olovski Opublikowano 21 Stycznia 2010 Opublikowano 21 Stycznia 2010 rozkminiam rozne warianty podniesienia mocy w moim ATJ teraz tak fachowcem nie jestem i tu licze na wasza pomoc wiec co warto zmienic zeby bez wiekszych problemow osiagnac 170-180KM dostalem takie info - Turbo wystarczy z AWX, AVF - Wydajniejszy Intercooler najlepiej FMIC może być np. z Outlandera - Pompowtryskiwacze prawdopodobnie na seryjnych zabraknie paliwa i bedziesz musiał wymenić na wydajniejsz mogą to być pompki też z AWX, AVF np. AR mogą też być BA ale mają mniejszą wydajność i jak będą w nienajlepszym stanie to tez mogą nie wydolić na 170km. - Wywalić katalizator, reszta wydechu może pozostać seryjna - Wymienić kolektor dolotowy na AWX, AVF dla lepszego napełniania cylindrów powietrzem. - Sprzęgło ( jak jest w dobrym stanie to seria wystarczy, ATJ ma mocne sprzęgło 240mm) - Hamluce przód wymienić na 312x25mm, wystarczy wymienić same jarzma + tarcze reszta pozostaje bez zmian. czy przy 170-180KM konieczny jest wydajniejszy IC czy pompwtryski pasuja P&P czy trzeba cos rezac
olovski Opublikowano 22 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 22 Stycznia 2010 w zasadzie 170 tez bedzie dobre:) znalazlem kilka podobnych ale zadania sa podzielone i jeden pisze ze przy 170KM trzeba zmienic IC na wiekszy a drugi pisze ze ori wydoli 180KM ciezko jest sie czyms sugerowac jaki program kolega stanley ma ze dmuchlo 170 bez zmian mechanicznych AJM to praktycznie ATJ tylko ze u mnie jeszcze Quattro jest
Kowi87 Opublikowano 22 Stycznia 2010 Opublikowano 22 Stycznia 2010 Zostajac przy seryjnym coolerze, w lato bedzie Ci kopcił, noi moc bedzie nie rownomierna, pociagniesz go po obrotach popuscisz to juz drugi raz tak nie pójdzie, temperatura w dolocie będzie za duża :gwizdanie: Fmic sie nada ale w lato Do listy gratów dodaj chłodniczke oleju
Cristoforo Opublikowano 22 Stycznia 2010 Opublikowano 22 Stycznia 2010 jesli chcesz autem posmigac i uzyskac wiecej niz 170KM to musisz pomodzic wiecej bo silniczek powie papapa ja bede miał wydajnieszy i bezpieczny osprzęt ale max 165-170KM
olovski Opublikowano 22 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 22 Stycznia 2010 ja bede miał wydajnieszy i bezpieczny osprzęt ale max 165-170KM mozesz cos wiecej powiedziec??? [br]Dopisany: 22 Styczeń 2010, 15:17_________________________________________________ nie wiem, poszukaj w wykresach jest jego wykres i tam wszystko pisze. [br]Dopisany: 22 Styczeń 2010, 15:05_________________________________________________w sumie ty masz quattro to mozesz modzic wiecej bo z trakcja nie bedziesz mial problemów no wlasnie u niego jest dosc spory spor o to czy na seryjnych gratach tak wyplulo czy mial juz jakis gratis[br]Dopisany: 22 Styczeń 2010, 15:20_________________________________________________ jesli chcesz autem posmigac i uzyskac wiecej niz 170KM to musisz pomodzic wiecej bo silniczek powie papapa wiec nalezalo by po pierwsze wsadzic turbo z AWX i poprawic program na hamownie i zobaczyc ile wyjdzie jak okolo 175KM +/- 5KM to by wystyklo nom i wiekszy IC a jesli nie PD, kolek ssacy itp dobrze by bylo zeby zrobic to bezpiecznie z tego co czytam to 170KM to maks SAVE
Cristoforo Opublikowano 22 Stycznia 2010 Opublikowano 22 Stycznia 2010 graty które beda załozone do AJM wszystko pochodzi od AWX PD ARL od seata leona cupra Główna rura mamppsensor kolektor ssacy egr wszystkie nowe rury gumowe przepływomierz górna obudowa filtra powietrza chłodniczka oleju fmic nowe uszczelniacze od PD nowe wszystkie uszczelki i śruby do wymieniany elementów nowe sprzegło wzmacniane u Radzika dwumas nowe węzyki podcisnienia turbina albo AWX albo Hybryda
olovski Opublikowano 22 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 22 Stycznia 2010 ile cie wyjda czesci o ktorych piszesz?? rzowijalem temat o sprzegle nie wiem jakie jest u ciebie ale u mnie tarcza ma 240mm i podobniez jesli zaloze Sachsa bez wiekszych problemow wytrzyma 170KM bez wzmacniania u Radzika ( tez mialem taki plan ) powiedz mi dlaczego to bedzie bezpieczne na takim zestawie jesli zalozysz turbo AWXa nom i powiedzmy PD to napewno bedziesz mial 170KM w czym reszta z gratow moze zapewnic bezpieczenstwo???
