filter Opublikowano 27 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2010 Witam wszystkich klubowiczów. Założyłem do mojej A4 (1.8T - 170 KM) sekwencję BRC SQ 24, reduktor Genius. Problem polega na tym, że jak zgaszę silnik pracujący na gazie, a nie na benzynie, to przy ponownym uruchomieniu (na benzynie oczywiście) silnik nie pracuje na wszystkie cylindry, a VAG pokazuje wypadanie zapłonu ,tak jakby cewka była uszkodzona (wszystkie wymieniłem, świece również). Problemu nie ma kiedy 2 - 3 kilometry przed zgaszeniem silnika przełączę go na benzynę i na benzynie zgaszę. Dodam, że wtrakcie jazdy żadnego problemu z gazem nie ma. Czy ktoś miał podobny problem, a może ktoś wie co to może być ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mstan Opublikowano 28 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2010 Witam Problemem może być uboga mieszanka BP.Jeśli możesz to sczytaj wartość sondy w "pamięci długofalowej".Dokładnie nie wiem na którym kanale to masz(inny silnik i rocznik).To może jeszcze czas wtrysku jaki pokazuje VAG na wolnych obrotach(silnik pracuje na LPG rozgrzany) I jeszcze może podaj jakie masz zaworki wtryskowe do BRC.(kolor) Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marek34 Opublikowano 28 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2010 Wtryski gazowe Ci puszczają. Jak instalka jest na gwarancji niech ci je wymienią. Gasisz silnik na gazie i w układzie zostaje ciśnienie gazu, gaz przez nieszczelne wtryskiwacze (zapewne jeden) przedostaje się do kolektora i w momencie zapalania silnika zalewa ci go. Dlatego komunikat o wypadaniu zapłonów, ponieważ za bogata mieszanka nie zapala się. Jak gasisz na benzynie, pracujący silnik wysysa gaz z układu i problem nie występuje. Ale tak jak pisał kolega wcześniej trzeba również sprawdzić wartość korekcji długoterminowych, bo mogła się przestawić mapa Pb. Ale wtedy raczej zapalał by dobrze, a źle pracował na wolnych obrotach i dusił się na zimnym silniku przy przyspieszaniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filter Opublikowano 30 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2010 Dzięki za podpowiedź. Też myślałem , że to problem z wtryskami. Instalka jest na gwarancji więc jadę do gazowników. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek Opublikowano 2 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2010 Witam mam dosc gazu,ale nie mam wyboru,robie miesiecznie 8000 km. Ciagle wyskakuja te same bledy - ilość znalezionych błędów. Oto one: 16804 - Zespół 1; system katalizatora: za mała skuteczność P0420 - 001 - Górna wartość skrajna przekroczona P1699 - 008 - Niezrozumiały sygnał - Sporadyczny 17545 - Zespół 1; adaptacja mieszanki (add.): mieszanka za bogata P1137 - 002 - Dolna wartość skrajna przekroczona pali sie kontrolka elektroniki silnika,gazownik zalozyl jakas kostke do usuwania bledow,podobno stary system,nic nie daje, instalacja to STAG 300,komputery,bezynowy i gazowy rozjerzdrzaja sie do 20%. Naprawde to bardzo trudno oszukac komputer audi. Moje auto to A4 2,0 BENZYNA 2002,SPALANIE PRZY SZYBKOSCI 130-140 12L GAZU. pozdrawiam wszystkich Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marek34 Opublikowano 2 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2010 Jełop nie umie ustawić instalacji i zakłada jakieś cuda. Wywal to wszystko co ci pozakładał. Pod maską ma zostać Stag, reduktor, wtryskiwacze i czujniki. Reszty rzeczy nie ma prawa tam być. Błędy są typowe dla źle ustawionej instalacji. To nie wina instalacji, tylko głupiego gazownika. 