Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Montaz kodowanie Nawigacja RNS E od A do Z AUDI Navigation Plus


alvaro

Rekomendowane odpowiedzi

Tomek a miałeś w standardzie rns-a czy dokładałeś ??? w razie co moge zapewne skołować taką przejściówe z iso2 do symphony , bo to z aledrogo to widze ze do luta i z separatorem antenowym

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 4.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

W aucie mam ori instalacje pod rns-e. Bardzo bym chcial przejsciowke na symphony:decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W aucie mam ori instalacje pod rns-e. Bardzo bym chcial przejsciowke na symphony:decayed:

spoko , sie zorganizuje:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Polecam niezby ogarnietym w temacie Domina79. Dzis mi robil, przyjechal wyrezal wsio i jestem bardzo zadowolony... dzieki domin79. Pozdrawiam:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Czy RNS-D komunikuje się z kolorowym Fis przez tuner TMC (jak w przypadku B5) czy jest to bezpośrednie połączenie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W końcu przemierzyłem te 57 stron tego wątku.

Na początku mam pewien problem.

Zakupiłem jakiś czas temu b6 z 2004 roku z fabrycznym rns-e.

Radio się wyłącza, ale mimo to słychać cały czas jakby chodził jakiś silniczek w środku, albo wentylatorek.

W środku nie ma płyty (nawet jak włożyłem jakąś i potem wyjąłem to dalej to samo), bo myślałem że to silniczek od wyciągania płyt.

Oczywiście jak zamykam się w aucie, to słychać cały czas ten dźwięk, nawet po 10minutach w zamkniętym samochodzie nadal pracuje, mimo że wszystko inne jest wyłączone.

VAG nie ma żadnych błędów.

Już sam nie wiem co to może być... pomóżcie koledzy.

I jeszcze mam takie pytania: czy w rns-e są takie opcje jak w mmi w a6 c6?

1) sprawdzanie stanu naładowania akumulatora

2) sterowanie oświetleniem

3) sterowanie klimatyzacją

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W RNS E po 30 minutach wyłaczają sie Cany i nic nie słychać .

Jezeli chodzi o opcje RNS E to nie ma możliwości ad. punktów 1,2,3 to już jest inna Generacja Systemu :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W RNS E po 30 minutach wyłaczają sie Cany i nic nie słychać

30min aż nie czekałem, max 10. Ale jak zostawiłem raz auto na 2 dni (jak wychodziłem to było słychać że pracuje) to przy następnym odpalaniu zaświeciła mi się kontrolka słabego akumulatora.

Jak kupiłem auto to chodziła cichutko (radio) i wyłączała się na cicho po wyjęciu kluczyka ze stacyjki, dopiero jak przekodowałem trochę opcji vagiem, to się zaczęło tak dziać, ale wątpię że to od vag'a jest bo tylko ruszałem opcje modułu komfortu, które z rns-e chyba nie mają nic wspólnego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moze to chodzić też silniczek od z któreś klap klimatronika :eusathink:

Aku ile ma lat?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moze to chodzić też silniczek od z któreś klap klimatronika :eusathink:

Aku ile ma lat?

Nie wiem ile ma lat. Jak bezpiecznik na noc od radia zostawię wyciągnięty to rano spokojnie pali od pierwszego kopnięcia. Wieczorem idę jeszcze do autka, więc sprawdzę, może na aku jest naklejka jakaś z datą.

Silniczek od klimatronika raczej nie, bo słychać jak po wyjęciu kluczyka wyłącza się i zamykają się klapki. Pozza tym jak wyciągnę bezpiecznik 20A (chyba numer 37, oznaczone radio), to dźwięk momentalnie ustaje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdz kodowanie rns-a jak sie bawiłeś może cuś żle pokodowałeś i tyle:wink: co do tego brzęczenia to chodzi jeszcze wentylatorek rns-a , jeśli radio pracowało długo wiatraczek może wyłączyć sie i po 30min , co do tego że jak wchodzisz do auta po otwarciu i odrazu słyszysz rns-a to normalne , navi startuje odrazu po otwarciu drzwi aby być gotowa do pracy:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No w bloku nawigacji nic nie zmieniałem, po zza tym gdyby coś było nie tak to rns powinien pokazać błędy raczej, a nie było żadnych błędów.

Radio nie pracowało długo, bo sprawdzałem po 2 dniowym postoju w zimnym garażu, przed tym był bezpiecznik wyciągnięty, włożyłem bezpiecznik, wsiadłem do auta, zamknąłem central i czekałem aż się wyłączy, po 10 minutach nadal było słychać lekkie brzęczenie.

