Marcin1927 Opublikowano 21 Stycznia 2010 Opublikowano 21 Stycznia 2010 witam mam nie ciekawy problem:) poczatek mego problemu byl taki ze auto mi sie grzalo wymienilem termostat i nic nie dalo wiec sprawdzilem pompe wody i okazalo sie ze wirnik sie kreci a lopatki nie wiec wymienilem pompe wody oring pod obudowa termostatu zaczolem prace o 22:00 a skanczylem oki 3:00 nad ranem ale udalo sie odpowietrzylem i bylo fajnie do czasu (pompa nowa i termostat) po jakis trzech dniach w trakcie jady spadla mi temp. z 90 na 68 po dalszej jezdzie temp. jeszcze spadla i mam teraz problem nie moge wogle nagrzac auta prosze o pomoc dzieki z gory pozdrawiam
Ireneusz Opublikowano 22 Stycznia 2010 Opublikowano 22 Stycznia 2010 hm..no to może jeszcze czujnik temperatury do kompletu wymień?
Marcin1927 Opublikowano 25 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 25 Stycznia 2010 witam vaga podpinalem wszystko jest oki,czujniki maja dobre odczyty a termostat firmy Gates teraz mam zagadke
ROBERT Opublikowano 25 Stycznia 2010 Opublikowano 25 Stycznia 2010 ... a termostat firmy Gates teraz mam zagadke według mnie to wina termostatu, trzeba było założyć ORI ew. WAHLER
xmnichx Opublikowano 26 Stycznia 2010 Opublikowano 26 Stycznia 2010 ja też stawiam na termostat z tego co poczytałem i wiem z doświadczenia, termostat jest częścią na której w żadynm wypadku nie wolno oszczędzać czasami ori kosztuje 2x tyle co zamiennik ale działa!!!
KKKC Opublikowano 27 Stycznia 2010 Opublikowano 27 Stycznia 2010 Witam.... Zrobiłem małą trasę z podpiętym vagiem celem sprawdzenia termostatu. Zauważyłem, że momentami temp. spada do 84 st. C. Czy to oznacza, że termostat już niedomaga? Tak wyglądała charakterystyka w czasie pomiaru. 1 wykres przedstawia obroty; 2 spalanie w L/h; 3 natomiast to temperatura. Trasa to kilka wzniesień i spadków. Stąd miejscami na wykresie przedstawiającym spalanie pojawia się magiczne "0" w czasie jazdy z górki :-)
kaczmar13 Opublikowano 27 Stycznia 2010 Opublikowano 27 Stycznia 2010 sprawdzenie termostatu to naprawdę prosta sprawa, odpalasz zimne auto i zostawiasz by pracowało na wolnych obrotach, po niedługim czasie przewód wodny dochodzący z góry chłodnicy powinien zwiększyć temperaturę, natomieast dolny wylotowy nie. Jeśli tak jest to termostat nie puszcza czyli silnik powinien się dogrzewać. Taka różnica temperatur powinna być aż wskaźnik pokaże prawie 90 stopni. następnie przy około 87-88 stopni termostat powinien się uchylić i cała chodnica oraz dolny przewód powinny zrobić się gorące. Wtedy jest ok, jeśli chodzi o dogrzewanie silnika...jeśli obydwa przewody wychodzący i wchodzącyu do chłodnicy nagrzewają się jednocześnie to termostsat puszcza i auto nie będzie się dogrzewać.... a swoją drogą, w moim AEB, przy temperaturze jaka panuje na zewnątrz (około -20 stopni) każde przegonienie autka rozgrzanego do 90 stopni powoduje obniżenie temperatury na wskaźniku do około 70-80 stopni....
grzesu3 Opublikowano 28 Stycznia 2010 Opublikowano 28 Stycznia 2010 Ostatnio wstawiłem wahlera i jest spoko. Zakupiłem go w serwisie skody na stronie http://www.motoplatforma.com/
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się