1. Podaj jakie masz komponenty instalacji (Stag-jaki, wtryskiwacze, reduktor) 2. Zrób odczyty z VAGa korekcji długoterminowych i wklej screena 3. Wklej screena z ustawień instalacji (zakładka parametry, mapy z mnożnikiem, odchyłka - screeny rób na zapalonym silniku na wolnych obrotach. Jeśli masz trochę pojęcia i zmysłu technicznego spróbujemy to wspólnie ustawić. Zmień gazownika, nawet jeśli instalacja jest na gwaranci - szkoda Twojego samochodu. Ja też mam Staga i jeździ tak samo na LPG jak na benzynie. O błędach nie ma mowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bogumił Opublikowano 2 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2010 Zgadzam się z marek34 mam instalację z jednostką STAG 300 przejechałem na niej 17 000km i jak dotąd (oby nie zapeszyć) nie miałem problemów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek Opublikowano 6 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2010 Witam Marka34,dzieki za odpowiedz i troche prawdy.O mojej instalcji,Jestem obecnie w delegacji i nie mam dokumentow. Moj gazownik,nestety nie zyje od 2 miesiecy, bylem u drugiego w Kolobrzegu.mowia ze bardzo dobry,ten kasownik bledow OBD. Niestety nie posiadam programu ani interfejsu,2 osoby w swinoujsciu cos tam kumaja. Poprosze ich o to o czym piszesz. W niedziele bede w domku,zobacze co pisze w dokumentach pozdrawiam jaceki[br]Dopisany: 03 Luty 2010, 17:51_________________________________________________do MARKA 34 wrocilem z pracy,jestem muzykiem i gram w Niemczech. poczytalem w papierach gazu. reduktor zavoli zawor gazowy lovato wielozawor tomasetto przelacznik centrala stag 3oo uklad elektroniczny stag 300 napisz co Ty masz,moze kupic takie same. W tygodniu bede u gazownika to poprosze aby zrobil wydruki tego co piszesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bogumił Opublikowano 7 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2010 jacek ja posiadam w instalacji zawór VALTEK a resztę taką samą jak Ty i żadnych problemów nie mam, coś musisz mieć kiepsko skonfigurowane w układzie - albo już na samym początku przed założeniem LPG może miałeś problemy z benzyną i teraz zaczyna się wszystko chrzanić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marek34 Opublikowano 7 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2010 Jacek, najważniejsza rzecz to jakie masz wtryskiwacze. W dokumentacji nie będzie o tym pisać. Jeśli założyli Ci standardowy kit Staga 300 to pewnie masz Valteki. Do Twojego auta wtryski te zupełnie się nie nadają, bo są za wolne. Nie obsługują stabilnie czasów wtrysku poniżej 4 ms, a Twoje auto ma czasy od. 1,9 ms. Zobacz w rzeczywistości, otwórz maskę i sprawdź, jakie to są wtryskiwacze. Będzie na nich pisało. Zawoli Zeta, pewnie dali Ci wersję N, to trochę za mało do tego silnika, ale od biedy może zostać. Musi być tylko podpięte podciśnienie. Trzeba to sprawdzić. Screeny dalej aktualne, bo bez tego nic nie stwierdzę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mstan Opublikowano 12 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2010 Witam Do "jacek" Jeżeli jest tak jak piszesz że gazownik u którego zakładałeś instalacje zmarł i jest skopana ,a teraz znalazłeś dobrego gazownika to powiedz mu jak wygląda sprawa i żeby Ci na bazie tego co masz (jeżeli trzeba coś zmienić to niech zmieni) zrobił.Ale nie baw się z nim w żadne podjazdówki,bo jeżeli naprawdę jest w porządku to się wkurzy i tyle będziesz z tego miał. Nie jestem gazownikiem i nie mam zakładu, ale bym tak zrobił. Jeżeli jedziesz do kumpla i razem robicie to możesz się posiłkować informacjami z forum. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się