and76sz 0 Opublikowano 30 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2009 rolki INA paski Gates pompa SKF i mówię ile chcesz zaoszczędzić 200 zl 300 zł, a później może się zemścić. W twoim silniku nie trzeba ściągać zderzaka bo masz układ silnika chyba poprzeczny, ale tego do końca nie wiem bo mam 2,5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jarol 3 Opublikowano 30 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2009 W twoim silniku nie trzeba ściągać zderzaka bo masz układ silnika chyba poprzeczny, ale tego do końca nie wiem bo mam 2,5 Silnik jest wzdłużny i trzeba ściągać przód chodź podobno są magicy którzy potrafią bez ściągania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przema 0 Opublikowano 30 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2009 Pasek nie jest wieczny, wymienia się go po przebiegu lub co 5 lat. Są to zalecenia producentów pasków, oraz producentów aut. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wuju 2 Opublikowano 30 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2009 paski Gates pękają :gwizdanie: contitech ponoć zdecydowanie lepszy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jarol 3 Opublikowano 30 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2009 paski Gates pękają :gwizdanie: contitech ponoć zdecydowanie lepszy Bo Gates jest bardzo czesto podrabiany dlatego lepiej wybrać Conti. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k0za 0 Opublikowano 30 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2009 Też miałem ostatnio dylemat odnośnie rozrządu. kalkulując koszt wszystkich części wyszło mi że dołożę 300zł i mam zrobione wszystko na ori częściach i w ASO audi, do tego wpis do ksiązki i gwarancja. i tak też zrobiłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aju 3 Opublikowano 30 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2009 i ile wyszło w ASO i gdzie robiłeś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas12p 0 Opublikowano 30 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2009 sorry za OT ale: 2002 r. i 38 tys km przebiegu naprawde??? ja wlasnie kupilem 2004 r. i 240tys km (potwierdzony) i sie ciesze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rico11 1 Opublikowano 30 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2009 Paski napędu alternatora i klimy możesz kupić Gates-a lub contitech-a. Ale pasek rozrządu kupuj tylko w aso wtedy masz 100% pewności że nie trafiłeś na jakaś podróbkę. Silnik na pewno jest wzdłużny,ale można wymienić rozrząd bez ściągania przodu, wiem bo mój mechanik tak robi. Zgadzam się z kolega ''przema'' pasek należy wymieniać co 5 lat niezależnie od przebiegu, co do reszty mozna by tak jeszcze pojeździć, ale ja dla świętego spokoju wymienił bym kompletny rozrząd zwłaszcza że nie jest to wcale takie drogie ( oczywiście mówię o aso) Cena zestawu naprawczego ( napinacz rolki i pasek ) to 360 zł + pompa wody 180zł. To jest koszt rozrządu do AVF-a ale AWX- chyba ma ten sam rozrząd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k0za 0 Opublikowano 30 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2009 aju byłem w poniedziałek w lubinie w aso audi wymienić rozrząd w a6 1.9tdi AVF. Za zestaw naprawczy, 3 paski, pompę wody, 4 śruby mocujące ( wymienia się je bo producent nie przewiduje ich ponownego użycia a ich koszt jest śmieszny ) zapłaciłem 1640zł z małym rabatem. A jak liczyłem sobie koszt części zamawianych z alegro + robocizna u nas w zg 250-300zł to zdecydowałem sie na ASO. Fakt, że zbytnio nie wiedziałem do kogo się u nas w miescie udać z taką robotą bo za auto-brum dziękuję Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aju 3 Opublikowano 30 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2009 cena do przełknięcia myślę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
letallec 2 Opublikowano 31 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2009 Pasek powinno się wymieniać maksymalnie co 6 lat(lub co 60000-90000km), wiec nie wiem nad czym tu dyskutować. Element jest ewidentnie do wymiany, mimo tak małego przebiegu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kami050 4 Opublikowano 31 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2009 w Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
letallec 2 Opublikowano 31 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2009 co wy o tym myslicie? da sie jeszcze cos przejechac tym autem ? Pewnie. Do warsztatu, gdzie Ci zmienia rozrzad... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spetsnaz 2 Opublikowano 31 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2009 Z takim stanem paska to nawet bym go nie odpalał. Daleko masz do warsztatu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kami050 4 Opublikowano 31 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2009 jakies 7 km[br]Dopisany: 31 Grudzień 2009, 13:36_________________________________________________dzwonilem wlansie do sklepu motoryzacyjnego i ceny czesci sa nastepujace: pasek rozrzadu contitech 193zl / gates 163zl napinacz hydrauliczny LUK/INA 253zl rolka 1 LUK/INA 179zl rolka 2 LUK/INA 99zl pompa wody DOLZ 154zl powiedzcie mi teraz co uwazacie o tych firmach oraz cenach , czy musze wymieniac wszystkie te elementy czy tylko pasek ,albo pasek i niektore z nich bo koszt tego wszystkiego jest naprawde wysoki jak dla mnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k0za 0 Opublikowano 31 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2009 jak wchodzić w wymianę rozrządu to tylko komplet, to się odpłaci w przyszłości. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jarol 3 Opublikowano 31 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2009 Czas zrobił swoje i pasek jest już spróchniały i w każdej chwili moze szczelić. Po stanie tego paska ( wytarte napisy) można sie domyślać ze auto ma raczej większy przebieg niz podałeś ( mój pasek jak go 2 tygodnie temu wymieniałem po przebiego 65tyś wyglądal prawie jak nowy)dlatego wymień kompletny rozrzą czyli wszystkie rolki, napinacz i pasek i pompe. Do tego wymień pozostałe paski czyli alternatora i klimy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kami050 4 Opublikowano 31 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2009 , w Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and76sz 0 Opublikowano 31 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2009 człowieku zrób jak ci radzą bo będziesz żałował. miałeś kasę na zakup samochodu a teraz żałujesz że musisz wymienić rozrząd. pisałem ci o pasku w reno mojej siostry, wygląd paska był taki sam jak twój, był stary i sparciały. Po co wymienia się rolki, ano po to bo większość czasu w tym samochodzie stały a nie kręciły się, jak masz taki przebieg na auto które ma 7 lat, a statystycznie powinno mieć przebieg rzędu 150tys km, gdzie powinno doczekać się już drugiej wymiany wszystkiego. jak masz gdzieś jechać to raczej wsiadaj w autobus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi