drewno1986 Opublikowano 26 Stycznia 2010 Opublikowano 26 Stycznia 2010 Witam, mam pytanie do posiadaczy takiego modelu, a mianowicie jak przyspieszam to bardzo wyraźnego kopa ( przyspieszenie) dostaje od równo 4500 obrotów, przed wymianą rozrządu jak przyspieszałem to już od 3200 miał dobrego kopa, ale teraz od 2000 do 4500 przyspiesza tak samo i nagle przy 4500 jakby się turbo włączyło. Z racji tego że moja A4 stoi więcej u mechanika niż jeździ to niewiem czy mi się już w głowie miesza i wymyślam sobie nowe usterki czy tak u was też jest. najbardziej czuć to na 2,3 biegu. Jakby któryś z posiadaczy takiego modelu z tym silikiem mógł sprawdzić u siebie to bym był wdzięczny. Pozdrawiam
xmnichx Opublikowano 27 Stycznia 2010 Opublikowano 27 Stycznia 2010 wymiana rozrządu nie ma nic do osiągów silnika no chyba że mechanik przestawi pasek o zęba ale wtedy albo wcale nie odpali albo będzie strasznie mulasty...
udy Opublikowano 28 Stycznia 2010 Opublikowano 28 Stycznia 2010 czy to samo dzieje sie i na gazie i na benzynie, jaka instalacja gazowa ?? vag ??
Filutek Opublikowano 28 Stycznia 2010 Opublikowano 28 Stycznia 2010 Powiem ci ze ja takiego czegoś nie odczuwam w mojej A4
drewno1986 Opublikowano 29 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 29 Stycznia 2010 I na gazie i na benzynie tak jest. Na każdym biegu w tym zakresie obrotów tylko najbardziej odczuwalne na niższych biegach. Instalacja gazowa BRC Plug & Drive.
M3I Opublikowano 29 Stycznia 2010 Opublikowano 29 Stycznia 2010 Jest taki odczuwalny kop od okolo 4700-4800 u mnie. Wtedy nastepuje bodaj zmina dugości kolektora dolotowego i nie wiem czy fazy rozrzadu sie zmieniają. ale jest to odczuwalne dosć mocno. jeśli u kogoś z silnikiem 2,8 30 v nie jest , to prosze sprawdzic przewody podciśnienia.
PRZEMEK 2800 Opublikowano 30 Stycznia 2010 Opublikowano 30 Stycznia 2010 Witam.Koledzy mam mala prosbe do was :rolleyes:Czy ktos z was mogl by zdjac u siebie gorna oslone silnika i cpyknac kilka fotek i umiescic na forum napewno sie przydadza nie tylko mi ukladowi podcisnienia znajdujacego sie nad przepustnica to jest ten gdzie sa dwa elektro zawory jeden niebieski a drugi zielony.Chodzi mi konkretnie oto gdzie ktory wezyk jest podpiety bo ze schematu etki to nie wiele mi to mowi.Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się