reniek Opublikowano 27 Marca 2011 Opublikowano 27 Marca 2011 No ładnie, ładnie. Lotka Votex dużo bardziej mi się podoba od S-linenowej.
dominbr Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Czas na kolejne zmiany: - Zawieszenie Eibach Pro System + stabilizator RS4. Musze przyznać, że w porównaniu do 1BV jest dużo fajniej. Auto lepiej wybiera drobne nierówności, nie buja się a na autostradzie przy 200+ jest genialnie No i opony Kumho Ecsta KU 31 bardzo miło mnie zaskoczyły, są ciche, dosyć miękkie i naprawdę dobrze trzymają. No i cena super (480zl za 235/40R18) - białe kierunki Narazie zdjęcia tylko z komórki, w weekend postaram się wypucować auto i jakieś lepsze foto wrzucić. Troche ostatnio miałem pecha i przy ostatnich wiatrach spadło na mnie jakieś drzewko, na szczęście udało mi się trafić tylko w gałęzie ale kilka wgniotów na masce, błotniku i słupku jest
Flyer Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Opublikowano 20 Kwietnia 2011 eibach pro system = same sprezyny, czy amory tez wymieniales?
mystic.pl Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Opublikowano 20 Kwietnia 2011 eibach pro system = same sprezyny, czy amory tez wymieniales? Pro System = amory + sprężyny Pro Kit = same sprężyny Nie jeździłem jeszcze dużo na pro kicie, ale subiektywne odczucie jest takie, że są sporo miększe od 1BE, z tym, że eibach to sprężyny progresywne powinny się usztywniać w zależności od stylu jazdy, nie wiem jaki to będzie miała wpływ na trakcję ale na tyle na ile zdążyłem pojeździć to w cyklu miejskim są dużo bardziej komfortowe od 1BE, mam tylko nadzieję, że przy ostrzejszej jeździe jednak się usztywnią i nie będą zbyt "komfortowe" co by przypadkiem nie wyjechać z trasy [br]Dopisany: 20 Kwiecień 2011, 11:35_________________________________________________ Zawieszenie Eibach Pro System Możesz zmierzyć jaką masz z przodu i tyłu wysokość na tym zawiasie od krawędzi nadkola do ziemi na profilu 235/40/18 ?
dominbr Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Od ziemi do najwyzszego punktu w krawedzi nadkola jest 64,5 cm z przodu i z tylu. A w czasie ostrej jazdy jest naprawde dobrze, nie ma sie co bac o wycieczke w plener. U mnie nagle omijanie drzewa przy okolo 100 na waskiej drodze za strykowem nie skończyli sie dachem mimo zlapania pobocza
mystic.pl Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Od ziemi do najwyzszego punktu w krawedzi nadkola jest 64,5 cm z przodu i z tylu. A w czasie ostrej jazdy jest naprawde dobrze, nie ma sie co bac o wycieczke w plener. U mnie nagle omijanie drzewa przy okolo 100 na waskiej drodze za strykowem nie skończyli sie dachem mimo zlapania pobocza Siadło Ci więcej niż u mnie o 0,5cm z tym, że ja mam pro kit na amorach bilstein B6, które podobno są na tyle sztywne, że zawsze zawias siedzi wyżej od ok 0,5 do nawet 1cm na nowych amorach w stosunku do innych amorów. Niby amory nie mają wpływu na wysokość a jednak przy bilsteinie B6 mają. U mnie siadło dokładnie 30mm z przodu i z tyłu. Myśle, że gdybym nie miał bilsteina to było by podobnie jak u Ciebie czyli ze 35mm. Czy brałeś zestaw nr 70-15-006-12-22 ?
Flyer Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Opublikowano 20 Kwietnia 2011 jest sens zmieniac dobre amory 1BE na eibacha? chce auto posadzic nizej poprostu o 1-1,5cm, bo teraz stoi troche jak koza z przodu po zmianie silnika...
mystic.pl Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Opublikowano 20 Kwietnia 2011 jest sens zmieniac dobre amory 1BE na eibacha? chce auto posadzic nizej poprostu o 1-1,5cm, bo teraz stoi troche jak koza z przodu po zmianie silnika... Moim zdaniem jeśli masz dobre amory 1BE to nie ma sensu. Za same springi zapłacisz ok 800 zł. Zestaw pro system to już ok. 2200. Opłacało by się jak byś miał amory na wykończeniu. Też chciałem zakładać cały zestaw ale po dokładnym sprawdzeniu amorów zdecydowałem się na same springi. 1400 w kieszeni [br]Dopisany: 20 Kwiecień 2011, 12:28_________________________________________________Jak Ci się posypią amory to do tych sprężyn warto założyć amorki Koni FSD. Mają progresywną charakterystykę coś na styl zawieszenia pneumatycznego. Przy miejskiej jeździe są komfortowe a przy ostrzejszej się usztywniają, ładnie by się zgrały z tymi springami. Jedyny mankament to cena bo kosztują tyle co cały zestaw eibacha.
