Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ADP] Brak ogrzewania


monika86_23

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Koledzy pomozcie bo nie wiem gdzie juz szukac przyczyny braku ogrzewania.Szperalem na forum ale nic nie moge konkretnego znalezc.

Powiem tak na zegarach mam 90st temperature na klimatroniku 92-94 na kanale 51 z tego co slyszalem to na kanale 49 powinna byc tak sama wartosc a u mnie jest 0 :confused4: i nie grzeje czasem leci letnie powietrze a czasem calkiem zimne.Przewody dochodzace do nagrzewnicy obydwa gorace.Pomozcie b ja juz nie mam sily z tym walczyc.Z gory dziekuje za pomoc pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a czytałes o czyms takim jak płukanie nagrzewnicy :wink4:

http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t109917.0.html;highlight=p%C5%82ukanie+nagrzewnicy

dośc częsta przyczyna braku ogrzewania

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Koledzy pomozcie bo nie wiem gdzie juz szukac przyczyny braku ogrzewania.Szperalem na forum ale nic nie moge konkretnego znalezc.

Powiem tak na zegarach mam 90st temperature na klimatroniku 92-94 na kanale 51 z tego co slyszalem to na kanale 49 powinna byc tak sama wartosc a u mnie jest 0 :confused4: i nie grzeje czasem leci letnie powietrze a czasem calkiem zimne.Przewody dochodzace do nagrzewnicy obydwa gorace.Pomozcie b ja juz nie mam sily z tym walczyc.Z gory dziekuje za pomoc pozdrawiam

Witam

Koledzy pomozcie bo nie wiem gdzie juz szukac przyczyny braku ogrzewania.Szperalem na forum ale nic nie moge konkretnego znalezc.

Powiem tak na zegarach mam 90st temperature na klimatroniku 92-94 na kanale 51 z tego co slyszalem to na kanale 49 powinna byc tak sama wartosc a u mnie jest 0 :confused4: i nie grzeje czasem leci letnie powietrze a czasem calkiem zimne.Przewody dochodzace do nagrzewnicy obydwa gorace.Pomozcie b ja juz nie mam sily z tym walczyc.Z gory dziekuje za pomoc pozdrawiam

współczuję , ja też marznę szczególnie teraz :) szukam przyczyny juz od września niestety nie znam się i nie mogę pomóc ale kolega Siemian polecił mi mechanika i mam nadzieje ze w końcu znajdzie przyczynę, pozdrawiam, powodzenia
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

uszkodzona głowica może być przyczyną braku ogrzewania, silnik pompuje powietrze w układ chłodzenia, zapowietrza się nagrzewnica, odpowietrzenie pomaga na chwilę :confused4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy plukalem nagrzewnice ale tylko woda ale musze jakiegos wynalazku zalac moze cos odpusci.Jak to nie pomoze to bede chyba musial mechanika odwiedzic.A jak jese uszkodzona glowica to plyn chlodzacy nie bedzie uciekal bo ja mam caly czas poziom plynu.Dziekuje koledzy za pomoc pozdrawiam wszystkich serdecznie :notworthy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio płukałem układ. Mechanior odradził jakieś wynalazki, kazał kupić wodę destylowaną i tym płukał. Z nawiewu leciało letnie powietrze mimo, że temp. miałem ustawioną na 26 st. Po płukaniu, wymianie termostatu i zalaniu płynu jest superek. :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

koledzy a na ktorym kanale pokazuje klimatronik bledy?Ja na knale pierwszym mam wartosc .0 a na kanele 9 wartosc 40 al nie wiem czy dobrze patrze pomoze ktos?

:szukaj:

kanał 49 lub 51

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

koledzy a na ktorym kanale pokazuje klimatronik bledy?Ja na knale pierwszym mam wartosc .0 a na kanele 9 wartosc 40 al nie wiem czy dobrze patrze pomoze ktos?

