bonzi44 Opublikowano 17 Stycznia 2010 Opublikowano 17 Stycznia 2010 witam czy mogę prosić o analizę logów AVB?? Przy obrotach poniżej 2tys silnik wydaje dziwne dźwięki tak jakby był tłumiony spalinami - może egr?? Najbardziej mnie interesuje Turbinka i EGR. Z góry dziękuję za analizę. Pozdrawiam Logi statyczne: Grupy: 001 - http://rtnet.pl/vaglog/lukaszczaja_5516.html Grupy: 004 - http://rtnet.pl/vaglog/lukaszczaja_5517.html Grupy: 023 - http://rtnet.pl/vaglog/lukaszczaja_5518.html Grupy: 013 - http://rtnet.pl/vaglog/lukaszczaja_5519.html Grupy: 007 - http://rtnet.pl/vaglog/lukaszczaja_5520.html Grupy: 018 - http://rtnet.pl/vaglog/lukaszczaja_5521.html Grupy: 003 - http://rtnet.pl/vaglog/lukaszczaja_5522.html Grupy: 000 - http://rtnet.pl/vaglog/lukaszczaja_5523.html Logi statyczne Basic Settings: Grupy: 011 - http://rtnet.pl/vaglog/lukaszczaja_5524.html Grupy: 003 - http://rtnet.pl/vaglog/lukaszczaja_5525.html Grupy: 000 - http://rtnet.pl/vaglog/lukaszczaja_5526.html Logi dynamiczne: Grupy: 001 - http://rtnet.pl/vaglog/lukaszczaja_5527.html Grupy: 008 - http://rtnet.pl/vaglog/lukaszczaja_5528.html Grupy: 011 - http://rtnet.pl/vaglog/lukaszczaja_5529.html Grupy: 000 - http://rtnet.pl/vaglog/lukaszczaja_5530.html Grupy: 004 - http://rtnet.pl/vaglog/lukaszczaja_5531.html Grupy: 010 - http://rtnet.pl/vaglog/lukaszczaja_5532.html Grupy: 003 - http://rtnet.pl/vaglog/lukaszczaja_5533.html Grupy: 013 - http://rtnet.pl/vaglog/lukaszczaja_5534.html
spanky Opublikowano 18 Stycznia 2010 Opublikowano 18 Stycznia 2010 masz problem z regulacja doladowania na wyzszych obrotach
przemik Opublikowano 18 Stycznia 2010 Opublikowano 18 Stycznia 2010 masz problem z regulacja doladowania na wyzszych obrotach sie chyba lekuchno kierowniczki VTG przycinają...
spanky Opublikowano 18 Stycznia 2010 Opublikowano 18 Stycznia 2010 masz problem z regulacja doladowania na wyzszych obrotach sie chyba lekuchno kierowniczki VTG przycinają... chyba ...
bonzi44 Opublikowano 18 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 18 Stycznia 2010 Na wyższych obrotach tzn. w jakim mniej więcej przedziale?? Są to jakieś poważniejsze odchylenia od normy czy małe?? Czy to muszą być winne kierowniczki czy może to być tez nieszczelność układu IC lub sterowanie kierownicami (wężyki podciśnienia lub jakiś zawór)? Oprócz turbinki wszystko jest ok?? Dziękuję za odpowiedzi. Pozdrawiam.
bolo73 Opublikowano 18 Stycznia 2010 Opublikowano 18 Stycznia 2010 Od 2700 obr/min w górę przeładowuje stale, choć i wcześniej już widać tendencję. Odchyłka jest jeszcze na tyle mała, że nie wchodzi w tryb awaryjny. Poobserwuj sztangę w 011 BS. Podczas zmian wysterowania musi reagować płynnie w całym zakresie i szybko. Spróbuj rozruszać bez demontażu turbiny, było o tym na forum. Nie ma podstaw, by podejrzewać nieszczelność dolotu.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się