Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL] Czyszczenie, płukanie nagrzewnicy.


kls

Rekomendowane odpowiedzi

no to ok wszystko juz wiem jutro zabieram sie do pracy :) napisze efekty co i jak poszlo i czy pomoglo naturalnie narazie dzieki i pozdrawiam :)[br]Dopisany: 19 Wrzesień 2011, 12:35_________________________________________________panowie jeszcze jedno mnie zastanawia ponieważ przyjechałem przed chwilka z pracy i podniosłem maskę do góry żeby sprawdzić węże od nagrzewnicy i obydwa były gorące że nie dało ich się dotknąć , tak samo było jak jechałem do pracy wiec teraz mam dylemat czy to jest zatkana nagrzewnica :/ co może jeszcze być powodem niedziałającego ogrzewania oprócz zatkanej nagrzewnicy ?? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeżeli oba węże sa faktycznie tak gorące tzn że przepływ nie jest zaburzony. Tzn płukanie nie zaszkodzi ale nie jest konieczne chyba (ja bym wypłukal). Kolejna sprawa to chyba pisze chyba bo nie jestem pewny czy to ta ale klapa centralnba. Jeśli sterowanie nia bedzie niesprawne to i będzie sytuacja że ciepłe powietrze nie bedzie leciało. Najlepiej było by jeszcze sie podłaczyc VAGiem i sprawdzic czy niema błędów w kimatroniku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no wlasnie bo kiedys kumpel podpial mnie pod kompa i wyskoczylo mu cos takiego na klimatroniku i on nie wiedzial co to jest ja tym bardziej teraz mi to podeslal wiec wklejam i poradcie mi co to moze byc :/

VAG-COM Version: Release 311.2-N

1o9lo0m-n6r12p-o9ko4x-kkjahh-568f

Control Module Part Number: 8D0 820 043 H

Component and/or Version: A4-KLIMAVOLLAUTOMAT_D65

Software Coding: 00040

Work Shop Code: WSC 64203

1 Fault Found:

00601 - Potentiometer On Positioning Motor for Central Flap (G112)

30-00 - Open or Short to B+

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no wlasnie bo kiedys kumpel podpial mnie pod kompa i wyskoczylo mu cos takiego na klimatroniku i on nie wiedzial co to jest ja tym bardziej teraz mi to podeslal wiec wklejam i poradcie mi co to moze byc :/

VAG-COM Version: Release 311.2-N

1o9lo0m-n6r12p-o9ko4x-kkjahh-568f

Control Module Part Number: 8D0 820 043 H

Component and/or Version: A4-KLIMAVOLLAUTOMAT_D65

Software Coding: 00040

Work Shop Code: WSC 64203

1 Fault Found:

00601 - Potentiometer On Positioning Motor for Central Flap (G112)

30-00 - Open or Short to B+

dokładnie to co napisałem wyżej czyli klapa sterujaca powietrzem ciepło/zimno.

tu jest cały opis jak się dobrac do tego

http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=13920.0;highlight=klapa+centralna

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jak wykasuje blad na klimatroniku to poleci cieple powietrze czy trzeba rozbierac silniczek ??

może wystarczy zrobić nastawy podstawowe VAGiem i moze pomóc ale samo skasowanie błedu wątpię.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kurde wiec trzeba bedzie rozebrac :/ a pogody narazie nie ma :/

jak masz VAGa to spróbuj zrobić nastawy podstawowe gdzies to było na forum opisane i moze wystarczy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A u mnie znowu zapchana suka. Kupię filtr wody od karchera i będę go wstawiał w obieg.

tylko czy taki filtr nie będzie stawiał zbyt dużego oporu co przełozy sie na kiepskie grzanie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podzielę się wrażeniami. Płukałem ją już ze 4 razy i nadal się zasyfia. Może filtr wyłapie ten 15 letni syf...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podzielę się wrażeniami. Płukałem ją już ze 4 razy i nadal się zasyfia. Może filtr wyłapie ten 15 letni syf...

Plukales sama nagrzewnice? Przeplukaj caly uklad, ten syf skad sie bierze...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podzielę się wrażeniami. Płukałem ją już ze 4 razy i nadal się zasyfia. Może filtr wyłapie ten 15 letni syf...

Plukales sama nagrzewnice? Przeplukaj caly uklad, ten syf skad sie bierze...

Układ płukany był już 2 razy. Sama nagrzewnica 4. Poprzedni właściciel wsypał do układu jakiś proszek do uszczelniania układu. Po zmianie płynu chłodniczego na G12 zaczęły się takie problemy u mnie. Z tego co wiem, G12 ma właściwości czyszczące i cały czas dzięki niemu odklejają się kawałki tego zaschniętego proszku. Założę teraz filtr i będę próbował to wyłapać w niego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

o kurde no to jak wsypal cos do ukladu to bedziesz mial bardzo ciezko sie tego pozbyc :/ tez tak mialem ale w innym aucie to w zbiorniczu tylko taka maz byla , a tak pozatym jak koles wsypal srodek uszczelniajacy to cos bylo nie szczelne alno nagrzewnica albo moze i chlodnica ja akurat w moim przypadku mialem nieszczelna chlodnice :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedyną nieszczelność jaką znalazłem to był króciec wychodzący z głowicy, ten w którym siedzi czujnik temperatury.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...