adam_wad Opublikowano 6 Stycznia 2010 Opublikowano 6 Stycznia 2010 Witam zaraz po zakupie kilka razy uruchomiłem (kociło trochu) Niestety teraz chce i nie działa. Jest to webasto fabryczne po załączeniu po może 30s się wyłącza Mam takie kody usterek VAG Przy pierwszym odczycie 1414 Wentylator powietrza spalania - V6 41-00 - Blocker or no Voltage 1407 Przerwy w wytwarzaniu płomienia 35-00 1406 Brak wytwarzania płomienia 35-00 1414 Wentylator powietrza spalania - V6 42-10 - Speed Deviation too High - Intermittent Po skasowaniu i ponownych próbach włączenia 1414 Wentylator powietrza spalania - V6 41-00 - Blocker or no Voltage 1414 Wentylator powietrza spalania - V6 42-00 - Speed Deviation too High Może ktoś wie czego się zaczepić no i z ETKI wychodzi mi że urządzenie jest po stronie kierowcy z przodu chyba nisko wieć raczej wyciąga sie je w dół spod auta ? Czy aby na pewno może ktoś przerabiał podobny temat
bogi Opublikowano 8 Stycznia 2010 Opublikowano 8 Stycznia 2010 Witam Właśnie mam ten sam problem tzn mi wywala tylko : 01414 - Combustion-Air Blower (V6) 42-00 - Speed Deviation too High Objawy takie jak u Ciebie. Jakbyś coś się dowiedział to daj znać proszę.
strus27 Opublikowano 8 Stycznia 2010 Opublikowano 8 Stycznia 2010 u mnie to samo ale po wpięciu w komputer nie widzi mi wogóle dodatkowego ogrzewania /webasto/ może ktoś wie jest gdzieś jakiś bezpiecznik ukryty od jakiegoś sterownika za info z góry dzięki a4 b7 model 2005
soeren Opublikowano 8 Stycznia 2010 Opublikowano 8 Stycznia 2010 A jakie macie webasta, takie co grzeją również płyn ("mokre"), czy tylko wnętrze samochodu? Bo ja mam delikatnie inny problem jak włączę to przez chwile chodzi a w momencie kiedy powinna się uruchomić pompa, która wymusza obieg wody to wtedy wydaje dziwne dźwięki i się wyłącza
adam_wad Opublikowano 12 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 12 Stycznia 2010 Chyba zbyt mała popularność Webasta i nie bardzo ma kto pomóc a szkoda Moze ktoś znajdzie chwile i wyskrobie coś mądrego
Pikuś Opublikowano 12 Stycznia 2010 Opublikowano 12 Stycznia 2010 Najczęstszy problem webasta to palnik lub wentylator. Jeśli problem z płomieniem to chyba jasne o co chodzi.
adam_wad Opublikowano 12 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 12 Stycznia 2010 a wentylator to co wymienia sie jakieś łożyska ? czy może trzeba nowy dać ? gdzie kupic można ? czy wentylator jest w środku urządzenia ?
Pikuś Opublikowano 12 Stycznia 2010 Opublikowano 12 Stycznia 2010 Jesli chodzi o wentylator to chyba cały kpl. Jeśli o palnik to mozna wymienc jego elementy (czujnik plomienia, swiece jesli jest jego elementem, bo moze byc oddzielnie.) co nie zawsze pomaga. Wentylator i palnik znajduja sie w urzadzeniu. Tu masz przykladowy palnik. http://moto.allegro.pl/item878049953_palnik_swieca_sztyft_zarowy_thermo_top_diesel.html jeśli chodzi o naprawe to chyba samemu bedzie Ci cieżko.
Skydiver Opublikowano 20 Stycznia 2010 Opublikowano 20 Stycznia 2010 A jakie macie webasta, takie co grzeją również płyn ("mokre"), czy tylko wnętrze samochodu? Bo ja mam delikatnie inny problem jak włączę to przez chwile chodzi a w momencie kiedy powinna się uruchomić pompa, która wymusza obieg wody to wtedy wydaje dziwne dźwięki i się wyłącza Jeżeli masz Webasto oryginalne to wyłącza sie samo w dwóch przypadkach : 1.Jeżeli masz niedoładowany akumulator (jest czujnik który wyłącza dając szanse potem jeszcze odpalić samochód) 2.Jest mało paliwa (rezerwa)
marasso Opublikowano 24 Stycznia 2010 Opublikowano 24 Stycznia 2010 A jakie macie webasta, takie co grzeją również płyn ("mokre"), czy tylko wnętrze samochodu? Bo ja mam delikatnie inny problem jak włączę to przez chwile chodzi a w momencie kiedy powinna się uruchomić pompa, która wymusza obieg wody to wtedy wydaje dziwne dźwięki i się wyłącza Jeżeli masz Webasto oryginalne to wyłącza sie samo w dwóch przypadkach : 1.Jeżeli masz niedoładowany akumulator (jest czujnik który wyłącza dając szanse potem jeszcze odpalić samochód) 2.Jest mało paliwa (rezerwa) ewentualnie jest jeszcze mozliwosc, ze pompa ma za ciezko i sie uklad przegrzewa i wylacza. moze tak byc gdy do ukladu byla wlewana woda i sie uklad zakamienil czego ci tn. soerenowi nie zycze.
Normano1973 Opublikowano 26 Stycznia 2010 Opublikowano 26 Stycznia 2010 Dokładnie.W takie mrozy akumulator dostaje mocno w kość a webasto ma zabezpieczenie i samo zabezpiecza akumulator przy spadku jego wydajności i nie działa.Gdy na początku tygodnia było ok -10 u mnie wszystko działało ok,po dwóch dniach mrozów poniżej -20,mimo dodatku do paliwa- a w rurce doprowadzającej widzę paliwo- wiec to jest ok, wyłącza się po 2-3 minutach i nie może się rozkręcić.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się