jezuwrc Opublikowano 28 Grudnia 2009 Opublikowano 28 Grudnia 2009 Witam Próbuje jakoś niestadartowo zabezpieczyć swój pojazd. W związku z tym mam pytanko co można odciąć tak ażeby nie pojawił się żaden błąd? Chce założyć dodatkowy ukryty włącznik Czy ktoś robił to w b7 2.0tdi 2005? jakie kolory kabli? Bardzo zależy mi na fachowej odpowiedzi żadnych doświadczeń... Proszę o PW.lub [email protected]. Foto mile widziane...Pozdrawiam...
akjam Opublikowano 28 Grudnia 2009 Opublikowano 28 Grudnia 2009 Tutaj może kolego coś znajdziesz... http://www.a4-klub.pl/smf/odp_all_b5_zabezpieczenie_przed_kradzieza-t92204.0.html;msg1052713#msg1052713
.Pablo. Opublikowano 29 Grudnia 2009 Opublikowano 29 Grudnia 2009 Jak to mówią sami złodzieje najlepsze zabezpieczenie przed kradzieżą to AC wszystkie inne blokady zabezpieczenia są do przejścia w kilka chwil
domjenick Opublikowano 29 Grudnia 2009 Opublikowano 29 Grudnia 2009 wszystkie inne blokady zabezpieczenia są do przejścia w kilka chwil ...o ile potencjalny zlodziej wie,gdzie sa umiejscowione i ile ich jest,jesli nie wie ile masz odcinek i na co-tropienie po kablach zajmie mu pol godziny-tyle bedzie trwala metoda "prob i bledow" wiec nie mow mi,ze to jest do obejscia w kilka chwil,bo zaden zlodziej nie moze sobie pozwolic na "siedzenie" w aucie tyle czasu,jest roznica-jesli auto jest "popularne" powiedzmy,ma wersje niestandardową-to lepiej do odcinek wykupic dodatkowe ubezpieczenie+odcinki,moze lepszy alarm z antynapadem,tak na wszelki wypadek...odcinka jest dobra,o ile nie sprawia problemu jej czeste wlączenie i wyłączenie-ma byc w dyskretnie ukrytym miejscu(pod sklepem np nie bedzie sie nikt pod auto schylal za kazdym razem ) ale tez nie w bardzo "popularnym",jak fotel kierowcy i jego okolice...
jezuwrc Opublikowano 29 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 29 Grudnia 2009 Dzięki Panowie dziś rozmawiałem z zaprzyjaźnionymi elektrykami samochodowymi i też dzięki koledze domjenick wiem co mam zrobić...Czy można temat zamknąć? Pozdrowienia :gwizdanie:
.Pablo. Opublikowano 30 Grudnia 2009 Opublikowano 30 Grudnia 2009 ...o ile potencjalny zlodziej wie,gdzie sa umiejscowione i ile ich jest,jesli nie wie ile masz odcinek i na co-tropienie po kablach zajmie mu pol godziny-tyle bedzie trwala metoda "prob i bledow" wiec nie mow mi,ze to jest do obejscia w kilka chwil,bo zaden zlodziej nie moze sobie pozwolic na "siedzenie" w aucie tyle czasu,jest roznica-jesli auto jest "popularne" powiedzmy,ma wersje niestandardową-to lepiej do odcinek wykupic dodatkowe ubezpieczenie+odcinki,moze lepszy alarm z antynapadem,tak na wszelki wypadek...odcinka jest dobra,o ile nie sprawia problemu jej czeste wlączenie i wyłączenie-ma byc w dyskretnie ukrytym miejscu(pod sklepem np nie bedzie sie nikt pod auto schylal za kazdym razem ) ale tez nie w bardzo "popularnym",jak fotel kierowcy i jego okolice... Mój kolega miał golfa tdi dwa odcięcia z tym że jedno mozna było wykryć podpinając vaga za pierwszym razem auta mu nie ukradli po 2 tyg auta nie ma więc jak będą chcieli ukraść to i tak ukradną a fakt faktem odcięcie utrudnia życie złodziejom ale jak się uprą to i tak ukradną
