zbychzz Opublikowano 24 Stycznia 2010 Opublikowano 24 Stycznia 2010 to w takim razie jutro sprawdzam jeszcze raz czyli dostane sie do tego przy chlodnicy moze sie zagiol. a jest jakos mozliwosc sprawdzenia tego podcisninia jak go wyjme? dobre pytanie ale chyba pozostaje tylko manometr ;(
superdziki Opublikowano 24 Stycznia 2010 Opublikowano 24 Stycznia 2010 Zmierz rezystancję N75 (powinna wynosić około 25-45Ω)
Wojtek3344 Opublikowano 25 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 25 Stycznia 2010 Wlasnie skonczylem pomiary i sprawdzanie podcisnien i ten czujnik przy chlodnicy N75 rezystancja Ω wynisi 14.8, a jak polaczylem dwa kabelki od miernika pokazywal 00.5 jesli dobrze dokonalem pomiaru miernik mialem ustawiony na opornosc na 200 a jak byl ustawiony na 2000 to pokazywal 015 Pozdrawiam i czekam na sugestie czy go wymieniac jesli tak to dzis go kupie i jakiej firmy najlepiej bo na alegro juz mozna kupic za 150zł ale czy warto?
superdziki Opublikowano 26 Stycznia 2010 Opublikowano 26 Stycznia 2010 Według tego http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t9201.0.html;highlight=n75%20opór wynika ze sa dwie rozne wartosi oporów dla N75 i twój jest ok. W FAQ diagnostyka jest opis rurek podcisnieniowych sprawdz z rysunkiem czy wszystko masz tak jak powinno byc. Moim zdaniem gdziec ci to podcisnienie ucieka na rurkach[br]Dopisany: 26 Styczeń 2010, 23:12_________________________________________________
Wojtek3344 Opublikowano 28 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 28 Stycznia 2010 Dzis zobaczylem ze po zdjeciu rurki od filtra powietrza i turbiny na turbinie w srodku jest mokro ok oleju i tak samo mokra byla rurka czy to mozliwe ze turbina cieknie od srodka? jak dotykalem wirnika to nie wyczulem zadnych luzów na wirniku nawet delikatnego ale wirnik kreci sie lekko.[br]Dopisany: 27 Styczeń 2010, 01:23_________________________________________________
vauxhall95 Opublikowano 28 Stycznia 2010 Opublikowano 28 Stycznia 2010 Turbina musi miec smarowanie im mniej oleju tym lepsze turbo.TURBO do czyszczenia
Wojtek3344 Opublikowano 28 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 28 Stycznia 2010 Napisales Kolego ze turbina do czyszczenia ale to z przyczyny zastrzymywania si ekierownic czy chodzi ci o to ze olej jest na niej w srodku? ten log byl zrobiony jak calkowicie nei chcial przyspieszac.
przemik Opublikowano 28 Stycznia 2010 Opublikowano 28 Stycznia 2010 Zanim wyrwiesz turbo sprawdz dwie rzeczy: - czy jest podcisnienie w wezyku ktory wchodzi na gruszke turbo - czy wezyk ktory idzie do Map Sensora w ECU - nie jest zalamany albo zasyfiony olejem... Pozdrawiam
Wojtek3344 Opublikowano 31 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 31 Stycznia 2010 podcisnienie dochodzi do turbo a Map Sensora w ECU nie wiem które to jest [br]Dopisany: 28 Styczeń 2010, 12:25_________________________________________________Witam chyba udalo mi sie uporac z moim problemem :>. na dole wkleja nowe logi prosze o analize mam nadzieje ze dobrze je wykonalem jeden to powinien byc od turbo czyli ustawilem na 011 a drugi na 003 prosze o podpisanie do którego nalezy komentarz. ten powinien byc od turbo ten drugi powinien byc od przeplywki A teraz do tego co prawdopodobie sprawialo problem, wymieniłem podcisnienia od turbo do N75 i nadal bylo to samo wiec ide dalej przy G71 tez wymienilem oprucz dwóch jeden o srednicy 3mm ten co idzie rurka na podszybie po stronie kierowcy do takiej skrzynki zamknietej na srubki, a drugi o srednicy 5mm, i przy okazji wymontowalem czujnik który jest w tej plastikowej rurce dolotowej ona jest polaczona z dolotem na dwoch grubych łacznikach i owy czujnik jest wkladany od spodu i po wyciagnieciu jego okazalo sie ze jest w oleju wiec przedmuchalem go wytarlem szmatka i zmontowalem wszystko tak jak bylo, przejechalem sie i wyskoczyl blad wiec go skasowalem z mysla kurcze to nie to pozostaje czyszczenie turbo ale no wlasnie jade a samochod przyspiesza i sie nie dlawi, pomyslalem nie mozliwe biore kompa a tu bledów nie wykryto wiec postanowilem zrobic loga czy napewno jest wszystko ok. Dziekuje wszystkim którzy pomagali mi usunac problem oraz mam nadzieje ze komus sie przyda moja wypowiedz z niecierpliwoscia czekam na wypowiedzi na temat logów Pozdrawiam
przemik Opublikowano 31 Stycznia 2010 Opublikowano 31 Stycznia 2010 - czy wezyk ktory idzie do Map Sensora w ECU - nie jest zalamany albo zasyfiony olejem... BINGO Pojezdzij dynamicznie - turbo dojdzie do siebie.
