bosmaneq 0 Opublikowano 29 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2010 No wiecie moze ja troszke chisteryzuje ale jezeli ja nie moge ruszyc pod malutka gorke bez gazu,puszczajac samo sprzeglo a kola mi traca przyczepnosc to jest lipa . A wiem ze w zeszlym sezonie ruszalem bez problemu pod ta sama gorke na starych fuldach to mnie to dziwi . Aczkolwiek na mokrym czy podczas ulewnego deszczu ladnie odprowadzaja wode ,moze poprostu slabiej sie sprawuja na sniegu gwizdanie hmm dziwne... ja mam tez taki mały podjazd na swoją posesje, w piątek założyłem nówki UG7+ bo nawaliło śniegu.. zjezdzam z podjazdu, hamulec i auto stoi...to samo przy podjeździe... a oponki masz Made in germany czy made in slovakia bo takie też sie zdarzają :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
snajper1998 10 Opublikowano 29 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2010 ma ktos moze Hankook Icebear W 440? jakies opinie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kimi 0 Opublikowano 29 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2010 Barum Polaris 2 Dały radę dzisiaj na miętko Dwa razy juz myślałem, że się zakopałem ,ale delikatnie, z dwójeczki i mnie "wyciągnęły" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nobile 0 Opublikowano 29 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2010 Może ktoś sprawdzić jakiej produkcji ma Continental Winter Contact T830? Czy Continental produkuje je również we Francji? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NYNA 0 Opublikowano 30 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2010 Może ktoś sprawdzić jakiej produkcji ma Continental Winter Contact T830?Czy Continental produkuje je również we Francji? Tak mamy na jednym aucie te zimówki i są made in France, zresztą letnie w Audi też mam Conti i także produkcja Francja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nobile 0 Opublikowano 30 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2010 aha.. dzięki, myślałem ze produkowane są w Niemczech ale chyba też we Francji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hornet 2 Opublikowano 30 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2010 Ja czekam dzisiaj na info odnośnie ceny conti TS830. Jak klient mój nie zepnie się i nie da rady załatwić po 260 zł za sztukę to biorę klebergi HP2 za 195 za sztukę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kichy 2 Opublikowano 30 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2010 Ja dzisiaj na działeczkę jechałem a mam Vredenstein Snowtrack 3 i pod góreczkę kombikiem trzy osoby na pokładzie wjechałem normalnie,z każdego miejsca wyjeżdżam.Dla mnie ok :good:Pompowane azotem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasl 0 Opublikowano 30 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2010 :good:Pompowane azotem a co niby daje że azot napompowany jest jakaś różnica ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Denis 0 Opublikowano 30 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2010 co tam azot .... Helem pompujmy opony :polew: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
armando 1 Opublikowano 30 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2010 :good:Pompowane azotem a co niby daje że azot napompowany jest jakaś różnica ??? jedna wileka sciema Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kichy 2 Opublikowano 1 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2010 - azot znacznie wydłuża czas stałego ciśnienia w oponie ( w oponie napompowanej powietrzem znacznie szybciej można zaobserwować spadek ciśnienia) przez co wydłuża się czas żywotności opony - przy pompowaniu azotem występuje znacznie mniejsza wilgoć, a ponadto azot nie wchodzi w reakcje chemiczne z metalami w wyniku czego znacznie spada ryzyko korozji felg w samochodzie - spada zużycie paliwa dzięki utrzymywaniu stałego ciśnienia w oponie (zmniejszone opory tarcia) - nie występują wahania ciśnienia pod wpływem zmian temperatury - przeprowadzone badania wykazały, że zmniejszenie ilości tlenu w oponie o 6% wydłuża jej żywotność nawet o 22% Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Armi 2 Opublikowano 1 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2010 :good:Pompowane azotem a co niby daje że azot napompowany jest jakaś różnica ??? jedna wileka sciema Nie ma jak zdanie nowicjusza :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Madoń 0 Opublikowano 1 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2010 mi kolesie z wulkanizacji mówili, że nie warto azotem pompować opony na zimę, na lato tak i to nawet wskazane ich zdaniem ale na zimę niby nie ma sensu... Ciekawe ile w tym prawdy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
armando 1 Opublikowano 1 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2010 :good:Pompowane azotem a co niby daje że azot napompowany jest jakaś różnica ??? jedna wileka sciema Nie ma jak zdanie nowicjusza :gwizdani :good:Pompowane azotem a co niby daje że azot napompowany jest jakaś różnica ??? jedna wileka sciema Nie ma jak zdanie nowicjusza :gwizdanie: e: tyle ze chyba nawet na szkoleniu z pirelli ktore niedawno bylo w warszawie glosno to bylo powiedziane ze pompowanie azotem daje 5 zl do kasy w serwisie nic wiecej a kazdy klient sam sobie wmawia ze auto mniej pali opna sie nie zuzywa jeden mi nawet powqiedzial kiedys ze jak ma napompowane powietrzem to te auto nie jezdzi takze napewno nie zdanie nowicjusza ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k0za 0 Opublikowano 1 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2010 Azot to ściema!! A wracając do zimówek to wrzuciłem Michelin alpin A4, i powiem że rewelacja. Powiedziałbym, że nawet ciut lepsze niż poprzednie alpin A3. A obydwa komplety mam od nowości. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Armi 2 Opublikowano 1 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2010 Ja wiem jedno, opony pompowane powietrzem trzeba sprawdzać i dopompowywać. Pompujesz azotem, zapominasz o problemie. Chociaż ludzie tego problemu nie dostrzegają bo jakieś 65% kierowców jeździ autem, które ma złe ciśnienie w oponach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marewel 3 Opublikowano 1 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2010 Ja wiem jedno, opony pompowane powietrzem trzeba sprawdzać i dopompowywać. Myslisz ze te 22% cos zmieni? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
garmin 0 Opublikowano 2 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2010 Ja też pompuję zawsze azotem i jeszcze nigdy nie miałem żadnych problemów.Jak dla mnie rewelacja zwłaszcza jak się jeździ na niskoprofilowych oponach cały rok.Tu chodzi tylko i wyłącznie o większe bezpieczeństwo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ezc1 0 Opublikowano 2 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2010 a mam pytanie czy opony GOODYEAR 195/65 R15 Ultra Grip 7+ 91T beda pasowac na ori alu felgi 15? czy indeksc nosnosci moze jest za maly? 91T Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się