Flyer Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Opublikowano 20 Kwietnia 2011 amory mam jeszcze spoko (te od Ciebie), tak wiec gdzies w czerwcu pewnie skusze sie na springi... tylko jak tu je dobrac do mojego auta
mystic.pl Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Opublikowano 20 Kwietnia 2011 amory mam jeszcze spoko (te od Ciebie), tak wiec gdzies w czerwcu pewnie skusze sie na springi... tylko jak tu je dobrac do mojego auta Jest wspólny zestaw do 2.5tdi i 3.0tdi avant quattro czyli potrzebujesz takie same jak do mnie: 10-15-003-10-22 Zapytaj w Best-Performance, płaciłem 800.
dominbr Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Mnie zestaw pr rabacie wyszedl 2000. A amorki po 190 rys warto byli wymienic. A co doboru u Flayera to mozesz zwazyc nacisk na przednia os i cos dobrac wedlug tego. Chociaz pewnie te od dwulitrowek beda za miekkie a te od v6 za twarde...
mystic.pl Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Mnie zestaw pr rabacie wyszedl 2000. A amorki po 190 rys warto byli wymienic. A co doboru u Flayera to mozesz zwazyc nacisk na przednia os i cos dobrac wedlug tego. Chociaz pewnie te od dwulitrowek beda za miekkie a te od v6 za twarde... Jest wspólny kit do 2,5 V6 i 3,0 V6 Springi http://www.prince.com.pl/go/_info/?user_id=605148&lang=pl&form[c1]=1&form[c2]=3&form[c3]=1263 Zestaw http://www.prince.com.pl/go/_info/?user_id=605158&lang=pl&form[c1]=1&form[c2]=3&form[c3]=1263
dominbr Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Tak, wiem. Ale On ma benzyne 2.7 ktora jest lzejsza od 2.5 tdi i .dlatego przod stoi wysoko
mystic.pl Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Tak, wiem. Ale On ma benzyne 2.7 ktora jest lzejsza od 2.5 tdi i .dlatego przod stoi wysoko Czy jest mniejsza to nie mogę się wypowiedzieć, ale osobiście zapodał bym jednak ten dedykowany do 2,5/3,0.
mgtan Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Opublikowano 20 Kwietnia 2011 jestem ciekaw jak rozwiązana jest sprawa WR przy takich sprężynach... wystepują różne WR a jedne sprężyny?
mystic.pl Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Opublikowano 20 Kwietnia 2011 jestem ciekaw jak rozwiązana jest sprawa WR przy takich sprężynach... wystepują różne WR a jedne sprężyny? Są dedykowane zestawy w zależności od wersji silnika, napędu i rodzaju nadwozia. Nie ma takiego rozdrobnienia jak przy ori springach audi.
Flyer Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Tak, wiem. Ale On ma benzyne 2.7 ktora jest lzejsza od 2.5 tdi i .dlatego przod stoi wysoko sam nie wiem czy jest duzo lzejsza, przod jakby wyzej stoi niz wczesniej, ale bez dramatu. szkoda, ze nie mam starych fotek na 18" przed swapem
mystic.pl Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Sia Tak, wiem. Ale On ma benzyne 2.7 ktora jest lzejsza od 2.5 tdi i .dlatego przod stoi wysoko sam nie wiem czy jest duzo lzejsza, przod jakby wyzej stoi niz wczesniej, ale bez dramatu. szkoda, ze nie mam starych fotek na 18" przed swapem Siądzie ci max 35mm a jeśli jest lżejsza to myśle że sie ułoży równo -30, i najwyżej będzie sztywniej troszkę, ale to tylko na plus bo subiektywnie u mnie mogło by być właśnie trochę sztywniej. Odzwyczaiłem się od miękkiego zawiasu na 1BE.[br]Dopisany: 20 Kwiecień 2011, 17:51_________________________________________________ A w czasie ostrej jazdy jest naprawde dobrze, nie ma sie co bac o wycieczke w plener. U mnie nagle omijanie drzewa przy okolo 100 na waskiej drodze za strykowem nie skończyli sie dachem mimo zlapania pobocza Zrobiłem właśnie trasę ok 100 km, sporo zakrętów i muszę przyznać, że miałeś rację prowadzenie, przyczepność na łukach jedynie trzeba teraz bardziej uważać na większych chopkach, bo dobija do końca amora, na 1BE nie było tego, z tym, że to już raczej kwestia obecnego obniżenia. Ale ogólnie mod jak najbardziej na duży plus.
variocustoms Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Opublikowano 21 Kwietnia 2011 To i tak półśrodek, jak byście się przejechali na Teinie SS skręconym na pół twardości to dopiero byłby i zdziwienie kierowców WRX i STi, ja nie jednego swoją EX B7 na Teinie zawstydziłem na zakrętach
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się