nikko Opublikowano 2 Lutego 2010 Opublikowano 2 Lutego 2010 Najlepiej sprawdzić VAG-iem. Miałem ten sam problem i po sprawdzeniu okazało się, że wyskoczyły błędy z układu czujnik położenia wału korbowego - czujnik położenia wałka rozrządu. Ogólnie - można się pobawić w sprawdzanie najpierw prostszych rzeczy, ale podpięcie kompa może rozwikłać zagadkę w kilka minut... Pozdro i powodzenia
Emet Opublikowano 2 Lutego 2010 Autor Opublikowano 2 Lutego 2010 Pompa paliwa. Dzisiaj kupiłem, dałem do wymiany w warsztacie i już jest ok
plemnik Opublikowano 4 Lutego 2010 Opublikowano 4 Lutego 2010 Panowie u mnie dalej to samo bezpieczniki ok pompka działa już nie wiem co może być zostaje chyba tylko brak iskry. a na vagu wykryje mi ta ustarke??
magik 18 Opublikowano 5 Lutego 2010 Opublikowano 5 Lutego 2010 nie raczej ale jakis bład sporadyczbny
plemnik Opublikowano 17 Lutego 2010 Opublikowano 17 Lutego 2010 pisze dla potomnych :> odnosnie mojego problemu padła cewka została wymieniona i samochód śmiga jak nowy
LaM4 Opublikowano 1 Marca 2010 Opublikowano 1 Marca 2010 A ja czkam na odwilże - odpale na gazie, bo jak narazie, zarówno VAG jak i wymiana filtra nic nie pomogła. Pewnie pompa padła :/[br]Dopisany: 17 Luty 2010, 14:04_________________________________________________Oddałem auto do mechaniora jak było cieplej (bo odpalało wtedy na gazie). Po wstępnych oględzinach wyszło, że jest strasznie małe ciśnienie benzyny dawane, po głębszych oględzinach - wadliwa okazała się pompa. Koszt nowej - 450zł, wymiana - 250, dodatkowo podregulował mi zapłon i cały układ paliwowy - 60 zł. Teraz autko jeździ i na gazie i na paliwku Znowuż mogę pomykać po zatłoczonych ulicach moją piękną audiczką
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się