pete_ross Opublikowano 26 Stycznia 2010 Opublikowano 26 Stycznia 2010 MAm pytanko odnośnie zmiany kierownicy w mojej A4. Aktualnie posiadam kierownice po lewej (jak na foto): a chciałbym wstawić tą po prawej lub coś takiego: Moje pytanko, która z nich podejdzie w miejsce starej bez żadnych przeróbek i którą byście polecali. Pozdrawiam
cocoo24 Opublikowano 26 Stycznia 2010 Opublikowano 26 Stycznia 2010 siema, to wszytsko zalezy jaki jest gwint na kolumnie kierwoniczej, na starej kierownicy jest duży gwint, a na reszcze jest mały, wystarczy zmienic kolumne kierowniczą, to 5 min roboty, mam jak co kolumne z gwintem do tej nowszej kiery
pete_ross Opublikowano 26 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 26 Stycznia 2010 a ile byś za nią zawołał?
pete_ross Opublikowano 26 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 26 Stycznia 2010 A czy przypadkiem na pierwszej fotce kierownica jest ta sama a różni się wyłącznie poduszką?
mech15 Opublikowano 26 Stycznia 2010 Opublikowano 26 Stycznia 2010 A czy przypadkiem na pierwszej fotce kierownica jest ta sama a różni się wyłącznie poduszką? dolne ramiona na tej po prawej są wyraźnie dłuższe
cocoo24 Opublikowano 26 Stycznia 2010 Opublikowano 26 Stycznia 2010 jest też wykonana z innego materiału
mech15 Opublikowano 26 Stycznia 2010 Opublikowano 26 Stycznia 2010 jest też wykonana z innego materiału mam taką-1MR - Leather steering wheel, nie wiem z czego jest zrobiona ta po lewej
Bogumił Opublikowano 26 Stycznia 2010 Opublikowano 26 Stycznia 2010 Nie wiem, która wejdzie "tobie na gwint" ale ja osobiście bym polecił tą trzecią (trzyramienną - z wersji sportowej), co prawda takiej nie mam u siebie ale miałem przyjemność jeździć A6 s-line właśnie z taką kierą i muszę powiedzieć, że fajnie leży ona w dłoniach.
cocoo24 Opublikowano 26 Stycznia 2010 Opublikowano 26 Stycznia 2010 ta s-line ma specjalnie wyprofilowanie trzymanie dla kciuka
Michał Opublikowano 29 Stycznia 2010 Opublikowano 29 Stycznia 2010 Nie wiem, która wejdzie "tobie na gwint" ale ja osobiście bym polecił tą trzecią (trzyramienną - z wersji sportowej), co prawda takiej nie mam u siebie ale miałem przyjemność jeździć A6 s-line właśnie z taką kierą i muszę powiedzieć, że fajnie leży ona w dłoniach. ta s-line ma specjalnie wyprofilowanie trzymanie dla kciuka dokładnie, to najlepsza kierownica do b5 wiem bo mam i każdemu polecam taką zamianę pete_ross u Ciebie będzie mały wieloklin kierownicy, żeby założyć tą po prawej z pierwszej fotki musiałbyś stosować przejściówkę, przelutować taśmę airbagu itd najmniej inwazyjnym rozwiązanie będzie zamontowanie takiej (pasuje p&p): zwróć uwagę że nieco się różni od tej "eslajnowej" z pierwszego posta (tamta jest z nowszych egzemplarzy, po 97' chyba) ps fotka pożyczona od kolegi Dudi75
Kowi87 Opublikowano 29 Stycznia 2010 Opublikowano 29 Stycznia 2010 Szukaj kiery trójramiennej z roczników do 97 http://i49.tinypic.com/2gtrrx3.jpg Według etki w twoim roczniku była montowana o numerze 4A0 419 091 BA
Bogumił Opublikowano 29 Stycznia 2010 Opublikowano 29 Stycznia 2010 To jak jesteśmy przy wymianach z ciekawości zapytam, czy w moim przypadku rocznik 98 (po I lifcie) jest jakiś problem z przerzuceniem z kierownicy czteroramiennej na s -line? Problem w sensie kombinatoryki tak jak to opisał michal_s87.
cocoo24 Opublikowano 29 Stycznia 2010 Opublikowano 29 Stycznia 2010 problem opisany niżej, musisz zobaczyc jaki masz gwint na kolumnie i starej kierownicy, i kupic z takim samym gwintem s-line
Michał Opublikowano 29 Stycznia 2010 Opublikowano 29 Stycznia 2010 To jak jesteśmy przy wymianach z ciekawości zapytam, czy w moim przypadku rocznik 98 (po I lifcie) jest jakiś problem z przerzuceniem z kierownicy czteroramiennej na s -line? Problem w sensie kombinatoryki tak jak to opisał michal_s87. Twój rocznik właśnie jest sporny z tego co wiem, część ma mały, część duży wieloklin. Najłatwiej odkręcić na chwilę poduszkę (dwie śrubki imbusowe z tyłu kierownicy, nr 4 na fotce Kowiego) i sprawdzić, wtedy będziesz miał 100% pewności, jeśli nie będziesz pewien to wrzuć fotkę, powiemy Ci czy to duży czy mały
Kowi87 Opublikowano 29 Stycznia 2010 Opublikowano 29 Stycznia 2010 To jak jesteśmy przy wymianach z ciekawości zapytam, czy w moim przypadku rocznik 98 (po I lifcie) jest jakiś problem z przerzuceniem z kierownicy czteroramiennej na s -line? Problem w sensie kombinatoryki tak jak to opisał michal_s87. Twój rocznik właśnie jest sporny z tego co wiem, część ma mały, część duży wieloklin. Najłatwiej odkręcić na chwilę poduszkę (dwie śrubki imbusowe z tyłu kierownicy, nr 4 na fotce Kowiego) i sprawdzić, wtedy będziesz miał 100% pewności, jeśli nie będziesz pewien to wrzuć fotkę, powiemy Ci czy to duży czy mały Jak byś odkręcał to pamiętaj o ściagnieciu klemy przed operacją
Kowi87 Opublikowano 29 Stycznia 2010 Opublikowano 29 Stycznia 2010 masa wystarczy, czy wszystko? Ja tam + tylko odpinałem
PRZEEMAS Opublikowano 29 Stycznia 2010 Opublikowano 29 Stycznia 2010 Podepnę się pod temat. Poducha po liftowa czyli taka jak na 3 zdjęciu podejdzie do kiery z małym wieloklinem i kwadratową taśmą?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się