pabloswidnik Opublikowano 24 Stycznia 2010 Opublikowano 24 Stycznia 2010 Nadeszła chwila na wymiane rozrządu w moje "srebnej strzale" dzwonię do mechanika pytam ile , odpowiedz jest do przyjęcia więc następnego dnia zaprowadzam samochód do mechanika. Wieczorem ma byc do odebrania hmm super, dzwoni do mnie mechanik i mówi że ma niezbyt dobre wieści , mianowicie mój silnik jest nie typowy i rozrząd przed modyfikacją i standardowy rozrząd do tego modelu nie pasuje:(( ponieważ standardowy pasek ma ( dokładnie nie pamięta 32 ząbki) a mój potrzebuje 33zabki i cóż w całej Irlandii nie mają. Moje auto było sprowadzone z Japoni i teraz tak albo zamawianie z Japonii albo okazało się mają w Anglii , ehh 4 dni bez samochodu jutro powinien przyjść rozrząd więc może wieczorkiem będę miał auto:)) czy ktos sie spotkał z podobną sytuacją??
Inkognito Opublikowano 24 Stycznia 2010 Opublikowano 24 Stycznia 2010 Witam jedni mówią ze do tych silników są 3 rodzaje rozrządu inni że 5 ja jak zmieniałem(tzn. mój mechanik) to okazało sie ze mam oczywiście ten najdroższy ale nie zapłaciłem wiele i wszystko poszło szybko i sprawnie... a po numerze silnika powinni dojść bez problemu jaki to rozrząd
marewel Opublikowano 24 Stycznia 2010 Opublikowano 24 Stycznia 2010 Zakładasz napincz do nowszego typu i po sprawie,nie ma sie co dziwic irlandia to straszne zacofanie.
pabloswidnik Opublikowano 24 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 24 Stycznia 2010 Witam jedni mówią ze do tych silników są 3 rodzaje rozrządu inni że 5 ja jak zmieniałem(tzn. mój mechanik) to okazało sie ze mam oczywiście ten najdroższy ale nie zapłaciłem wiele i wszystko poszło szybko i sprawnie... a po numerze silnika powinni dojść bez problemu jaki to rozrząd tak jak mówisz po numerze silnika było wiadomo co i jak, lecz mój rozrząd jest jakis nie typowy tak mi powiedział mechanik, jednym słowem pasek który powinien pasować nie pasuje:([br]Dopisany: 24 Styczeń 2010, 18:16_________________________________________________ Zakładasz napincz do nowszego typu i po sprawie,nie ma sie co dziwic irlandia to straszne zacofanie. nie będę się spierał , prawdopodobnie jutro będzie ten pasek:)
Inkognito Opublikowano 24 Stycznia 2010 Opublikowano 24 Stycznia 2010 ale mechanior zanim sie wziął za prace mógł sie rozeznać w temacie co i jak i wsiąść sie za robotę dopiero jak miał wszystkie części tym bardziej jak sprawdzał po nr. silnika nie ma sie co dziwic irlandia to straszne zacofanie. z tym sie zgodzę.
tymonA4 Opublikowano 24 Stycznia 2010 Opublikowano 24 Stycznia 2010 z tym rozrządem rożnie bywa w ADR po nr silnika nie dojdziesz mój mechmanic zrobił tak rozebrał rozrząd zapakował go do zrywki i kompletował po wszystkich serwisach i auto chasa zapłaciłem 900zł a ty kolego w Irlandii ile zabuliłeś na nasze
rafi_a4 Opublikowano 25 Stycznia 2010 Opublikowano 25 Stycznia 2010 u mnie zalozono napinacz nowszego typu i jest ok
rastafaraj87 Opublikowano 25 Stycznia 2010 Opublikowano 25 Stycznia 2010 u mnie to samo było z 151 zębów na 153 tylko że ja wymieniłem kpl napinacz rolkę tłumik drgań i pasek . Pasek boscha a reszta INA graty kosztowały 750 zł .
Inkognito Opublikowano 25 Stycznia 2010 Opublikowano 25 Stycznia 2010 mnie klamoty z robocizną kosztowały 800zł przy tym wymieniałem wszystkie paski
pabloswidnik Opublikowano 25 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 25 Stycznia 2010 z tym rozrządem rożnie bywa w ADR po nr silnika nie dojdziesz mój mechmanic zrobił tak rozebrał rozrząd zapakował go do zrywki i kompletował po wszystkich serwisach i auto chasa zapłaciłem 900zł a ty kolego w Irlandii ile zabuliłeś na nasze pierwsza wersja była 250eur ale że to nie ten rozrząd to po sciągnięciu z UK cena wzrosła do 350eur plus wymiana kompl wahaczy 150 eur w sumie dzisiaj wieczorem mam do odebrania autko i 500eu musze zapłacić ale przynajmniej spokojnie będę jeździł.
pablosan Opublikowano 26 Stycznia 2010 Opublikowano 26 Stycznia 2010 Może być problem, mój kolega od którego kupiłem auto, a zarazem bardzo dobry mechanik, kiedy zadałem pytanie o rozrzad (w necie znalazlem całkiem fajne graty w dobrych cenach) stwierdził, absolutnie mam nic nie kupować-bo akurat moje auto to jakaś przejściówka i on jak robił rozrząd to latał 4 razy do sklepów, żeby dobrac cześci-czyli najpierw trzeba rozebrać i potem kupować części
rastafaraj87 Opublikowano 28 Stycznia 2010 Opublikowano 28 Stycznia 2010 święta racja pablosan ja tez byłem 3 razy i dopiero za 3 miałem wszystko jak trzeba .a allegro nie dość ze muszę czekać to jeszcze z 2 razy odsyłać i fureks miesiąc na postoju.
MÓwca Opublikowano 31 Stycznia 2010 Opublikowano 31 Stycznia 2010 Tak jak piszą poprzednicy. Zakładasz nowszy komplet pasek 153 z napinaczem do niego dedykowanym i problem z głowy. Starsze wersje paska 151 miały wadę fabryczną (ulegały nadmiernemu rozciąganiu przy wyższej temperaturze) temu się z nich wycofali i nigdzie dostać niemożna.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się