macieek 8 Opublikowano 14 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2010 Witam serdecznie, Zauwazyłem dzisiaj, że wąż prowadzący powietrze do EGR ma spory luz i można nim poruszać dość swobodnie w obaszarze 2-4mm tył-przód. Czy to jest powód do niepokoju? Zawleczka siedzi dobrze - zdejmowałem ją i wkładałem spowrotem.. Oto zdjęcie: Autko jeździ w miare sprawnie i dynamicznie, nie kopci zbytnio.. Prosze o rady Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sztomel 6 Opublikowano 14 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2010 co prawda u siebie nie mam szybkozłączki ale proponuję zrobić test, jedna osoba na biegu jałowym cyklicznie zwiększa i zmniejsza obroty silnika a Ty przy tych wyższych obrotach sprawdzaj ręką (obejmując szybkozłaczkę) czy nie czuć przedmuchów powietrza, jeśli nie czuć to nie masz powodów do zmartwień bo oznacza to, że mimo luzu powietrze doładowane nie ucieka tamtędy na zewnątrz dolotu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziadek 6 Opublikowano 14 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2010 Miałem tak w passacie więc chyba ok bo nic się nie działo, teraz w audi sumie nie wiem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 14 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2010 Prosze o rady luz moze byc. jednak trzeba zwrocic uwage aby szczelina byla na calym obwodzie rownolegla.jezeli rura jest bokiem do egr moze pojawic sie nieszczelnosc. jej ustawienie mozna poprawic luzujac obejme na drugim koncu kolanka. uszczelniacz mozna wymienic profilaktycznie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
macieek 8 Opublikowano 14 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2010 Prosze o rady luz moze byc. jednak trzeba zwrocic uwage aby szczelina byla na calym obwodzie rownolegla.jezeli rura jest bokiem do egr moze pojawic sie nieszczelnosc. jej ustawienie mozna poprawic luzujac obejme na drugim koncu kolanka. uszczelniacz mozna wymienic profilaktycznie Wlasnie szczelina jest nierownomierna - na gorze najwieksza i luz tam jest największy. Sprobuje zrobic tak jak napisales. Dzieki wszystkim za zainteresowanie wątkiem. pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krupskim 0 Opublikowano 14 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2010 Tam powinna być uszczelka , taki oring ale nie okrąglutki w przekroju ale z kołnierzem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pitolek334 0 Opublikowano 18 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2010 Niechcąc zakładać nowego tematu chciałem zapytać i posłużyć się zdjęciem które jest zamieszczone wyżej otóż mój problem polaga na tym jak kolega macieek zaznaczył wcześniej luz pomiędzy wężęm a erg, w moim przypadku występuje pocenie się (wyciek oleju w znacznym stopniu) dodatkowo zauwarzyłem na bagnecie że znika olej, samochód przyspiesza normalnie pracuje normalnie,nie kopci,w zbiorniczku z płynem chłodzącym też bez zmian,z erg nic nie wycieka pytanie dlaczego tak się dzieje czyżby turbawa była do wymiany ? a może coś więcej ? no chyba że tak ma być Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 19 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2010 jeżeli się poci tzn do wymiany uszczelniacz. turbina zawsze puszcza olej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robaq 1 Opublikowano 15 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2012 Witam, Nie zakładając nowego tematu chciałem zapytać jaki jest nr. katalogowy tej rury "kolanka". W jakiej rozsądnej cenie można ją kupić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janjazda 0 Opublikowano 15 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2012 ETKA podaje taki numer: 3B0145834P Na allegro ceny zaczynają się od 40zł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robaq 1 Opublikowano 15 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2012 Dzięki, w sklepie http://sklep.gajos.com.pl/sklep/ jest za 93zł Chyba kupię nową. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janjazda 0 Opublikowano 15 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2012 To rzeczywiście lepiej kupić nową A co Ci się ze starym wężem stało, może sam oring wymień? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robaq 1 Opublikowano 15 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2012 rura pękła, dmucha całkiem nieźle. Oleju też trochę wali przez to pęknięcie oby turbo nie padło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ponio1767 0 Opublikowano 15 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2012 U mnie jest tak samo juz prawie 2 lata ... nic sie nie dzieje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robaq 1 Opublikowano 16 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2012 U mnie jest tak samo juz prawie 2 lata ... nic sie nie dzieje Co tak samo, luźna rura, dziura, czy olej w dolocie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ponio1767 0 Opublikowano 16 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2012 Luźna rura, jak pokrece to jak w 1 poscie z 2-4mm luzu, zadnej dziury ale nic sie nie dzieje oprocz tego ze egr poci sie tzn jak wiadomo pluje olejem troche jak to pisal Musashi, ale nie po silniku itp na szczescie wiec 2 razy do roku go przeczyszczam i spokoj ;p szkoda sobie zawracac glowy takim malym luzem . pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się