Flaha Opublikowano 3 Czerwca 2007 Opublikowano 3 Czerwca 2007 Witam Pisałem już tu: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=3103.0 o swoich jazdach ze sprzęgłem. Problem pojawił się znów. Szarpie i na zimno i na ciepło... Zmieniłem docisk z powrotem na stary, bo myślałem, że może nowy jest jakiś zwichrowany. Stara tarcza była już wylizana. Teraz siedzi stary docisk i nowa tarcza, a jak szarpało tak szarpie. Zmienię tarczę, poradźcie, który producent jest lepszy.. ps.1. nie mam dwumasa. ps.2. A może być taka opcja, że choć poduchy pd silnikiem i skrzynią są nieco stare, ale nie popękane, to no nie wiem jak to określić, spłaszczyły się czy zmieniły kształt albo wewnątrz mają jakieś luzy na tulejkach, czy coś w tym stylu i dają taki efekt? No bo mechanior mówił, że poduchy choć widać ślady starości, to są jeszcze dość OK. Dzięki za wszelkie podpowiedzi, bo mnie wpienia cała ta sytuacja, 3 raz w ciągu kilku miesięcy będzie wyjmowane sprzęgło...
schiller Opublikowano 3 Czerwca 2007 Opublikowano 3 Czerwca 2007 w zasadzie obie firmy sa dobre(moze z mala przewaga na sachs-a) wiec generalnie mozesz kierowac sie cena...
woj-o Opublikowano 4 Czerwca 2007 Opublikowano 4 Czerwca 2007 jeżeli docisk prosty i tarcza prosta i nie są czymś pomazane to przy wersji tarczy ze "słoneczkiem" (pewnie niewielu pamięta że dawno temu było np 4-5 "łap" które osobno sie regulowało i możn abyło nierównolegle to zrobić)to tarcza szarpać nie powinna. To na pewno sprzęło szarpie a nie np koło dwumasowe (o ile takie masz)? U mnie szarpie na ciepło - ale sprzęło ma co najmniej 180kkm, więc fifty-fifty dumas lub tarcza . Luk i sachs raczej nie powinny walnac takiej wpadki z nierówną lub zwichrowaną tarczą/dociskiem.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się