Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AGB] Srebrna eSa


Vito_

Rekomendowane odpowiedzi

Marka: AUDI

Model: S4

Rok: 1998

Silnik: 2.7 bi-turbo

Moc: seryjnie 265 KM i 400 Nm + chip czyli okolice 3XXKM i 4XXNm weryfikacja wiosną:)

Napęd: QUATTRO

Sprzęgło: ECS STAGE III KEVLAR + wzmacniany docisk RS4

Kolor: Srebrny

Wnętrze: czarna pełna skóra ( żadnej paskudnej niebieskiej alcantary:D )

Felgi: Fabryczne 17'

Spalanie: 9,5-25 litrów/100km

Audio: radyjko ALPINE + 4 JBL-e 16,5cm

Z dodatkowych bajerów jest zamontowane "polish nitro" czyli wtrysk "podtlenku" LPG :kox: oraz przyciemnione szyby

Plany na przyszłość:

- Felga 18" wzór RS4 B7

- lusterka srebrne

- lepsze hamulce (tarcze, klocki, przewody w stalowym oplocie i zmiana płynu)

- jakie lepsze granie

- no i jak to przy esie grzebanie z mocą

- gwintowane zawieszenie

- kompletny wydech 3"

Swoją przygode z samochodami zaczynałem od Hondy CRX del sol, później była Honda Prelude V gen, którą jeździło mi się genialnie i była piękna ale niestety pozostawał niedosyt mocy, wśród Hond nie mogłem znaleźć nic mnie intereującego, więc zacząłem rozglądać się za innymi autami:) Długo myślałem nad Nissanem 300ZX Twin-Turbo, Subaru WRX ale ostatecznie padło na S4 do której przekonał mnie napęd quattro, podatny na modyfikacje silnik oraz sentyment do tej marki ( ojciec jeździ A6 ).

Także jak wielu Hondziarzy (Hteb, kosiniak i inni) przesiadłem się na S4 :hi:

Autko ma drobne mankamenty, ale powoli je usuwam i cieszę się jazdą, najważniejsze że silnik zdrowy i zawias igła, niestety też nie jest to model poliftowy, ale ma plus w takiej postaci, że jest dość lekki jak na S4 bo nie ma zbędnych bajerów.

No i kilka fotek na koniec:

1.JPG

2.JPG

3.JPG

Ps. Mam nadzieję, że zadomowie się tu na dłużej :)

Ps2. Nie bijcie za te wiejskie końcówki wydechu... takie już były jak kupiłem eSe, będę robił wydech to wymienię na bardziej ludzkie :embarrassed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no coraz więcej esek , plany ładne , życzę wytrwałości i mega wyników na hamowni :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kur... nie widzę zdjęć :kwasny: na tym roboczym kompie (popatrzę wieczorem).

A "nitro" montowałeś sam, czy już było? Jak to się sprawuje i jaka instalka jest założona?

Przewody w stalowym oplocie - też montowałeś, czy już były? Jestem ciekawy jak są odczucia w stosunku do gumowych?

(Odpowiedź może być na PW, żeby nie zaśmiecać wątku)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Instalka BRC Flys roczna założona przez poprzedniego właściciela:) generalnie jestem zadowolony bo inaczej zjadałoby mnie użytkowanie eSy na codzień, a tak nie boli kieszeni podwyższone spalanie aż tak bardzo, z minusów to do instalki należałoby dorzucić 2 reduktor bo na jednym nie wyrabia i z powodów spadków ciśnienia auto jest wystrojone tak że kręci się na LPG do 5300obr i później przełącza na benzyne, zresztą nie oszukujmy się jak się chce przycisnąć lepiej przełączyć na benzynke, nie ma co katować na gazie silnika.

Co do przewodów to w fazie planów narazie:)

Tak korek przy wlewie paliwka, dokręcany na czas tankowania :gwizdanie:

Zdjęcia środka wrzucę przy czasie jak tam posprzątam troche :embarrassed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak narazie zwykła eSka :wink4:

kolor najlepszy :kox:

pościągałby znaczki z eSSSS

i założył zespolone lampki do przodu z wersji poliftowej , tu masz xenon to te lampki z osprzętem pchniesz za 1400-1600 :przebiegly:

PS. w przedliftowych eSkach był normalny zderzak z tyłu ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PS. w przedliftowych eSkach był normalny zderzak z tyłu ??

:no:

Fajna eska..ile łyka gazu ? :decayed::naughty: :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak narazie zwykła eSka :wink4:

kolor najlepszy :kox:

pościągałby znaczki z eSSSS

i założył zespolone lampki do przodu z wersji poliftowej , tu masz xenon to te lampki z osprzętem pchniesz za 1400-1600 :przebiegly:

PS. w przedliftowych eSkach był normalny zderzak z tyłu ??

tak tj. kształtem jak zwykły ale "dyfuzor" miał namalowany

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PS. w przedliftowych eSkach był normalny zderzak z tyłu ??

:no:

Fajna eska..ile łyka gazu ? :decayed::naughty: :naughty:

9,5-25 :gwizdanie:

powiedz jaki przebieg z LPG i jakie masz wtryski i reduktor?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziwne ze sie przelacza. widzialem eSy po sofcie i BRC ogarnialo ta moc :mysli:

moze warto regulacje w jakims dobrym warsztacie zrobic?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byłem już na regulacji, przełącza i nie ma opcji... chyba żeby reduktor dać do regeneracji może już po tych 20tys km nie wyrabia...

po 20k km? raczej nie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

piękna eSka... ma w sobie ogromny potencjał.. powodzenia w modach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

drugi reduktor powinien bez problemu załatwić sprawę, albo ja źle widzę albo prawa szyba pasażera nie jest przyciemniana? a od kierowcy jest?

ogółem auto git malina :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

instalka LPG nie wyrabia, ja się dokładie na tym nie znam ale jakiś komponent nie ogarnia tej mocy :kwasny: Napewno da się to zrobić i niech Cie żaden spec nieczaruje że się nieda! Poza tym bardzo mi sie podoba!!! Życze powodzenia w modach :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...