:szukaj:

kanał 49 lub 51

na kanale 1 pokazuje błędy jeśli masz wartość 0 czyli OK

kanał 49 lub 51 w zależności od wersji klamatronika to temperatura chłodzenia silnika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

koledzy wiem ze kanal 51 u mnie jest temperatura silnika mam miedzy 92-94 i powietrze zimne dodam ze przewody ktore dochodza do nagrzewnicy obydwa sa gorace a leci zimne powietrze plukalem nagrzewnice ale sama wode a jakbym tego kwasku cytrtnowego wlal tak dwie torebki na szkkanke wody to pomoglo by cos jakby byla zasyfiona to pusci bo juz rece mi opadaja a musze miec ogrzewanie bo codziennie z malym dzieckiem jezdze pomocy!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W moim przypadku nie gotował się ,miał normalną temperature a ogrzewania nie było.Powodem była uszkodzona pompa wodna.Wirnik lużno kręcił się na ośce pompy wodnej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja tak mialem jak mialem zepsuta nagrzewnice ! :) zobacz czy nie masz mokro pod schowkiem i pod nogami pasazera tam calkiem z tylu jak tak to wymiana nagrzewnicy cie czeka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy mam sucho na podlodze od strony pasazera ale wczoraj zaczolem tro che ugniatac przewody i tak jakby cieplejsze powietrze lecialo a jak stanalem na skrzyzowaniu to odrazu letni jak ruszylem to znowu cieplejsze dzisiaj bede plukal nagrzewnice zobaczymy czy pomoze pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja chciałbym odświerzyć stary temat.... w mojej niuni dzieją sie równie dziwne rzeczy, moze ktoś miał podobna sprawe... a więc, odpalam samochodzik, silnik zaczyna sie nagrzewać i czasem od razu leci zimne powietrze, a czasem leci gorące ale jak mu przygazuje szubko to po chwili wraca znowu zimne, znalazlem sie na sposob i gdy leci zimne powietrze a jade to wciskam sprzeglo i daje mu pare razy w gaz tak do 3-4 tys obrotow i tak jak by sie odpowietrzal i znowu leci cieple... Układ mam niby odpowietrzony, ale ciagle ubywa mi plynu, najleprze w tym wszystkim jest to ze nie wiem z kad, niby plam pod autem nie ma ale raz na miesiac musze z litr dolac, bylem ostatnio i wymienialem rozrzad, mechanik stwierdzil ze pompa jest dobra, chlodnica nie ma dziur i przewody sa cale, ponad to uwaza ze uszczelka pod glowica tez jest cala i zalecil mi wymiane korka odpowietrzajacego bo moze nie odprowadzac cisnienia ( zepsul sie ze starosci) i dlatego cisnienie w ukladzie mam dosc wysokie i miedzyinnymi uklad chlodzenia sie zapowietrza przez to... ale juz sam nie wiem, jak uwazacie???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szkoda że przy wymianie rozrządu mechanik od razu nie wymienił pompy wodnej.Ciekawe gdzie ucieka płyn :no:. Jak odkręcisz korek od zbiorniczka wyrównawczego to zobacz czy z cienkiego króćca w zbiorniczku leci płyn, może ktoś w tym czasie kiedy zaglądasz do środka przegazować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio robiłem podobny przypadek w b6 tylko tak jak Albinek pisze pompą była walnieta tylko ze bardzo i w wyniku dawało prZegrzewanie co bądź pompa do wywalenie bo w dłuższym użytkowaniu może to dać wiecej strat a szczególnie ze lato idzie a to tylko 3,5 godziny zabawy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tego krocca leci plyn, nawet jak nie odkrecam korka, temp. w ukladzie jest idealna, caly czas 90 ewentualnie milimetr w prawo lub w lewo, a mechanik twierdzil ze pompa jest ok, nie cieknie i dziala dobrze... teraz bde zamawial ten korek, wymienie go i zobaczymy czy cisnienie bedzie schodzic prawidlowo, w sumie to korek najtansza sprawa a wiec od tego zaczne... pozdro...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...