sołtys85 Opublikowano 7 Stycznia 2010 Opublikowano 7 Stycznia 2010 Witam Mam następujący problem mam radio Alpine http://www.allegro.pl/item868931120_alpine_cde_9880r_usb_dwa_kolory_extra_gratisy.html i w stanie czuwania pobiera mi ono 0,16A !!!!!!!!!!!!!!! co rozładowywuje aku rada jest jedna przełożyć kable aby podłaczyć przewó żółty pod stałe 12v a czerwony pod 12v po stacyjce i tu zaczyna sie problem. Ponieważ w kostce samochodowej 12V mam przez cały czas na obu przewodach. Jak to zmienić, żeby było dobrze? Dowiedziałęm sie od znajomego elektromechanika, że w audi w standarcie było po kluczyku (miałem ori radio). Czy możliwe, że ktoś tam grzebał? Moze sie coś upaliło w stacyjce, przekaźnik lub coś w tym rodzaju. Na innych pinach w kostce jak mierzyłem to miały jakieś dzwne napięcia jedno 1,7V, drugie 2,2V po włączeniu świateł wzrastały do 12v, a na jednym pinie po właczeniu kluczyka jest jakieś dzwne 9V i w dodatku napięcie skacze??? Ma ktoś schemacik bo nie lubię druciarstwa i dodawania swoich przewodów jak mozna wykorzystać ori i to zajmie mi parę minut.
karbonek Opublikowano 7 Stycznia 2010 Opublikowano 7 Stycznia 2010 1. radio nowe czy używane? 2. nie jest przypalona trochę końcówka mocy? 3. przy jakim napięciu zasilania jest taki pobór prądu? (domyślam się, że to radio ma jakąś przetwornicę napięcia i stąd to pytanie) 4. czy aby względem masy mierzysz napięcie, czy to na pewno masa jest? +12, masa, +12 po stacyjce powinno być w instalacji, masz może jakąś zmieniarkę cd do tego ?
sołtys85 Opublikowano 7 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 7 Stycznia 2010 1. radio nowe czy używane? 2. nie jest przypalona trochę końcówka mocy? 3. przy jakim napięciu zasilania jest taki pobór prądu? (domyślam się, że to radio ma jakąś przetwornicę napięcia i stąd to pytanie) 4. czy aby względem masy mierzysz napięcie, czy to na pewno masa jest? +12, masa, +12 po stacyjce powinno być w instalacji, masz może jakąś zmieniarkę cd do tego ? 1. używane kupiłem razem z samochodem 2. tego nie wiem 3. 12,7 z aku 4. mierzyłem na plusie na bezpieczniku w rozdzielni samochodu zmieniarki bark gołe radio + głośnki standart
karbonek Opublikowano 8 Stycznia 2010 Opublikowano 8 Stycznia 2010 Odłącz radio i zobacz jaki będzie pobór prądu.
sołtys85 Opublikowano 8 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 8 Stycznia 2010 Bez radia pokazuje 0,06 lub 0,07A wec chyba w radiu jest przyczyna rozładowywania aku? A jeszcze jedno mam ładowanie rzedu 15,2V czy w audi jak w innych autach powinno być wyższe niż 14,4? A na zegarach pokazuje mi wskazóweczka nieco ponad 14V czaem jest nieco mniej wychylona a na zimnym wychodzi zawsze może milimetr za kreskę oznaczającą 14V czy tak ma być?
domjenick Opublikowano 8 Stycznia 2010 Opublikowano 8 Stycznia 2010 szukasz + po stacyjce? w B5 czerwono-niebieski,ale sprawdz miernikiem i sie upewnij
sołtys85 Opublikowano 9 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 9 Stycznia 2010 szukasz + po stacyjce? w B5 czerwono-niebieski,ale sprawdz miernikiem i sie upewnij Na czerwono-niebieskim jest stałe 12V podobnie jak i na czerwonym. Bez względu na to czy kluczyk jest czy nie.
