Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8T BEX lajtowy soft plus TIP


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

W Warszawie to na kolor kolektora

Bo wiesz tam liczy sie ile zrobi na 1/4

Opublikowano

W Warszawie to na kolor kolektora

Bo wiesz tam liczy sie ile zrobi na 1/4

jesteś mega trolem :polew: i nic u tego człowieka nie robiłeś a pieprzysz głupoty wyczytane na internecie :polew: :polew: :polew:

zwykły wsiur :decayed:

Opublikowano

Swoja droga ten czerwony kolektor przekłada sie na cenna informacje i może sie tak zdarzyc przy good AFR :-)

Opublikowano

Dajcie spokuj z tym jechaniem na AP, to nie fer robic komus nonstop koło d.py - co prawda to moja konkurencyjna firma, ale mała nagonke na tym forum na nich zrobiliscie.

AFR możesz sobie przeliczyc z lambdy nie musisz miec zewnetrznej sondy przy BEX. Można oczywiscie jej użyc jeżeli chcesz sobie np. zweryfikowac wskazania.

Proszę czytac ze zrozumieniem - zapłony o 9-10stopni cofaŁŁŁ na lekkim gazie. Sa 18T które nigdy nie cofaja zapłonów (nawet na mocno wyprzedzonym ustawieniu) sa takie które cofaja i taki ich urok.

Co nie zmienia faktu ze 3 stopnie to tyle co nic i daaaaleko od koncowej granicy regulacji. Połowa forumowych 18T cofa zapłony o tyle albo i wiecej :-)

Z tym kolorem kolektora to żarty przecież.

Dobry tuner przecież posiada sprzęt do mierzenia AFR na który może zlogować AFR lub przedstawić go na wykresie i szybko korygować dawki paliwa itd.. - o to mi chodziło. Bo wyliczanie to trochę przedpotopowe metody prawda?

Co do zapłonów to szczerze ja się jeszcze nie spotkałem z tym, żeby cofanie zapłonów było czymś normalnym i naturalnym. Na bank jakiś feler w osprzęcie silnika.

Opublikowano

Namówię Kichola na logi i będziemy szukać dziury w całym :wink4:

Moim zdaniem i tak jest piknie :cool1:

Opublikowano

Moim zdaniem i tak jest piknie :cool1:

Jasne, że tak. 218 kuca samym programem z tip-em jest dobrym wynikiem :good: Fakt K03s, jest jeszcze DSMIC i większe seryjnie wtryski od wersji 150, no i podwójny wydech od połowy jak to w BEX, to daje przewagę :)

Opublikowano

podwójny wydech od połowy jak to w BEX,

w każdym 1.8T B6 jet podwójny wydech

nadrabia turbina i DSMIC :wink4:

Opublikowano

Z tym kolorem kolektora to żarty przecież.

Dobry tuner przecież posiada sprzęt do mierzenia AFR na który może zlogować AFR lub przedstawić go na wykresie i szybko korygować dawki paliwa itd.. - o to mi chodziło. Bo wyliczanie to trochę przedpotopowe metody prawda?

Co do zapłonów to szczerze ja się jeszcze nie spotkałem z tym, żeby cofanie zapłonów było czymś normalnym i naturalnym. Na bank jakiś feler w osprzęcie silnika.

Z kolorem kolektora to nie zart taka wypowiedz sie pojawiła przeciez na jakims forum kiedys... :-)

Każda metoda jest dobra, raczej przedpotopowe wyliczanie AFR z lamdy nie jest skoro sondy szerokopasmowe montowane sa do aut z tej epoki.

Cofanie zapłonów jest czyms normalnym i naturalnym bo to jedna z dróg na uratowanie silnika. I beda sterowniki cofały zapłony w róznych benzynach i przy róznych setupach - nawet w seryjnych motorach bo nie ma wpływu ilosc generowanych PSów na to czy miksture masz odpowiednia w cylindrze. A to że feler tam jest juz wiedzielismy dwa miesiace temu :-)

Mi udało sie zrobic 240PS w starym 18T a co można zrobic na K03 widac po TFSi.

Pozdrawiam.

Opublikowano

jesteś mega trolem :polew: i nic u tego człowieka nie robiłeś a pieprzysz głupoty wyczytane na internecie :polew: :polew: :polew:

zwykły wsiur

Powinni cię za słownictwo wykastrować dla przykładu !!!! I kropkę do d...y przykleić :thumbdown:

Opublikowano

jesteś mega trolem :polew: i nic u tego człowieka nie robiłeś a pieprzysz głupoty wyczytane na internecie :polew: :polew: :polew:

zwykły wsiur

Powinni cię za słownictwo wykastrować dla przykładu !!!! I kropkę do d...y przykleić :thumbdown:

jak widzisz pracuję nad tym :naughty::good:

Opublikowano

Jak mi Poziek powie co to AFR to odpowiem czy był sprawdzany. :decayed: Ciśnienie paliwa sprawdzaliśmy przy pierwszej próbie wirusowania i jest OK. Pozostaje teraz podmienic świece i cewki a potem zbadać. Ale to dopiero jak jak się znajdzie dawca zdrowych organów.

Opublikowano

Nie widziałem nigdy wykresu 1.8T na K03/K03S zeby moc max osiągał pod koniec RPM. Zawsze było to między 5200-5800rpm.

Nie wiem czy nie próbujemy tutaj przeskoczyć czegoś czego się nie da.

Opublikowano

Nie widziałem nigdy wykresu 1.8T na K03/K03S zeby moc max osiągał pod koniec RPM. Zawsze było to między 5200-5800rpm.

Nie wiem czy nie próbujemy tutaj przeskoczyć czegoś czego się nie da.

Jeśli chcecie aby moc max była wyżej na K03/K03s to faktycznie walka z wiatrakami, bo to raczej niemożliwe. K03s jest mała i moment w miarę wzrostu obrotów spada bo spada doładowanie, bo to małe turbo nie jest w stanie utrzymać przecież wyższego doładowania u góry, a dzieje się tak bo silnik w miarę wsrostu obrotów pochłania coraz większe ilości powietrza aż w końcu malutki wirnik nie nastarcza pompować, ale to zapewne wiecie(piszę jak zwykle dydaktycznie) :wink4: Do tego K03 grzeje już mocno powietrze jak się chce jak najwięcej załadować u góry. Jakimś rozwiązaniem może być jakiś monstrualny FMIC( nie było takiego projektu chyba jeszcze), aby mocno schłodzić powietrze, ale może to zaś być przerost formy nad treścią.

U nas na Śląskich budują się dwa 1.8T -APU jedna ośka drugie Q, gdzie założeniem jest uzyskać jak najlepszy wynik bez zmiany turba i wszystko co będzie powyżej 200 będzie sukcesem. A może nas APU miło zaskoczy :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...