Dev Opublikowano 2 Lutego 2013 Opublikowano 2 Lutego 2013 to nie woda, gdyby tak faktycznie było miałby mokre kolana ale to moze byc uwalony sterownik bo jakimś pseudotjuningu
chopin Opublikowano 2 Lutego 2013 Opublikowano 2 Lutego 2013 to nie woda, gdyby tak faktycznie było miałby mokre kolana ale to moze byc uwalony sterownik bo jakimś pseudotjuningu a jak ma pełno wody to znaczy że składak spawany z dwóch od polskiego niezawodnego handlarza ? czy jak to może być ? bo jak u mnie ostatnio z Dominem wkładaliśmy nowy moduł BT to sucho było idealnie aż sie sam Domin zdziwił ale to autko z pewnej ręki
forseco Opublikowano 2 Lutego 2013 Opublikowano 2 Lutego 2013 dokladnie tak jest jak wy mowicie fachmany, bo mam skladadka z 4 cwiartek... ŻAL.PL
dziako Opublikowano 3 Lutego 2013 Opublikowano 3 Lutego 2013 dokladnie tak jest jak wy mowicie fachmany, bo mam skladadka z 4 cwiartek...ŻAL.PL chyba nawet z 5-ciu, bo to był cabrio:grin: cudze obgadujecie, a swego nie znacie
chopin Opublikowano 3 Lutego 2013 Opublikowano 3 Lutego 2013 dokladnie tak jest jak wy mowicie fachmany, bo mam skladadka z 4 cwiartek...ŻAL.PL chyba nawet z 5-ciu, bo to był cabrio:grin: cudze obgadujecie, a swego nie znacie no właśnie swoje znamy
forseco Opublikowano 4 Lutego 2013 Opublikowano 4 Lutego 2013 no to sie cieszmy poki jest z czego:) zeby pozniej nie bylo płaczu hehehe
chopin Opublikowano 4 Lutego 2013 Opublikowano 4 Lutego 2013 no to sie cieszmy poki jest z czego:) zeby pozniej nie bylo płaczu hehehe i jak , co w końcu sie u Ciebie okazało ?
forseco Opublikowano 4 Lutego 2013 Opublikowano 4 Lutego 2013 tak jak obstawiał SPECU woda w ECU. dzis rozebralem na czesci pierwsze i w tej plastikowej obudowie przekaznikow bylo 3 cm wody,odlaczylem wszystkie wtyczki, wysuszylem to wszystko, poczyscilem przekazniki bo byly zardzewiale az woda z nich leciala, skrecilem i zobaczymy. nie wiem czy nie lepiej wymienic te 3 przekazniki, bo poki co ESP nadal zapala sie, ale idziemy w dobra strone:)
chopin Opublikowano 4 Lutego 2013 Opublikowano 4 Lutego 2013 tak jak obstawiał SPECU woda w ECU. dzis rozebralem na czesci pierwsze i w tej plastikowej obudowie przekaznikow bylo 3 cm wody,odlaczylem wszystkie wtyczki, wysuszylem to wszystko, poczyscilem przekazniki bo byly zardzewiale az woda z nich leciala, skrecilem i zobaczymy. nie wiem czy nie lepiej wymienic te 3 przekazniki, bo poki co ESP nadal zapala sie, ale idziemy w dobra strone:) oczywiście że musisz wymienić , bo takie rzeczy lubią powracać , jak kable są zaśniedziałe to może być powtórka z rozrywki nawet po wysuszeniu. A wydaje mi sie że bedziesz musiał kupić też nowy moduł komfortu
chopin Opublikowano 4 Lutego 2013 Opublikowano 4 Lutego 2013 moduł komfortu? czemu tak uwazasz? bo skoro napisałeś że było 3 cm wody pod nogami to tam siedzi moduł komfortu który jak zostanie uszkodzony to właśnie zaczyna wywalać zupełnie od czapki różne błędy
forseco Opublikowano 5 Lutego 2013 Opublikowano 5 Lutego 2013 woda byla tam na podszybiu w przekaznikach, nie pod nogami:)
chopin Opublikowano 6 Lutego 2013 Opublikowano 6 Lutego 2013 woda byla tam na podszybiu w przekaznikach, nie pod nogami:) a to mój błąd , to przepraszam
forseco Opublikowano 20 Lutego 2013 Opublikowano 20 Lutego 2013 orientujecie jakie sa przekazniki w EKU. sa tam 3 , jeden niebieski o nr 202, drugi czarny 219 i trzeci jest taki mniejszy ktory nie wiem jakie ma oznaczenia,orientujecie sie?
chopin Opublikowano 20 Lutego 2013 Opublikowano 20 Lutego 2013 orientujecie jakie sa przekazniki w EKU. sa tam 3 , jeden niebieski o nr 202, drugi czarny 219 i trzeci jest taki mniejszy ktory nie wiem jakie ma oznaczenia,orientujecie sie? tutaj powinno coś być : Audi A4/Avant
edekxp Opublikowano 21 Lutego 2013 Opublikowano 21 Lutego 2013 Zgłosił się zgłosił W ABS wywala cały czas błąd 18265 ERROR MESSAGE FROM ECU obstawiłem wodę w ECU, w weekend Michał rozbierze obudowę i zobaczy czy komp i przekaźniki nie pływały. Dodam od siebie iż miałem podobne objawy ESR i ABS bład komunikacji itp Wiecie czego to wina, przepływomierz padł.Takie cyrki się dzieją. Po wymianie przepływki wszystko działa i nie ma błędów ABS i ESR
chopin Opublikowano 21 Lutego 2013 Opublikowano 21 Lutego 2013 Zgłosił się zgłosił W ABS wywala cały czas błąd 18265 ERROR MESSAGE FROM ECU obstawiłem wodę w ECU, w weekend Michał rozbierze obudowę i zobaczy czy komp i przekaźniki nie pływały. Dodam od siebie iż miałem podobne objawy ESR i ABS bład komunikacji itp Wiecie czego to wina, przepływomierz padł.Takie cyrki się dzieją. Po wymianie przepływki wszystko działa i nie ma błędów ABS i ESR a jaki komunikat na vagu wywaliło?
edekxp Opublikowano 21 Lutego 2013 Opublikowano 21 Lutego 2013 a jaki komunikat na vagu wywaliło? 18265 ERROR MESSAGE FROM ECU w module abs Juz się czepiałem wtyczki od modułu - czyściłem styki czasem coś z czujnikiem skrętu nie pamiętam numeru błędu Ogólnie choinka na zegarach, raz ESP czasem razem z ABS, wcisnołem pedał kilka razy ABS zgasł, potem znowu się zapalił Był tez błąd przepływomierza że niski sygnał, ale myślę przecież to nie to, przepływkę później miałem sprawdzać Spędziłem kilka godzin w garażu, wreszcie znalazłem jakiś temat że to przepływka. Pożyczyłem od szwagra ze skody i wszystko się uspokoiło, zero błędów. Zamontowana już druga i wszystko działa Opisywałem tutaj: http://a4-klub.pl/silniki-benzynowe-30/przeplywomierz-abs-esr-262071/#post3349642
Gość adus20 Opublikowano 21 Lutego 2013 Opublikowano 21 Lutego 2013 potwierdzam, mi jak w bfb padla przeplywka, choinka na desce
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się