Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 1Z] Prośba o analizę logów


malinamm1

Rekomendowane odpowiedzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kat wtrysku do ustawienia

duza masa powietrza przy egr on - brudny, zaslepiony???

Turbo pozno reaguje, moze kierownice, moze syf dzwny zapis w 11BS nie ma zmian, stale 1020.00

Powinno spac ponizej 1000, moze zawieszona sztanga, N75??

Pozatym ok, prosze o weryfikacje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Turbo pozno reaguje, moze kierownice, moze syf dzwny zapis w 11BS nie ma zmian, stale 1020.00

Powinno spac ponizej 1000, moze zawieszona sztanga, N75??

W 1Z nie ma VTG, stąd brak zmian w 011BS i późniejsza reakcja, poza tym zgoda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest silnik 1Z z turbiną bez zmiennej geometrii (VTG) więc kierownice odpadają. EGR nie jest zaślepiony.

Czy obroty na biegu jałowym w tym silniku powinny być 819 czy 861?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

861,Turbo dobrze pompuje,LMM ok,kat wtrysku do poprawy (za pozny).Dziwne napiecie idzie na pompe wtryskowa(podejzewam ze czujnik RSW zle ustawiony).Wklej jeszcze log 001 na ZAPŁONIE

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co wiem to kąt wtrysku odczytuje się z grupy 000 pozycja 2 i jest zalecany 49- 54. Jest ustawiony na 48 - 54 i nie rozumiem czemu jest do poprawy? Jeśli się myle to mnie poprawcie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co wiem to kąt wtrysku odczytuje się z grupy 000 pozycja 2 i jest zalecany 49- 54. Jest ustawiony na 48 - 54 i nie rozumiem czemu jest do poprawy? Jeśli się myle to mnie poprawcie

Tak ale w trybie BS :cool1:

U Ciebie jest tak:

0.01 039 029 000 016 100 203 057 184 149 141

Pozdro

P.S. Autko pewnie kiepsko pali... :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziwne napiecie idzie na pompe wtryskowa(podejzewam ze czujnik RSW zle ustawiony).

Też to zauważyłem, a jest możliwość ustawienia tego czujnika? :mysli:

Tak ale w trybie BS cool1

U Ciebie jest tak:

0.01 039 029 000 016 100 203 057 184 149 141

Wszystko jasne :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co wiem to kąt wtrysku odczytuje się z grupy 000 pozycja 2 i jest zalecany 49- 54. Jest ustawiony na 48 - 54 i nie rozumiem czemu jest do poprawy? Jeśli się myle to mnie poprawcie

Tak ale w trybie BS :cool1:

U Ciebie jest tak:

0.01 039 029 000 016 100 203 057 184 149 141

Pozdro

P.S. Autko pewnie kiepsko pali... :wink4:

pewnie dlatego ze to log dynamiczny???????? turbo super jak na 1Z 000mb jest ok ale juz 000bs trochę gorzej, czemu?? nie wiem....[br]Dopisany: 26 Styczeń 2010, 21:09_________________________________________________i dawka startowa tez trochę mała srw może się przy tym zmienić na +
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziwne napiecie idzie na pompe wtryskowa(podejzewam ze czujnik RSW zle ustawiony).

Też to zauważyłem, a jest możliwość ustawienia tego czujnika? :mysli:

na razie nic nie rób z czujnikiem RSW...zacznij od poprawnego ustawienia kąta początku wtrysku

potem zrób screna z grupy 001

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na razie nic nie rób z czujnikiem RSW

no i bardzo slusznie...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok narazie zajmiemy się kątem wtrysku.

Panowie a co powiecie na tego EGR'a, wystarczy wyczyścić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie a co powiecie na tego EGR'a, wystarczy wyczyścić?

Po wyczyszczeniu powinien wrocic do swiata zywych... :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy, a czy temperatura płynu chłodzącego nie jest za wysoka? Bo w trakcie robienia logów dynamicznych sięgała nawet 99*C. Może tak być? Bo u mnie w AFN'ie do 90*C dochodzi i koniec dalej nie idzie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wklej jeszcze LOGA 001 na wlaczonym zaplonie(SILNIK ZGASZONY)

Tak z ciekawosci spytam - po co ? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wklej jeszcze LOGA 001 na wlaczonym zaplonie(SILNIK ZGASZONY)

Tak z ciekawosci spytam - po co ? :)

pewnie chodzi o nastawnik ... :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...