Cristoforo Opublikowano 22 Stycznia 2010 Opublikowano 22 Stycznia 2010 koszty są ogromne zapomniałem dodać że jeszcze dochodzi rura od recyrkulacji egr głownie ja robie aby mieć zapas "energi" na podzespołach seryjne graty będą mocno obciażone przy 170KM ja chce autem troche posmiagać mimo przebiegu 246kkm wiec graty muszą byc mocne egr od awx głownie aby auto zima sie lepiej nagrzewało itd. wielu tunerów odradza przy tej mocy usuwanie EGR reszta gratów do lepszego i bardziej wydajniejszego napełniania cylindrów u mnie musi być bezdymnie więc te graty pomogą mi to uzyskać chłodniczka oleju wiadomo dlaczego fmic tez wiadomo dlaczego
olovski Opublikowano 22 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 22 Stycznia 2010 olovski tak w sumie to chyba taniej bylo by CI zrobic swapa na odpowienik awxa z quattro i tam zmienic graty heh chyba wrzoce tylko turbo z AWXa i nowy program w sumie styklo by cos jak u ciebie :> to chyba bedzie najszybsze i najprostsze rozwiazanie i przy tej mocy silnik nie bedzie specjalnie obciazony jedynie co to mozecie polecic jakis IC ktory wejdzie w seryjne miejsce i zeby byl bardziej wydajny niz ori nie chce centralnego bo nie chce zeby rzucal sie w oczy poza tym nie chce rezac w zderzaku jakies pomysly lub podpowiedzi??
Tomeks Opublikowano 22 Stycznia 2010 Opublikowano 22 Stycznia 2010 AJM to praktycznie ATJ tylko ze u mnie jeszcze Quattro jest koników tyle samo,ale moment większy AJM 285Nm ATJ 310Nm
olovski Opublikowano 22 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 22 Stycznia 2010 oo to jeszcze lepiej ale w sumie czym spowodowana jest ta roznica tym ze u mnie Quattro??[br]Dopisany: 23 Styczeń 2010, 00:04_________________________________________________ma ktos pomysla jaki IC wejdzie w miare mozliwosci w seryjne miejsce ale wiekszy??
Piotrek98igo Opublikowano 22 Stycznia 2010 Opublikowano 22 Stycznia 2010 310nm ktorego tak naprawde nie odczujesz w porownaniu z ajm 280nm...jest wiecej Nm bo lepsze sprzeglo i skrzynia 6 btw moj ajm mial w serii 310nm
olovski Opublikowano 22 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 22 Stycznia 2010 acha nom ale po chipie wiecej o te +30KM:)
Piotrek98igo Opublikowano 22 Stycznia 2010 Opublikowano 22 Stycznia 2010 acha nom ale po chipie wiecej o te +30KM:) nie czaje
olovski Opublikowano 22 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 22 Stycznia 2010 hehe piszesz ze roznica AJM do ATJ 280-310Nm wiec 30 na starcie tak??[br]Dopisany: 23 Styczeń 2010, 00:14_________________________________________________ AJM 285Nm ATJ 310Nm niom 25
Piotrek98igo Opublikowano 22 Stycznia 2010 Opublikowano 22 Stycznia 2010 sluchaj to sa dane producenta, a rzeczywistosc(hamownia) zazwyczaj pokazuje inaczej, zalezy od kondycji wszystkich podzespolow...nie uzyszkasz wiecej mocy czy tam Nm, bo masz te same graty...jedynie sprzeglo moze zniesc lepiej te modyfikacje i dluzej wytrzymac.
olovski Opublikowano 22 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 22 Stycznia 2010 tez prawda modzisz cos ogolnie mam problem z dobraniem ICa ale nie chce centralnego cos w ori miejsce ale wieksze i wydajne zarazem poradzisz cos??
Piotrek98igo Opublikowano 22 Stycznia 2010 Opublikowano 22 Stycznia 2010 rtocki zalozyl od alfy jest jego temat tutaj http://www.a4-klub.pl/smf/dla_niektorych_tunerow_niemozliwe-t93513.0.html jedyne sluszne rozwiazanie jak nie chcesz fmica,tylko ciezko go dostac ,ktos juz szukal tego coolera i lipa http://www.a4-klub.pl/smf/b5_avg_wi281kszy_smic_prosze_o_pomoc_tunerow-t109640.0.html
olovski Opublikowano 23 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 23 Stycznia 2010 nom ale nie wie od jakiej a na allegro nie znalazlem bo czytalem wlasnie jego watek i on sam nie wie od czego ten IC ma hehe[br]Dopisany: 23 Styczeń 2010, 00:32_________________________________________________o sory jednak w temacie na samej gorze jest ale dziwne bo sam rtocki nie opisal w swoim temacie z czego on jest [br]Dopisany: 23 Styczeń 2010, 00:34_________________________________________________heh widze ze to inny temat niz ten ktory czytalem ma tu dosc ciekawie opisany i bardziej szczegolowo dzieki za info[br]Dopisany: 23 Styczeń 2010, 00:44_________________________________________________http://allegro.pl/item882489205_sportowy_intercooler_idealny_do_tuningu.html a moze taki wejdzie??
Tomeks Opublikowano 29 Stycznia 2010 Opublikowano 29 Stycznia 2010 hehe piszesz ze roznica AJM do ATJ 280-310Nm wiec 30 na starcie tak??[br]Dopisany: 23 Styczeń 2010, 00:14_________________________________________________ AJM 285Nm ATJ 310Nm niom 25 tak,ATJ ma w serii 310Nm
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się