzn ja się zastanawiam nad jakimś mocniejszym TDI na następny wóz... powoli sobie kalkuluję itd celował będę na pewno w dobrze ponad 200PS dlatego nie wiem czy to dobry pomysł jeździć tyle AWX'em z tyloma koniami i momentem w 2.5tdi nic nie daje zmiana suszarki fmice wydechy itd?
bish - kopt Opublikowano 25 Grudnia 2009 Opublikowano 25 Grudnia 2009 żeby zrobić pod 200 1.9, to ładnych pare tys trzeba wydać, tak że decydując sie na zakup trzeba brać to pod uwage [br]Dopisany: 25 Grudzień 2009, 23:39_________________________________________________nie słyszałem żeby ktoś miał mody mech w 2.5 Ali tam podobno coś miał z włoch załatwiać, wtryski chyba ale nie wiem czy juz coś jest
miron78 Opublikowano 25 Grudnia 2009 Opublikowano 25 Grudnia 2009 mega szpecem w dziedzinie nie jestem - ale nie słyszałem żeby ktoś 2.5 pod grubsze mody wybierał Somes napisz do Dzo-Dzo z SC lub Adamoo oni mają 1.9 z grubszymi modami - jeżeli chodzi o 2.5 nikogo Ci nie polecę bo nie słyszałem żeby 2.5 ktoś modził (poza symbolicznym przyrostem po programie ) Jak kupowałem B6 też miałem własnie ten dylemat - 1.9 czy 2.5 i chciałem +200 wybrałem 1.9tdiQ...................a kupiłem 1.8TQ S-line ( i po kosmetycznych dosłownie zabiegach było 220ps )
SoMeS Opublikowano 25 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 25 Grudnia 2009 Tak Mirek tyle że 1.8T potem pali tyle że już bym wolał eskę wybrać chyba 1.9TDi mógłbym zrobić i na 250km z tym że jak długo to tak pojeździ? Projekt Dzo-Dza śledziłem i był dobry ale jednak limit się kończył ciekaw jestem jak wygląda sytuacja z tymi 2.5tdi...
miron78 Opublikowano 25 Grudnia 2009 Opublikowano 25 Grudnia 2009 wg mnie - zacznij od zadania sobie podstawowych pytań - Jakie minimum mocowe chcesz osiągnąć ? ile lat chcesz tym jeździć ? jakie robić przebiegi ? Patrząc tylko na B6 osobiście wybierałbym 1.9/1.8T ( oczywiście wszystko zależne od odpowiedzi na w/w pytania )
SoMeS Opublikowano 25 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 25 Grudnia 2009 no więc tak... minimum mocowe to 220 koni i jakieś 450 niutków (jeżeli mówimy o dieslu oczywiście) - a więc przy 1.9 to grubsza rzeźba na pewno musi być quattro - to nie podlega wątpliwośći lat tym już bym chciał pojeździć więcej bo myślę już bardziej o czymś na dłużej - czyli avant i minimum 2 lata (chyba że tam gdzieś kiedyś jakaś okazja się trafi a gotówka napłynie) przebiegi wiesz że robię duże bo od 60 do 100tyś rocznie +/- i nie patrzę tylko na b6 choć na b7 może mnie nie być stać a już na pewno nie na takie jakie bym chciał
miron78 Opublikowano 26 Grudnia 2009 Opublikowano 26 Grudnia 2009 no więc tak... minimum mocowe to 220 koni i jakieś 450 niutków (jeżeli mówimy o dieslu oczywiście) - a więc przy 1.9 to grubsza rzeźba na pewno musi być quattro - to nie podlega wątpliwośći lat tym już bym chciał pojeździć więcej bo myślę już bardziej o czymś na dłużej - czyli avant i minimum 2 lata (chyba że tam gdzieś kiedyś jakaś okazja się trafi a gotówka napłynie) przebiegi wiesz że robię duże bo od 60 do 100tyś rocznie +/- i nie patrzę tylko na b6 choć na b7 może mnie nie być stać a już na pewno nie na takie jakie bym chciał czyli widzę to tak - tylko i wyłącznie diesel (1.8T odpada ) 220ps w 2.5 ( chyba mało możliwe ) - osobiście na Twoim miejscu zrobiłbym następująco : wersja nr 1 -zakup 1.9tdiQ i jeżeli byłaby taka możliwość to s-line -na wstępie zrobienie softu -z czasem gdyby była kasa a mocy było stanowczo za mało modziłbym dalej wersja nr 2 ( tylko jeżeli zadowolisz się mocą do 200ps ) -zakup 2.5tdiQ s-line ( dużo łatwiej kupić niż 1.9tdiQ s-line ) - sofcik ( na mega przyrosty bym nie liczył )
