Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX] Pytanie w sprawie rozrządu


kami050

Rekomendowane odpowiedzi

rolki INA

paski Gates

pompa SKF

i mówię ile chcesz zaoszczędzić 200 zl 300 zł, a później może się zemścić.

W twoim silniku nie trzeba ściągać zderzaka bo masz układ silnika chyba poprzeczny, ale tego do końca nie wiem bo mam 2,5

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W twoim silniku nie trzeba ściągać zderzaka bo masz układ silnika chyba poprzeczny, ale tego do końca nie wiem bo mam 2,5

Silnik jest wzdłużny i trzeba ściągać przód chodź podobno są magicy którzy potrafią bez ściągania

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

paski Gates

pękają :gwizdanie:

contitech ponoć zdecydowanie lepszy

Bo Gates jest bardzo czesto podrabiany dlatego lepiej wybrać Conti.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też miałem ostatnio dylemat odnośnie rozrządu. kalkulując koszt wszystkich części wyszło mi że dołożę 300zł i mam zrobione wszystko na ori częściach i w ASO audi, do tego wpis do ksiązki i gwarancja. i tak też zrobiłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Paski napędu alternatora i klimy możesz kupić Gates-a lub contitech-a. Ale pasek rozrządu kupuj tylko w aso wtedy masz 100% pewności że nie trafiłeś na jakaś podróbkę.

Silnik na pewno jest wzdłużny,ale można wymienić rozrząd bez ściągania przodu, wiem bo mój mechanik tak robi.

Zgadzam się z kolega ''przema'' pasek należy wymieniać co 5 lat niezależnie od przebiegu, co do reszty mozna by tak jeszcze pojeździć, ale ja dla świętego spokoju wymienił bym kompletny rozrząd zwłaszcza że nie jest to wcale takie drogie ( oczywiście mówię o aso)

Cena zestawu naprawczego ( napinacz rolki i pasek ) to 360 zł + pompa wody 180zł. To jest koszt rozrządu do AVF-a ale AWX- chyba ma ten sam rozrząd

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aju byłem w poniedziałek w lubinie w aso audi wymienić rozrząd w a6 1.9tdi AVF. Za zestaw naprawczy, 3 paski, pompę wody, 4 śruby mocujące ( wymienia się je bo producent nie przewiduje ich ponownego użycia a ich koszt jest śmieszny ) zapłaciłem 1640zł z małym rabatem. A jak liczyłem sobie koszt części zamawianych z alegro + robocizna u nas w zg 250-300zł to zdecydowałem sie na ASO. Fakt, że zbytnio nie wiedziałem do kogo się u nas w miescie udać z taką robotą bo za auto-brum dziękuję :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pasek powinno się wymieniać maksymalnie co 6 lat(lub co 60000-90000km), wiec nie wiem nad czym tu dyskutować. Element jest ewidentnie do wymiany, mimo tak małego przebiegu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co wy o tym myslicie? da sie jeszcze cos przejechac tym autem ?

Pewnie. Do warsztatu, gdzie Ci zmienia rozrzad... :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z takim stanem paska to nawet bym go nie odpalał. Daleko masz do warsztatu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jakies 7 km[br]Dopisany: 31 Grudzień 2009, 13:36_________________________________________________dzwonilem wlansie do sklepu motoryzacyjnego i ceny czesci sa nastepujace:

pasek rozrzadu contitech 193zl / gates 163zl

napinacz hydrauliczny LUK/INA 253zl

rolka 1 LUK/INA 179zl

rolka 2 LUK/INA 99zl

pompa wody DOLZ 154zl

powiedzcie mi teraz co uwazacie o tych firmach oraz cenach , czy musze wymieniac wszystkie te elementy czy tylko pasek ,albo pasek i niektore z nich bo koszt tego wszystkiego jest naprawde wysoki jak dla mnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czas zrobił swoje i pasek jest już spróchniały i w każdej chwili moze szczelić. Po stanie tego paska ( wytarte napisy) można sie domyślać ze auto ma raczej większy przebieg niz podałeś ( mój pasek jak go 2 tygodnie temu wymieniałem po przebiego 65tyś wyglądal prawie jak nowy)dlatego wymień kompletny rozrzą czyli wszystkie rolki, napinacz i pasek i pompe. Do tego wymień pozostałe paski czyli alternatora i klimy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

człowieku zrób jak ci radzą bo będziesz żałował.

miałeś kasę na zakup samochodu a teraz żałujesz że musisz wymienić rozrząd.

pisałem ci o pasku w reno mojej siostry, wygląd paska był taki sam jak twój, był stary i sparciały.

Po co wymienia się rolki, ano po to bo większość czasu w tym samochodzie stały a nie kręciły się, jak masz taki przebieg na auto które ma 7 lat, a statystycznie powinno mieć przebieg rzędu 150tys km, gdzie powinno doczekać się już drugiej wymiany wszystkiego.

jak masz gdzieś jechać to raczej wsiadaj w autobus

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...