matti_1986 0 Opublikowano 19 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2011 no to ok wszystko juz wiem jutro zabieram sie do pracy napisze efekty co i jak poszlo i czy pomoglo naturalnie narazie dzieki i pozdrawiam [br]Dopisany: 19 Wrzesień 2011, 12:35_________________________________________________panowie jeszcze jedno mnie zastanawia ponieważ przyjechałem przed chwilka z pracy i podniosłem maskę do góry żeby sprawdzić węże od nagrzewnicy i obydwa były gorące że nie dało ich się dotknąć , tak samo było jak jechałem do pracy wiec teraz mam dylemat czy to jest zatkana nagrzewnica :/ co może jeszcze być powodem niedziałającego ogrzewania oprócz zatkanej nagrzewnicy ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pastaldo 4 Opublikowano 19 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2011 jeżeli oba węże sa faktycznie tak gorące tzn że przepływ nie jest zaburzony. Tzn płukanie nie zaszkodzi ale nie jest konieczne chyba (ja bym wypłukal). Kolejna sprawa to chyba pisze chyba bo nie jestem pewny czy to ta ale klapa centralnba. Jeśli sterowanie nia bedzie niesprawne to i będzie sytuacja że ciepłe powietrze nie bedzie leciało. Najlepiej było by jeszcze sie podłaczyc VAGiem i sprawdzic czy niema błędów w kimatroniku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matti_1986 0 Opublikowano 19 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2011 no wlasnie bo kiedys kumpel podpial mnie pod kompa i wyskoczylo mu cos takiego na klimatroniku i on nie wiedzial co to jest ja tym bardziej teraz mi to podeslal wiec wklejam i poradcie mi co to moze byc :/ VAG-COM Version: Release 311.2-N 1o9lo0m-n6r12p-o9ko4x-kkjahh-568f Control Module Part Number: 8D0 820 043 H Component and/or Version: A4-KLIMAVOLLAUTOMAT_D65 Software Coding: 00040 Work Shop Code: WSC 64203 1 Fault Found: 00601 - Potentiometer On Positioning Motor for Central Flap (G112) 30-00 - Open or Short to B+ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pastaldo 4 Opublikowano 20 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2011 no wlasnie bo kiedys kumpel podpial mnie pod kompa i wyskoczylo mu cos takiego na klimatroniku i on nie wiedzial co to jest ja tym bardziej teraz mi to podeslal wiec wklejam i poradcie mi co to moze byc :/ VAG-COM Version: Release 311.2-N 1o9lo0m-n6r12p-o9ko4x-kkjahh-568f Control Module Part Number: 8D0 820 043 H Component and/or Version: A4-KLIMAVOLLAUTOMAT_D65 Software Coding: 00040 Work Shop Code: WSC 64203 1 Fault Found: 00601 - Potentiometer On Positioning Motor for Central Flap (G112) 30-00 - Open or Short to B+ dokładnie to co napisałem wyżej czyli klapa sterujaca powietrzem ciepło/zimno. tu jest cały opis jak się dobrac do tego http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=13920.0;highlight=klapa+centralna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matti_1986 0 Opublikowano 20 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2011 a jak wykasuje blad na klimatroniku to poleci cieple powietrze czy trzeba rozbierac silniczek ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pastaldo 4 Opublikowano 20 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2011 a jak wykasuje blad na klimatroniku to poleci cieple powietrze czy trzeba rozbierac silniczek ?? może wystarczy zrobić nastawy podstawowe VAGiem i moze pomóc ale samo skasowanie błedu wątpię. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matti_1986 0 Opublikowano 20 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2011 kurde wiec trzeba bedzie rozebrac :/ a pogody narazie nie ma :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pastaldo 4 Opublikowano 20 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2011 kurde wiec trzeba bedzie rozebrac :/ a pogody narazie nie ma :/ jak masz VAGa to spróbuj zrobić nastawy podstawowe gdzies to było na forum opisane i moze wystarczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matti_1986 0 Opublikowano 20 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2011 nio mam vag'a wlasnie ok poszukam i zobaczy sie :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pastaldo 4 Opublikowano 20 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2011 tu masz opis http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=71163.msg908414#msg908414 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dexter400 0 Opublikowano 3 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2011 Witam, wracając do tematu nagrzewnic, czy w B6 jest taki sam patent? tzn. podłączyć węże ogrodowe zaraz przy aku? i Najwazniejsze czy duzo plynu wylatuje na zimnym silniku po zdjęciu tych węży, czy musze spuscić wpierw? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matti_1986 0 Opublikowano 3 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2011 plynu duzo nie wycieknie nie trzeba spuszczac calego plynu jak przetkalem sama woda ze szlaufa i pomogło nie wiem na jak dlugo ale mam nadzieje ze na bardzo dlugo pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kalik 2 Opublikowano 3 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2011 A u mnie znowu zapchana suka. Kupię filtr wody od karchera i będę go wstawiał w obieg. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pastaldo 4 Opublikowano 3 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2011 A u mnie znowu zapchana suka. Kupię filtr wody od karchera i będę go wstawiał w obieg. tylko czy taki filtr nie będzie stawiał zbyt dużego oporu co przełozy sie na kiepskie grzanie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kalik 2 Opublikowano 3 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2011 Podzielę się wrażeniami. Płukałem ją już ze 4 razy i nadal się zasyfia. Może filtr wyłapie ten 15 letni syf... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbojna 3 Opublikowano 4 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2011 Podzielę się wrażeniami. Płukałem ją już ze 4 razy i nadal się zasyfia. Może filtr wyłapie ten 15 letni syf... Plukales sama nagrzewnice? Przeplukaj caly uklad, ten syf skad sie bierze... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kalik 2 Opublikowano 4 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2011 Podzielę się wrażeniami. Płukałem ją już ze 4 razy i nadal się zasyfia. Może filtr wyłapie ten 15 letni syf... Plukales sama nagrzewnice? Przeplukaj caly uklad, ten syf skad sie bierze... Układ płukany był już 2 razy. Sama nagrzewnica 4. Poprzedni właściciel wsypał do układu jakiś proszek do uszczelniania układu. Po zmianie płynu chłodniczego na G12 zaczęły się takie problemy u mnie. Z tego co wiem, G12 ma właściwości czyszczące i cały czas dzięki niemu odklejają się kawałki tego zaschniętego proszku. Założę teraz filtr i będę próbował to wyłapać w niego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matti_1986 0 Opublikowano 5 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2011 o kurde no to jak wsypal cos do ukladu to bedziesz mial bardzo ciezko sie tego pozbyc :/ tez tak mialem ale w innym aucie to w zbiorniczu tylko taka maz byla , a tak pozatym jak koles wsypal srodek uszczelniajacy to cos bylo nie szczelne alno nagrzewnica albo moze i chlodnica ja akurat w moim przypadku mialem nieszczelna chlodnice :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kalik 2 Opublikowano 5 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2011 Jedyną nieszczelność jaką znalazłem to był króciec wychodzący z głowicy, ten w którym siedzi czujnik temperatury. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wasyl291 1 Opublikowano 20 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2012 ja wymieniłem -termostat -pompe wody -nagrzewnice i dalej niemam ciepła a jak prubuje odpowietrzyc to z powrotu nagrzewnicy nieleci płyn dopiero przy 3000obr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się