slaweq Opublikowano 26 Grudnia 2009 Opublikowano 26 Grudnia 2009 Z 2.5 raczej nie zrobisz 220 KM. W 1.9 owszem, ale dużo roboty i kasy trzeba bedzie włożyć..., przy takiej mocy przydało by się Q a w 1.9 ciężko znależć. Najlepszym rozwiązaniem by był zakup B7 3.0 TDI
turdzi Opublikowano 26 Grudnia 2009 Opublikowano 26 Grudnia 2009 zakup 1.9tdiQ i jeżeli byłaby taka możliwość to s-line kiedys duzo takim jezdzilem , silniczek na literke BXX bajecznie sie tym jezdzilo mimi tiptronica i tych 180KM , mysle ze po programie na 200 bylo by to super auto nieporownywalen z klekoczacym 1,9
miron78 Opublikowano 26 Grudnia 2009 Opublikowano 26 Grudnia 2009 Somes a gdyby bardzo ale to bardzo na kucach i siągach mi zależało to bym pomyślał nad seatem leonem ARL 4x4 jeżeli ta moc tak bardzo Cię korci ( sama różnica wagowa jest mega zaletą )
SoMeS Opublikowano 26 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 26 Grudnia 2009 czyli 2,5tdi q odpada nie zadowolę się na pewno jakimś cherlawym softem na pewno... taki silnik miałem już kiedyś w a6 c5 i robił robotę... ale mi ostatnio wiecznie jest mało więc grzebałbym na bank :gwizdanie: 1.9tdi Q fajna sprawa ale jak mam 10 kółek włożyć w żądaną moc to może lepiej tą kasę dołożyć i coś lepszego kupić Leonki Fajne ale to za małe dla mnie
miron78 Opublikowano 26 Grudnia 2009 Opublikowano 26 Grudnia 2009 czyli 2,5tdi q odpada nie zadowolę się na pewno jakimś cherlawym softem na pewno... taki silnik miałem już kiedyś w a6 c5 i robił robotę... ale mi ostatnio wiecznie jest mało więc grzebałbym na bank :gwizdanie: 1.9tdi Q fajna sprawa ale jak mam 10 kółek włożyć w żądaną moc to może lepiej tą kasę dołożyć i coś lepszego kupić Leonki Fajne ale to za małe dla mnie czyli chyba odpowiedź już znasz - jeżeli nie stać Cie na utrzymanie benzynki - musisz zadowolić się osiągami lekko modzonych diesli w zamian za oszczędną jazdę
SpałekP Opublikowano 26 Grudnia 2009 Opublikowano 26 Grudnia 2009 Jak jeździłeś 2.5 tdi v6 180 to wiesz, że nie jest to demon szybkości ale jakąś tam moc ma która raczej mało wymagającej osobie wystarczy aż nadto. Na trasie i wyprzedzisz do 200 km/h bo czuć, że auto będzie pchać do przodu. Minus taki, że w korkach wypije swoje - teraz w zimie 11,0 - 12,0 l/100km jak luźniej to 8,0 - 10,0.. ale na trasie przy spokojnej jeździe ja kilkakrotnie na trasie 400 km miałem 6,0 litra /100 km w sporym ruchu z trzema osobami w aucie + pies (40 kg) i kupa bagaży. Już od kilku miesięcy zastanawiam się nad jakimś przyrostem mocy u mnie ale nie wiem czy ładować kasę, bo korci mnie coś z 3000cm^3 diesla w v6 ... Informacje z mtm 2,5 TDI 132 kW (180 hp) Quattro Performance upgrade AUDI A4 TDI 206 hp (152 kW) quattro -> 700.00 EUR Koszt nie duży ale czy dla tych ~ 20 KM warto? a po za tym kawałek do MTM mam a myślę, że jak bym pojechał tam z autem to na pewno namawiali by na coś więcej- hamulce czy wydech a potem i tak bym przy sprzedaży nie wpisywał, że podnosiłem moc bo i tak słabo się auta sprzedają, a ludzi to może odstraszyć. Myślę, że lepiej do zbierać i 3.0 tdi w b7 i mocy będzie akurat.
jaro4444 Opublikowano 26 Grudnia 2009 Opublikowano 26 Grudnia 2009 minimum mocowe to 220 koni i jakieś 450 niutków (jeżeli mówimy o dieslu oczywiście) - a więc przy 1.9 to grubsza rzeźba na pewno musi być quattro - to nie podlega wątpliwośći Kupić B7 2.0 TDI 16V ze zdechłym motorem (tanio). Założyć silnik BKD, FMIC + wydech przelotowy + BT. Zamkniesz nawet 250 KM, a 220 KM to lekkim pierdem. Nakłady bużo mniejsze jak w 1,9 TDI by uzyskać taką moc.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się