Wojtek3344 Opublikowano 1 Lutego 2010 Autor Opublikowano 1 Lutego 2010 a co turbo sie jeszcze przycina? od kiedy zaczelo normalnie chodzic to biegi zmieniem w granicach 3-3.5 jak przyspieszam czy mam go jeszcze bardziej kecic? ale to chyba nie ma juz sensu
Wojtek3344 Opublikowano 1 Lutego 2010 Autor Opublikowano 1 Lutego 2010 Czyli jak znaczna to znaczy ze nie jest wszystko ok tak?
Frimuś Opublikowano 1 Lutego 2010 Opublikowano 1 Lutego 2010 Kolego wojtek 3344 mozesz jasniej co czysciles? zrob fotke ja mma taki sam problem jak ty !! A noz wystarczy przedmuchac te czesc.
Wojtek3344 Opublikowano 1 Lutego 2010 Autor Opublikowano 1 Lutego 2010 ok jak bede mogł to zrobie zdjecie. moze tak mi si euda wytlumaczyc: jak mamy kolektor dolotowy on jest polaczony gumowym lacznikiem za taka gruba rura ona jest platikowa idzie ona miedzy silonikiem a sciana grodziowa trudno jej nie zobaczyc po otwrciu maski, i ona znowy jest pozniej laczona nastepnym zlaczem elastycznym. Czuli jak juz masz ta rure to w nia od spodu wchodzi czyjnik trzeba taka opeske zabezpieczenie wyciagnac i czyjnik mozemy wyjac dodolu i on wlasnie bym w oleju, a przy okazji posprawdzaj a najlepiej powymieniaj rurki od podcisnienia nie duzy koszt ale pewnosc ze sa juz dobre.
Frimuś Opublikowano 1 Lutego 2010 Opublikowano 1 Lutego 2010 i na tej rurze jest rowniez zamontowany n18 i do niego dochodza wezyki podcisnienia.
Wojtek3344 Opublikowano 1 Lutego 2010 Autor Opublikowano 1 Lutego 2010 nie wiem czy N18 ale tam tez jest czujnik do ktorego podlacza sie podcisnienia i obok niego jest taki czujnik w ktory jest wpieta kostka elektryczna i zobacz czy nie jest w oleju
Frimuś Opublikowano 1 Lutego 2010 Opublikowano 1 Lutego 2010 tak juz wyczyscilem byl umoczony w oleju Wyczyscilem wydmuchalem i zalozylem a bok tego czujnika jezt zawor n18 A obik turbo n75 !!!
Kowi87 Opublikowano 1 Lutego 2010 Opublikowano 1 Lutego 2010 A wy mieliscie objawy że autko przyspieszało załózmy na 3 biegu do 3tys obr tam była sekundowa odcinka szarpniecie i dalej wkręcał sie w obroty?? i przy jakiejs tam wyzszej wartosci obrotów znowu szarpniecia Bo też mam problem z przeładowaniem turbo, zamówiłem już węzyk sylikonowy na podmianke wszystkiego co mozna, to przy okazji przeczyści sie ten czujnik
Frimuś Opublikowano 1 Lutego 2010 Opublikowano 1 Lutego 2010 Mam tak samo jak piszesz,tyle ze jak ruszam sztanga to chodzi tak topornie a jak zrobie przygazowke to unosi sie i opada. Mimo to objawy wskazuja na czyszczenie turbiny.ja wymienilem wszystkie wezyki,wyczyscilem n75.kolektor ssacy dzis wyczyscilem ten czujnik o ktorym mowa wyzej w temacie przy okazji wykrecilem egr.bo musze zmierzyc jakie zaslepki zrobic aby go zaslepic,teraz studiuje jak poloczyc te wezyki od n18.bo po zaslepieniu idzie do wywalenia a wezyki musze pozatykac. I sie zobaczy.Co najgorsze mam vaga alejeszce ciezko mi samemu sobie z nim poradzic ostatnio probiwalem sprawdzic sztange tak jak na filmiku ktory zassalem z a4 i lipa co sei okazalo jakis kolega z forum mi powiedzial ze niemam jakis sterowniko czy cos takiego???????
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się