Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BKE] Nie utrzymuje temperatury silnika


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

cześć

dzisiaj jak jechałem w trasie przy -15oC i zdarzały się czasem "zatory" i sznur samochodów poruszał się jakieś 50-60 km/h to silnik przestawał mi trzyma temperaturę spadała do 70oC.jak tylko zacząłem jechać szybciej wszystko wracało do normy. czy ktoś z Was miał takie objawy przy mrozach czy to po prostu już przepuszcza termostat?

Opublikowano

A klima pewnie na High ustawiona??

Wydaje mi sie ze poprosu nawiew do kabiny to powoduje. Nagrzewnica tyle ciepla ciagnie.

Ja tez tak mam jak stane w korku to moment i wskazowka spada.

Mozesz sprobowac z wylaczanym nawiewem czy bedzie to samo dla pewnosci. Ale na 99% temperature bedzie wtedy trzymal.

Opublikowano

No ja miałem podobbnie....jechałem trasą jakies 100-120 temperaturaka 90 norma. Jak już byłem u siebie w miejscowosci....ogolnie poruszałem sie 60 czasem światła, temperaturka też już nie trzymała 90.

Nawiew oczywiście włączony. Osobiście po miescie mam wlączony na 18 także bryka szybciej sie rozgrzeje ;)

Także to normalne :):hi:

Opublikowano

nic dziwnego przy tej temperaturze

Opublikowano

Dodam że miałem nawiew ustawiony na eco 24oC

Opublikowano

No to nic dziwnego. Całkiem normalne zjawisko przy tych temperaturach ;)

Opublikowano

no to masz odpowiedz :) jesli niechcesz zeby ci znacząco wskazówka spadała to ustaw na 18 w miescie :)

Ja np. u siebie nie widze sensu znacząco grzac samochodu w miescie bo i tak zaraz gdzies stane załatwie co mam do załatwienia i dodom ;)

Niech sobie smok grzeje :) heh :hi:

Opublikowano

nic dziwnego przy tej temperaturze

Nie było by ale nie do 60 stopni. Jest to mozliwe ale max do 80 a nie do 60. Satanowczo za duzo.

Pozdro

ZC

Opublikowano

:hi:

To normalne przy takim mrozie, pomijając klimę głównie zależy to od obrotów silnika, jak chcesz zachować jego temperaturę (a jest już rozgrzany) to zredukuj bieg i niech pracuje na wyższych. Mi się wczoraj wieczorem zdarzyło tak: jadę sobie (akurat było -18 w Celsjuszu) na 4 biegu tak 90km/h wjeżdżam do miejscowości, nie redukuje tylko zwalniam do 50-60km/h (obroty spadają do 1500-1600) i po chwili wskazówka temperatury zaczyna opadać, redukcja do 3, obroty zwiększam do 2000 i temperatura wraca do normy.

Opublikowano

możesz raczej spać spokojnie :):wink4:

Opublikowano

Witam. Rzeczywiście zaobserwowałem w swojej B7 podobne objawy przy niskiej temperaturze i redukcja biegu sprzyjała utrzymaniu temperatury silnika. Dodatkowo teraz po powyższym wątku uspokojony jestem.

BTW: czy ten efekt występuje również w innych wersjach auta [b5,b6?] Bo wątek tak jak i moje autko mówi o B7.

Opublikowano

mam tak samo. b6 z BKE identycznie sie zachowuje. Mój sposób to dawanie nadmuchu na dwie góra trzy kreski, jak dam AUTO to po chwili temperatura w dół :embarrassed:

Opublikowano

ja miałem to samo tylko że musiałem wymienić termostat do mi tem falowała, fakt przy dużych mrozach faktycznie na niskich obrotach tem potrafi spaść

Opublikowano

podpisuje sie rowniez pod tym co koledzy pisza przy wiekszych mrozach tez na nizszych obrotach temperatura spada mi do 70-80 stopni podwyzszajac obroty wraca do normy wiec ja bym sie nie przejmowal i spokojnie jezdzil

Opublikowano

to i ja teraz jestem spokojniejszy bo ostatnio jak bylem w trasie na autostradzie bylo ponizej -20, zatrzymalem sie na papierosa, nie gasilem silnika, wsiadam spowrotem do auta a tu pokazuje 70 stopni :mysli: po ruszeniu z miejsca temp zaczela sie podnosci :>

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...