Dzisiaj zostawiłem bezpiecznik na swoim miejscu, zobaczymy co będzie jutro. Ale jak otworze central zamek to i tak zacznie pracować, więc nie będę wiedział czy chodziła przez całą noc :/

Na dniach powinienem mieć w końcu wyjmaki do rns-e, więc można by było wyjąć ją lekko i zobaczyć czy hałas jest z wentylatora czy z napędu.

Będę musiał i tak wyjąć RNS-E bo mam laser do przeczyszczenia, i chyba coś jeszcze bo silniczki od wyciągania płyt CD nie zawsze wysuwają płytę do końca.

---------- Post dopisany 07-06-2012 at 14:06 ---------- Poprzedni post napisany 05-06-2012 at 22:35 ----------

Rzeczywiscie, wyjmowalem rnsa, troche sie meczylem i gdzies po godzinie dzwiek ustal, potem stalo sie to drugi raz, czyli jak cany sie wylaczaja to reszta tez.

Wyjalem rnsa i zabralem do domu, okazuje sie ze to wentylator tak strasznie halasuje, chcialem go przeczyscic ale niestety nie ma zawleczki, wiec nie da sie go zdjac z magnesow, chociaz te bezszczotkowe powinny schodzic bez wyciagania zawleczki, ale tez ani drgnie. Okazalo sie ze mam taki podobny w szufladzie 4cm 12v bezszczotkowy ale niestety ma mniejsza wydajnosc i nie chcialem go zakladac, bo jak wyjmowalem radio to po 10min pracy byl goracy radiator.

Szkoda ze sie nie udalo podmienic, bo mam taki cichutki - ultra silent.

Na allegro szukalem typowego do rns-e ale nie znalazlem, ktos wie gdzie mozna go dostac i ile kosztuje?

Wspomnialem tez poprzednio ze nie zawsze do konca wysuwa mi plyte, mam rnsa rozebranego ale niewiem za co sie zlapac i co nasmarowac zeby plyty sie plynnie wysuwaly, wiecie cos na ten temat? Moze silniczek do wymiany? Chociaz slychac ze chodzi dobrze, zabki tez nie sa powylamywane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nasmarowalem prowadnice od wyrzucania cd i dzialaja jak nowe.

Laser rowniez przeczyscilem i czyta wszystko.

Wentylatorek bede musial wymienic jak go dostane, albo nawet wydajniejszy, dla mnie musi byc cisza, nawet jak wentylator chodzi :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy jakiś czas temu zamontowałem u siebie RNS-E i zostały mi 2 kwestie do rozwiązania na które nie znam odpowiedzi.

1.Mam fabrycznego BNS 4.1 a więc kolorowy wyświetlacz w liczniku. Co muszę zrobić żeby to co pokazuje na RNSie teraz pokazywało się w liczniku(chodzi mi o te strzałki)? Muszę wymontować te sterowanie obok zapalniczki oraz ten napęd w bagażniku od starego BNSa żeby mi pokazywał te sprzałki zgodnie z RNS-Em teraz czy mogę te rzeczy zostawić?

2.Nie mogę się połączyć moim vagiem 311.2 z tym moim RNS-E. Chłopaki którzy rezali u siebie RNS-E może wiecie co pozmieniać żeby się tym kabelkiem połączyć czy koniecznie muszę podjechać do kogoś z VCDSEM? Przy próbie połączenia wywala mi błąd że za dużo błędów podczas próby połączenia i dlatego nie może się połączyć. Mój RNS-E jest z 2011.

z góry dzięki za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W MENU RNS E musisz odznaczyc kompas :wink:

Za słaby kabel masz do RNS E , pasuje jakiś min . 704.1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A gdzie ten kompas tam znajdę kolego? Mam ori niemieckie Menu.

Kurcze nie dobrze że tym kabelkiem tego nie ruszę, muszę przekodować 2 kwestie: Bose i bluetooth bo normalnie mi łączy rozmowę i osoba dzwoniąca do mnie słyszy mnie ale ja nie słyszę jej w głośnikach. Mam nadzieję że to tylko kwestia kodowania?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pasuje sprawdzić jakie masz kodowanie jak i w liczniku , module kierowniczym 16 , w RNS E .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czekaj bo Cię nie zrozumiałem, mam sprawdzić kodowanie Vagiem w poszczególnych sterownikach auta czy mam zakodowanego RNSa czy gdzieś w środku menu w RNSie sprawdzić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pisałes o tych strzałkach w liczniku że nie masz :wink: dodawałeś 4 do tych wartości ?

STG 17 (Instrument cluster) -> Adaptation -> Function 10 -> Channel 62

+01 - Radio

+02 - Telefon

+04 - Navigation

+08 - Telematics

+16 - Instrument Cluster

To add navigation, add +4 to the current value.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...