Andrzej K Opublikowano 9 Stycznia 2010 Opublikowano 9 Stycznia 2010 szukasz + po stacyjce? w B5 czerwono-niebieski,ale sprawdz miernikiem i sie upewnij Na czerwono-niebieskim jest stałe 12V podobnie jak i na czerwonym. Bez względu na to czy kluczyk jest czy nie. A wyjmujesz kluczyk, czy tylko przekręcasz? Nie wiem jak w B5, ale w B7 jest tu duża różnica .
karbonek Opublikowano 9 Stycznia 2010 Opublikowano 9 Stycznia 2010 W B5 wysatrczy przekręcić kluczyk.
sołtys85 Opublikowano 9 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 9 Stycznia 2010 Próbowałem na wszystkie sposoby i bez względu na moje kombinację zawsze pokazuje 12V
domjenick Opublikowano 9 Stycznia 2010 Opublikowano 9 Stycznia 2010 Próbowałem na wszystkie sposoby i bez względu na moje kombinację zawsze pokazuje 12V staly w B5 na 100% jest bialo-niebieski,(sam kiedyś tak pdłączałem radio- http://www.a4-klub.pl/smf/b5_afn_nie_zapamietuje_stacji_radiowych_i_ustawien-t22092.0.html;msg268477#msg268477 ) podłączony jest albo z zółtym,lub czerwonym od radia-którys z tych kolorow musi byc połączony z plusem po stacyjce-jesli zółty i czerwony od radia,są połączone razem-wtedy ten z kostki jest stałym plusem i jest nim biało-niebieski, nie potrzebujesz plusa po stacyjce,bo radio włączasz i wyłączasz recznie, jesli osobno- to żółty z radia połączony jest ze stałym plusem,a czerwony z radia, to plus po stacyjce -niebieski od radia to plus do wysuwania anteny,lub na wzmacniacz -rozowy od radia-MUTE -czarny z radia i ten,z ktorym jest połączony w kostce-to masa
sołtys85 Opublikowano 10 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 10 Stycznia 2010 Próbowałem na wszystkie sposoby i bez względu na moje kombinację zawsze pokazuje 12V staly w B5 na 100% jest bialo-niebieski,(sam kiedyś tak pdłączałem radio- http://www.a4-klub.pl/smf/b5_afn_nie_zapamietuje_stacji_radiowych_i_ustawien-t22092.0.html;msg268477#msg268477 ) podłączony jest albo z zółtym,lub czerwonym od radia-którys z tych kolorow musi byc połączony z plusem po stacyjce-jesli zółty i czerwony od radia,są połączone razem-wtedy ten z kostki jest stałym plusem i jest nim biało-niebieski, nie potrzebujesz plusa po stacyjce,bo radio włączasz i wyłączasz recznie, jesli osobno- to żółty z radia połączony jest ze stałym plusem,a czerwony z radia, to plus po stacyjce -niebieski od radia to plus do wysuwania anteny,lub na wzmacniacz -rozowy od radia-MUTE -czarny z radia i ten,z ktorym jest połączony w kostce-to masa U mnie wygląda to tak: czerwonony - stałe 12V czerwono-niebieski - stałe 12v (kluczyk mam w kieszeni) czarny - masa biały - 1,7V po włączeniu świateł 12v obok białego nie pamiętam koloru - 2,2V po właczeniu świateł 12V niebieski antena - 12v po włączeniu radia podłaczoną mam do tego separator antenowy Mój problem polega na tym, że chce podłaczyć zółty do stałego 12V aby podtrzymywac pamieć a czerwony do 12V po kluczyku, ponieważ obecnie mam podłaczone tak ze oba zasilania radia są pod 12V i strasznie rozładowywuje mi akumulator 0,16A
domjenick Opublikowano 10 Stycznia 2010 Opublikowano 10 Stycznia 2010 Radek-w takim razie cos musialo byc grzebane przy stacyjce-tak mysle,powinien byc czerwono-niebieski po stacyjce...moze ktos ,kiedys "puscil"staly plus w to miejsce....nie wiem,co o tym myslec-teoria to jedno,a jak widac praktyka ,co innego
sołtys85 Opublikowano 10 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 10 Stycznia 2010 Radek-w takim razie cos musialo byc grzebane przy stacyjce-tak mysle,powinien byc czerwono-niebieski po stacyjce...moze ktos ,kiedys "puscil"staly plus w to miejsce....nie wiem,co o tym myslec-teoria to jedno,a jak widac praktyka ,co innego Jak się pogoda poprawi to musze tam zajrzeć bo wkurza mnie wyjmowanie bezpiecznika za kazdym razem a później programowanie stacji.
grippen Opublikowano 2 Lutego 2010 Opublikowano 2 Lutego 2010 plus 12 po zapłonie możesz wziąć z przełącznika halogenów
sołtys85 Opublikowano 5 Lutego 2010 Autor Opublikowano 5 Lutego 2010 Dzieki cenna rada, która może zaoszczędzić prucia plastików od kiery.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się