SvR Opublikowano 27 Grudnia 2009 Opublikowano 27 Grudnia 2009 Znalazłem parę problemów z moim silnikiem ASV. Mianowicie chodzi mi o logi: MB (statyczne) Grupy: 003 - http://rtnet.pl/vaglog/svrobert7_5073.html -Zasysana masa powietrza (rzeczywista) - mam "480" powinno byc maxymalnie "370" -Współczynnik trwania impulsu otwarcia zaworu - mam "4.8" powinno byc minimum "40%" Grupy: 004 - http://rtnet.pl/vaglog/svrobert7_4961.html -Kąt początku wtrysku rzeczywisty "0.4" a powinno byc "2°n.OT..3°v.OT" -Kąt synchronizacji "2.8" a powinno być "3..80" Wyniki porównywałem z tabelą wartośći zmierzonych silnika ASV: http://www.a4-klub.pl/smf...r-t16820.0.html Liczę na pomoc i pozdrawiam. Dodam jeszcze: BS Grupy: 003 - http://rtnet.pl/vaglog/svrobert7_4965.html Grupy: 004 - http://rtnet.pl/vaglog/svrobert7_4966.html Dynamiczny Grupy: 003 - http://rtnet.pl/vaglog/svrobert7_4978.html Grupy: 004 - http://rtnet.pl/vaglog/svrobert7_4979.html
spanky Opublikowano 28 Grudnia 2009 Opublikowano 28 Grudnia 2009 co do 003 to zle zrobiony pomiar stad roznice w odczycie co do 004 bylo poruszane na forum [poszukaj] nie mozna slepo patrzec na cyferki ... p.s dziwna ta ludzka natura ze sami sobie wyszukuja problemy wygląda na szwankującą przepływkę wyglada ze nie wiesz o czym piszesz ...
SvR Opublikowano 28 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 28 Grudnia 2009 No dobrze być może źle a mógłbyś wytłumaczyć co zrobiłem źle ?
przemik Opublikowano 28 Grudnia 2009 Opublikowano 28 Grudnia 2009 Jak logowac grupe 003 w trybie normalnym jest opisane w watku o diagnostyce... jak sie z tym zapoznasz zrozumiesz co zrobiles zle...
SvR Opublikowano 28 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 28 Grudnia 2009 przemik Oczywiście jest opisane "a. próba statyczna warunki konieczne: samochód stoi na biegu jałowym; silnik włączony; robocza temperatura silnika - temperatura płynu chłodzącego min. 80*C [czyli 90*C na wskaźniku deski rozdzielczej]. grupy normalnie: 000, 001, 003, 004, 007, 013, 014, 018, 023." Zrobiłem według tego opisu. Więc ?
przemik Opublikowano 28 Grudnia 2009 Opublikowano 28 Grudnia 2009 wiec ... bardzo pobieznie przeczytales temat... cyt. "należy zwrócić uwagę na na wartości określającą ilości powietrza w pozycjach 2 i 3 – wartości te winny być tożsame. jeżeli nie są, to należy dokonać przegazowania i ponowić odczyt... " koniec cyt. Pozdrawiam
letallec Opublikowano 28 Grudnia 2009 Opublikowano 28 Grudnia 2009 Jesli silnik byl rozgrzany, to do wymiany jest termostat. Przeplywka jest OK, pomiary tez sa ok.
SvR Opublikowano 28 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 28 Grudnia 2009 No ale kolega przemik napisał że "należy dokonać przegazowania i ponowić odczyt... ". A termostat wydawał się w dość dobrym stanie wprawdzie nie dochodzi w czasie jazdy do 90 ale do 80 dogrzeje się bankowo. Dodam że siedzi oryginał od nowego a przebieg mam 200tys niecałe.
Darev Opublikowano 28 Grudnia 2009 Opublikowano 28 Grudnia 2009 No ale kolega przemik napisał że "należy dokonać przegazowania i ponowić odczyt... ". A termostat wydawał się w dość dobrym stanie wprawdzie nie dochodzi w czasie jazdy do 90 ale do 80 dogrzeje się bankowo. Dodam że siedzi oryginał od nowego a przebieg mam 200tys niecałe. do wymiany
SvR Opublikowano 28 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 28 Grudnia 2009 Darev chętnie bym wymienił gdybym był pewny na 100% że jest już zużyty. No ale takiej pewności nie mam i nie raz już się nad tym zastanawiałem. A co jeśli to czujnik źle wskazuje?
przemik Opublikowano 28 Grudnia 2009 Opublikowano 28 Grudnia 2009 ...ze tak spytam niesmialo... gdzie Wy widzicie ze kolega ma termostat do wymiany ?.... chyba ze jestem bryszczaty na jedno oko...
Darev Opublikowano 28 Grudnia 2009 Opublikowano 28 Grudnia 2009 ...ze tak spytam niesmialo... gdzie Wy widzicie ze kolega ma termostat do wymiany ?.... chyba ze jestem bryszczaty na jedno oko... nigdzie Kolega sam sie przyznał: wprawdzie nie dochodzi w czasie jazdy do 90 ale do 80 dogrzeje się bankowo
SvR Opublikowano 28 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 28 Grudnia 2009 To ze "wprawdzie nie dochodzi w czasie jazdy do 90 ale do 80 dogrzeje się bankowo" nie oznacza ze termostat jest niesprawny. Chyba...
przemik Opublikowano 29 Grudnia 2009 Opublikowano 29 Grudnia 2009 Wyskocz za miasto, sredniodynamicznie jakies 8-10 km - i zaloguj 007 stat... przekonamy sie co jest wart Twoj termostat...
letallec Opublikowano 29 Grudnia 2009 Opublikowano 29 Grudnia 2009 .... chyba ze jestem bryszczaty na jedno oko... Nie jestes
spanky Opublikowano 29 Grudnia 2009 Opublikowano 29 Grudnia 2009 zobaczmy co pokazuje Vag a nie wskaznik na desce ...
SvR Opublikowano 29 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 29 Grudnia 2009 OK poprawiłem Normalny 003 - http://rtnet.pl/vaglog/svrobert7_5073.html Może ktoś jednak nakieruje mnie na ten(statyczny) MB004 bo nie wiem w czym jest problem ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się