Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

Logi 003 , 004 i odkryte problemy.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Znalazłem parę problemów z moim silnikiem ASV. Mianowicie chodzi mi o logi:

MB (statyczne)

Grupy: 003 - http://rtnet.pl/vaglog/svrobert7_5073.html

-Zasysana masa powietrza (rzeczywista) - mam "480" powinno byc maxymalnie "370"

-Współczynnik trwania impulsu otwarcia zaworu - mam "4.8" powinno byc minimum "40%"

Grupy: 004 - http://rtnet.pl/vaglog/svrobert7_4961.html

-Kąt początku wtrysku rzeczywisty "0.4" a powinno byc "2°n.OT..3°v.OT"

-Kąt synchronizacji "2.8" a powinno być "3..80"

Wyniki porównywałem z tabelą wartośći zmierzonych silnika ASV: http://www.a4-klub.pl/smf...r-t16820.0.html

Liczę na pomoc i pozdrawiam.

Dodam jeszcze:

BS

Grupy: 003 - http://rtnet.pl/vaglog/svrobert7_4965.html

Grupy: 004 - http://rtnet.pl/vaglog/svrobert7_4966.html

Dynamiczny

Grupy: 003 - http://rtnet.pl/vaglog/svrobert7_4978.html

Grupy: 004 - http://rtnet.pl/vaglog/svrobert7_4979.html

Opublikowano

wygląda na szwankującą przepływkę

Opublikowano

co do 003 to zle zrobiony pomiar stad roznice w odczycie

co do 004 bylo poruszane na forum [poszukaj]

nie mozna slepo patrzec na cyferki ...

p.s dziwna ta ludzka natura ze sami sobie wyszukuja problemy

wygląda na szwankującą przepływkę

wyglada ze nie wiesz o czym piszesz ... :wink4::naughty:

Opublikowano

Jak logowac grupe 003 w trybie normalnym jest opisane w watku o diagnostyce... jak sie z tym zapoznasz zrozumiesz co zrobiles zle... :wink4:

Opublikowano

przemik Oczywiście jest opisane

"a. próba statyczna

warunki konieczne: samochód stoi na biegu jałowym; silnik włączony; robocza temperatura silnika - temperatura płynu chłodzącego min. 80*C [czyli 90*C na wskaźniku deski rozdzielczej].

grupy normalnie: 000, 001, 003, 004, 007, 013, 014, 018, 023."

Zrobiłem według tego opisu. Więc ?

Opublikowano

wiec ... bardzo pobieznie przeczytales temat...

cyt.

"należy zwrócić uwagę na na wartości określającą ilości powietrza w pozycjach 2 i 3 – wartości te winny być tożsame. jeżeli nie są, to należy dokonać przegazowania i ponowić odczyt... "

koniec cyt.

Pozdrawiam

Opublikowano

Jesli silnik byl rozgrzany, to do wymiany jest termostat.

Przeplywka jest OK, pomiary tez sa ok.

Opublikowano

No ale kolega przemik napisał że "należy dokonać przegazowania i ponowić odczyt... ". A termostat wydawał się w dość dobrym stanie wprawdzie nie dochodzi w czasie jazdy do 90 ale do 80 dogrzeje się bankowo. Dodam że siedzi oryginał od nowego a przebieg mam 200tys niecałe.

Opublikowano

No ale kolega przemik napisał że "należy dokonać przegazowania i ponowić odczyt... ". A termostat wydawał się w dość dobrym stanie wprawdzie nie dochodzi w czasie jazdy do 90 ale do 80 dogrzeje się bankowo. Dodam że siedzi oryginał od nowego a przebieg mam 200tys niecałe.

do wymiany :wink4:

Opublikowano

Darev chętnie bym wymienił gdybym był pewny na 100% że jest już zużyty. No ale takiej pewności nie mam i nie raz już się nad tym zastanawiałem. A co jeśli to czujnik źle wskazuje?

Opublikowano

...ze tak spytam niesmialo... gdzie Wy widzicie ze kolega ma termostat do wymiany ?.... chyba ze jestem bryszczaty na jedno oko... :wink4:

Opublikowano

...ze tak spytam niesmialo... gdzie Wy widzicie ze kolega ma termostat do wymiany ?.... chyba ze jestem bryszczaty na jedno oko... :wink4:

nigdzie :wink4:

Kolega sam sie przyznał:

wprawdzie nie dochodzi w czasie jazdy do 90 ale do 80 dogrzeje się bankowo

Opublikowano

To ze "wprawdzie nie dochodzi w czasie jazdy do 90 ale do 80 dogrzeje się bankowo" nie oznacza ze termostat jest niesprawny. Chyba...

Opublikowano

Wyskocz za miasto, sredniodynamicznie jakies 8-10 km - i zaloguj 007 stat... przekonamy sie co jest wart Twoj termostat...

Opublikowano

.... chyba ze jestem bryszczaty na jedno oko... :wink4:

Nie jestes :tongue4::hi:

Opublikowano

zobaczmy co pokazuje Vag a nie wskaznik na desce ...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...