Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Problem z odpaleniem, reset zegara i komputera


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam serdecznie, dzisiaj chciałem odpalić samochód i oczywiście nie odpalił. Kręcił ale miał problem. Kontrolki czyli (immobilizer, wykrzyknik, olej) zaczęły świecić, nagle zresetował się zegar wskazania na fisie czyli średnie spalanie, średnia prędkość. Spróbowałem jeszcze raz i wogóle nie kręci. Czy to może być problem z akumulatorem. Akumulator był wymieniany 2 lata temu, za 5 dni kończy mi się na niego gwarancja. Czy mogę go reklamować. Proszę o pomoc

Opublikowano

Akumulator rozładowany. Jak masz na niego gwarancje to pewnie że możesz ale nie wiadomo czy ci uznają. Równie dobrze może alternator nie doładowywać albo możesz mieć gdzieś zwarcie.

Opublikowano

Doładuj akumulator, jeśli to nie pomoże to została Ci próba reklamacji.

Opublikowano

naładuj aku i soprawdź ładowanie alternatora i pobór prądu na zgaszonym silniku

jeżeli wszystko będzie ok to jedź i reklamuj aku

Opublikowano

Dzisiejsza próba odpalenie przy pomocy samochodu od taty fiat Siena o mocy akumulatora 55Ah okazała się nieskuteczna. Czy słabsza moc w stosunku do mojego akumulatora ja mam ponad 70 nie wiem dokładnie może okazać się przyczyną nieodpalania niuni?

Opublikowano

Jak kręci to powinien odpalić.

Opublikowano

Spróbuj narazie z porządnym aku....kabelki tylko Ci zreanimują furke na dzionek a przez noc postoi i tak już nieodpalisz jak aku spierdzielony;/

Ja miałem podobnie u siebie....choinka z panelu sie zrobiła, autko zwariowało. Po wymianie aku na nowy śmigam bez problemu :)

Aaaa najlepiej jeszcze odwiedz jakiegos dobrego elektryka niech Ci posprawdza wszystko na cacy żeby nie było żadnych wątpliwości....

Pozdro ;):hi:

Opublikowano

wg mnie reklamuj aku puki możesz a potem posprawdzaj wszystko co koledzy wymienili wyżej a i jeśli możesz to kup sobie więcej niż 70Ah

Opublikowano

no dokładnie. Najlepiej patrz żeby miał jak najwiecej na rozruchu......ja osobiści używam 76 i pali bezproblemu ;)

Opublikowano

Dzisiejsza próba odpalenie przy pomocy samochodu od taty fiat Siena o mocy akumulatora 55Ah okazała się nieskuteczna. Czy słabsza moc w stosunku do mojego akumulatora ja mam ponad 70 nie wiem dokładnie może okazać się przyczyną nieodpalania niuni?

Moja dziś też nie odpaliła, podejrzewam że paliwko przyszwankowało, kręci jak diabli, świece nowe , wczoraj od strzała, a dziś lipa. Czekam na odwilż. Co do odpalania z mniejszego akumulatora, mam drugi samochód- Audi 80 b3 1,6 , to to nigdy nie zawodzi , odpala bez problemu nawet przy tych mrozach i to na gazie. Zadzwonił kumpel aby mu pomóc odpalić jego Zafirę w dieslu, ja mam aku 55Ah on 72 Ah podpięliśmy szelki i po 10 minutach odpalił.

Opublikowano

hmm....osobiście nie słyszałem przyznam sie......

Ale jedno jest pewne niema co oszczędzac....ale z drugiej strony to już nie te akumulatory co mogly wytrzymac po 10 lat nawet.....

Osobiście używam Centra Futura 76aAh

Opublikowano

witam,

mam pytanie czy podczas dlugiego krecenia na salbym akumulatorze wskazane badz nie wskazane jest wciskanie pedalu gazu?

Opublikowano

hmm...no szczerze powiem że niewiem ....ale wydaje mi sie że to już nie czasy malucha :) :gwizdanie:

Opublikowano

Czy w przypadku podjechania do elektryka u którego zakupiłem akumulatora pod warunkiem że mi zapali przez te parę dni będę musiał jakieś koszty przeglądu zapłacić, a jak to to ile?

Opublikowano

No to chyba zeleży wyłącznie od elektryka.

U mnie np. jak aku mi padło i reklamowałem u nich to pierwsze co zrobili kazali mi sprawdzic ładowanie oczywiście u siebie i nic nieplacilem.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...