domjenick Opublikowano 30 Grudnia 2009 Opublikowano 30 Grudnia 2009 jedno mozna było wykryć podpinając vaga kazde mozna wykryc podpinajac vaga,bo podczas przekrecenia kluczyka,system jest sprawdzany i jesli gdzies nie ma obiegu-wyskoczy blad-kazdy,kto ma pojecie o tym-to wie,chodzi o ukrycie odcinki tak,zeby byla jak najtrudniejsza do odnalezienia-obejsc wszystko mozna,tylko zalezy od umiejetnosci i wiedzy potencjalnego zlodzieja,co z tego,ze podepnie vaga,bedzie wiedzial,ze jest odcinka np na zaplonie,na pompie paliwa-jak na zaplonie moze byc podwojna-jesli to bedzie dosyc dobry "znawca" obejdzie to-zakladajac,ze ma przy sobie sprzet do tego ,ale jesli nie ma nic-to co mu z tego, ze wykryje i moze nawet bedzie wiedzial,jak to zrobic,jak czas nieublagalnie ucieka,a nastepna jest wciaz do obejscia...wiec to jest wlasciwie tylko po to,zeby zabralo jak najwiecej czasu,na obejscie tego i jeszcze innych...powracajac do meritum problemu-zeby nawet nie zdiagnozowali,gdzie lezy problem-nalezy zająć sie gniazdem diagnostycznym-nic nie podepna-nie wiele bedą wiedziec...
jezuwrc Opublikowano 30 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 30 Grudnia 2009 Panowie samochód odcięty... Brak błędów...Dziękuję
domjenick Opublikowano 30 Grudnia 2009 Opublikowano 30 Grudnia 2009 Panowie samochód odcięty... Brak błędów...Dziękuję no i o to chodziło...
jezuwrc Opublikowano 30 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 30 Grudnia 2009 W razie czego służę pomocą Panowie... Nie taki straszny ten can jak go malują...
wojti78 Opublikowano 30 Grudnia 2009 Opublikowano 30 Grudnia 2009 jeszcze innych...powracajac do meritum problemu-zeby nawet nie zdiagnozowali,gdzie lezy problem-nalezy zająć sie gniazdem diagnostycznym-nic nie podepna-nie wiele bedą wiedziec... to nieproblem jak niema gniazda wpinają swóje ecu i odjeżdzają , bądz wyjmuja licznik i zakładają jakiś kabel przejściowy i też sie da
domjenick Opublikowano 30 Grudnia 2009 Opublikowano 30 Grudnia 2009 jeszcze innych...powracajac do meritum problemu-zeby nawet nie zdiagnozowali,gdzie lezy problem-nalezy zająć sie gniazdem diagnostycznym-nic nie podepna-nie wiele bedą wiedziec... to nieproblem jak niema gniazda wpinają swóje ecu i odjeżdzają , bądz wyjmuja licznik i zakładają jakiś kabel przejściowy i też sie da pewnie,ze sie da
aju Opublikowano 30 Grudnia 2009 Opublikowano 30 Grudnia 2009 mi dzięki takiemu dodatkowemu zabezpieczeniu nie ukradli patrola a jedynie staranowali bramę i odcieło ich tak że do tej pory nie pali
misiek2000 Opublikowano 26 Września 2010 Opublikowano 26 Września 2010 Witam! Co do odcięcia zapłonu to dla wykwalifikowanego złodzieja mały problem,powiedział bym nawet żaden.Myślę ,że więcej problemu sprawia zamontowanie elektromagnetycznego zaworka odcinającego paliwo w odpowiednim miejscu.Takowy zawór zamontowałem w swoim aucie i Okazało się ,że jak dostał ciśnienia z pompy(elektryczna)przy pozycji zamkniętej to już się nie otworzył, ale dwa dni było ok.Prawdopodobnie zawór ten to lipa ,ale nie był tani na allegro 55zł i myślałem ,że będzie odpowiedni.Planuje zakup zaworu który montują przy instalacjach LPG powinien być solidny.Myślę ,że będzie działał pod wpływem naporu ciśnienia,co o tym myślicie?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się