Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Nie chce zapalić


DanielW

Rekomendowane odpowiedzi

Witam jestem tu nowy więc proszę o wyrozumiałość. Samochód odpalał normalnie jednak tej nocy był zmuszony stać na zewnątrz rano kręce i nie zapala. Kontrolki zaczeły wariowac piszczy ,że brak płynu chamulcowego ,oraz oleju az tłumika leci czarny dym , wepchnołem go do garażu jednak dalej nie zapala kreci kreci kreci i zapalic nie chce. Mam z tym duży problem auto potrzebuje na jutro rano bo do pracy jakoś dojechać musze a nie widze żadnych oznak życia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmmm.....może akumulator już padł (migające kontrolki) ale z drugiej strony jak piszesz ze caly czas go krecisz....heh

Stawiam na aku ;):cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może paliwo też zamarzło, podgrzej silnik farelką

podładuj aku i spróbuj odpalić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co ja mam teraz zrobić jest godzina 21,55 rano do pracy a samochód nie odpala . Mechanika żadnego nie złapie nie mowiąc już o filtrze że gdzies go kupie :/:/:/:/ ??????????? Co do kolegi powyrzej mieszkam na osiedlu i zabardzo farelki nie moge odpalić.:(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmmm....ja dzisiaj ojcu fiacika reanimowałem....miał podobną sytuacje jak ty. Tyle że niechciałem mu akumulatora do konca wypierdzielic i podłączyłem kable. Po parunastu minutach odpalił.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kontrolka od podgrzewania świec żarowych zapala się po przekręceniu kluczyka w stacyjce w pozycję zapłon ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli odpada usterka głównego przekaźnika zasilającego sterownik silnika, w tym przypadku nie pozostaje nic innego jak podpięcie Vaga bo możliwe, że poszedł czujnik G28, proponuję Ci jeszcze abyś sprawdził czy po przekręceniu kluczyka w pozycję ON jest podawane napięcie 12V jednym kabelkiem do elektrozaworu N109 na pompie wtryskowej - jeśli tak to tylko Vag wyjaśni sprawę bo nie sądzę by zamarzło Ci paliwo w filtrze - chodź nigdy nie wiemy co za ropę zatankujemy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto śmigało poprawnie do dzisiejszej nocy przy przymroskach nie palił z pierwszego ale zakrecił ze 3 4 razy i zawsze odpalał a dzis nic .[br]Dopisany: 24 Styczeń 2010, 22:09_________________________________________________za co jest odpowiedzialny czujnik g28?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

daje sygnał do sterownika silnika o położeniu wału korbowego silnika, bez sygnału z niego pracujący silnik natychmiast zgaśnie oraz nie uruchomimy silnika będącego w stanie spoczynku, czujnik G28 ma kluczowe znaczenie dla wielu parametrów pracy silnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poszedłem teraz do garażu spróbować odpalić . kreci kreci kreci po czym zaczyna migac kontrolka od oleju przestaje znowu krece krece krec i zaczyna migac kontrolka ze brak plynu hamulcowego . aku juz jest na wykonczeniu ale jeszcze kreci jednak zerno oznak . martwi mnie ten czarny dym z tłumika jaki sie wydostaje po tym kreceniu. A moze jednak akumulator jest za słaby kreci ale mało napięcia daje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

odkręć odwadniacz pod filtrem paliwa i sprawdż co leci ropa czy woda jeśli nic to musisz jakoś podgżać filtr jeśli poleje się ropa to spróbuj poluzować nakrętki na wtryskach klucz 17 i zakręć silnikiem zobacz czy pojawiło się paliwo najlepiej jak ktoś będzie kręcił a ty obserwuj jeśli nie pokaże się paliwo to spróbuj na krutko podpiąć zaworek paliwa na pompie weż kabelek jednym końcem przyłusz do plusa aku... a drugi na śrubkę zaworka tam gdzie jest podpięty kabelek z wiązki i słuchaj czy cyknie przy dotknięciu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja bym jeszcze mimo to spróbował go zreanimować chociaz raz kabelkami....przekonasz sie czy aku.... :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mieiąc temu miałem podobny problem, że nie chciał mi silnik odpalic po nocy w mrozie i dwa dni go grzałem w garażu i nic dalej nie palił. Okazało sie ze silnik sie zapowietrzył więc wlalem przez strzykawke do filtra od góry przez srobke ktora sie odpowietrza filtr troche ropy i autko odpalilo od strzała. Poponuje ci zrobic to samo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...