lis Opublikowano 30 Stycznia 2010 Opublikowano 30 Stycznia 2010 po ustawieniu ogrzewania w samochodzie: strona pasażera 22*C i po stronie kierowcy 22*C z nawiewów od strony pasażera wieje właściwą temperaturą powietrza, natomiast od strony kierowcy wieje maxymalnie gorącym powietrzem nawet po zmniejszeniu temperatury do 16*C nadal od strony kierowcy wieje na maxa gorąco, a strona pasażera działa O.K. o co tutaj chodzi, może ktoś miał taki problem bo ja nie wiem co zrobić[br]Dopisany: 29 Styczeń 2010, 16:59_________________________________________________i nic
fayera Opublikowano 30 Stycznia 2010 Opublikowano 30 Stycznia 2010 Najlepiej jakbyś vag-a podłączył i zobaczysz jakie są błędy.
GRazny Opublikowano 30 Stycznia 2010 Opublikowano 30 Stycznia 2010 pewnie jakaś klapa zablokowana... VAG ci dokładnie powie jaka...
mxzibi Opublikowano 31 Stycznia 2010 Opublikowano 31 Stycznia 2010 po ustawieniu ogrzewania w samochodzie: strona pasażera 22*C i po stronie kierowcy 22*C z nawiewów od strony pasażera wieje właściwą temperaturą powietrza, natomiast od strony kierowcy wieje maxymalnie gorącym powietrzem nawet po zmniejszeniu temperatury do 16*C nadal od strony kierowcy wieje na maxa gorąco, a strona pasażera działa O.K. o co tutaj chodzi, może ktoś miał taki problem bo ja nie wiem co zrobić[br]Dopisany: 29 Styczeń 2010, 16:59_________________________________________________i nic Ja mam identyczny problem w swojej audi tz; strona kierowcy na maxa wieje gorącym powietrzem nawet jak zrobię na LO a strona pasażera jest OK. Zauważyłem ze zanim auto się nagrzeje i ustawie na LO to zaczyna wiać zimne powietrze . A podpowiedzi typu ze trzeba podjąć pod vag-a to o tym to chyba każdy wie a kolega wyraźnie pyta czy miał możne ktoś podobny przypadek
lis Opublikowano 31 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 31 Stycznia 2010 dziś problem nadal istniał ale udało mi sie go naprawić:: po ustawieniu strony kirowcy na 24*C zaczęło grzać na maxa ale gdy zrobiłem na maxa czyli HI i z powrotem zacząłem zmniejszać ogrzewanie strony kierowcy po pół stopnia udało mi się zmniejszyć temperaturę do oczekiwanej temp. jednak po wyłączeniu silnika i po kilku godzinach problem powrócił pewnie rzeczywiście jedynym wyjściem jest vag
mxzibi Opublikowano 1 Lutego 2010 Opublikowano 1 Lutego 2010 Bylem dzisiaj w serwisie z innym problemem i jak podpięty był vag to sprawdzili mi tez klimę i o dziwo nic nie pokazało , żadnego błędu. Podczas sprawdzania klimy oczywiście wszystko już działało Mam nadzieje ze to już się nie zdarzy ale dodali ze jak by to się jeszcze zacinało to można wypiąć aku na jakiś czas to po wpięciu akusa, klima zrobi sobie autodiagnozę i ustawi klapy w pozycji tzw . zerowej - tak mi tłumaczyli . Pozdrawiam
lis Opublikowano 2 Lutego 2010 Autor Opublikowano 2 Lutego 2010 byłem u mechaniora podłączyłem do vag-a auto - i nic nie wykazało z klimą wszystko OK a klima nadal co jakiś czas się zawiesza wie tu ktoś o co chodzi
siemian Opublikowano 3 Lutego 2010 Opublikowano 3 Lutego 2010 po ustawieniu ogrzewania w samochodzie: strona pasażera 22*C i po stronie kierowcy 22*C z nawiewów od strony pasażera wieje właściwą temperaturą powietrza, natomiast od strony kierowcy wieje maxymalnie gorącym powietrzem nawet po zmniejszeniu temperatury do 16*C nadal od strony kierowcy wieje na maxa gorąco, a strona pasażera działa O.K. o co tutaj chodzi, może ktoś miał taki problem bo ja nie wiem co zrobić[br]Dopisany: 29 Styczeń 2010, 16:59_________________________________________________i nic Ja mam identyczny problem w swojej audi tz; strona kierowcy na maxa wieje gorącym powietrzem nawet jak zrobię na LO a strona pasażera jest OK. Zauważyłem ze zanim auto się nagrzeje i ustawie na LO to zaczyna wiać zimne powietrze . A podpowiedzi typu ze trzeba podjąć pod vag-a to o tym to chyba każdy wie a kolega wyraźnie pyta czy miał możne ktoś podobny przypadek Przyczyn może być bardzo dużo... Dlatego najpierw się podpina VAGa. A nie każdy musi o tym wiedzieć. byłem u mechaniora podłączyłem do vag-a auto - i nic nie wykazało z klimą wszystko OK a klima nadal co jakiś czas się zawiesza wie tu ktoś o co chodzi ja mialem kiedys podobną sytuacje. Po otwarciu i zamknieciu drzwi pasazera klima (mimo że było 30 stopni) zaczynała grzać na maxa na ok 3-4 minut. Błędów nie było. Nastawy podstawowe robiłem parokrotnie. Panel klimatronika poszedł do wymiany, bo podobno sterownik był padnięty. Teraz jest wszytko ok.
akjam Opublikowano 3 Lutego 2010 Opublikowano 3 Lutego 2010 Gdybyś kolego miał dalej problem mam dla Ciebie klimatronik. Daj znać jakbyś potrzebował.
Patrox Opublikowano 3 Lutego 2010 Opublikowano 3 Lutego 2010 po ustawieniu ogrzewania w samochodzie: strona pasażera 22*C i po stronie kierowcy 22*C z nawiewów od strony pasażera wieje właściwą temperaturą powietrza, natomiast od strony kierowcy wieje maxymalnie gorącym powietrzem nawet po zmniejszeniu temperatury do 16*C nadal od strony kierowcy wieje na maxa gorąco, a strona pasażera działa O.K. o co tutaj chodzi, może ktoś miał taki problem bo ja nie wiem co zrobić[br]Dopisany: 29 Styczeń 2010, 16:59_________________________________________________i nic Ja mam identyczny problem w swojej audi tz; strona kierowcy na maxa wieje gorącym powietrzem nawet jak zrobię na LO a strona pasażera jest OK. Zauważyłem ze zanim auto się nagrzeje i ustawie na LO to zaczyna wiać zimne powietrze . A podpowiedzi typu ze trzeba podjąć pod vag-a to o tym to chyba każdy wie a kolega wyraźnie pyta czy miał możne ktoś podobny przypadek Przyczyn może być bardzo dużo... Dlatego najpierw się podpina VAGa. A nie każdy musi o tym wiedzieć. byłem u mechaniora podłączyłem do vag-a auto - i nic nie wykazało z klimą wszystko OK a klima nadal co jakiś czas się zawiesza wie tu ktoś o co chodzi ja mialem kiedys podobną sytuacje. Po otwarciu i zamknieciu drzwi pasazera klima (mimo że było 30 stopni) zaczynała grzać na maxa na ok 3-4 minut. Błędów nie było. Nastawy podstawowe robiłem parokrotnie. Panel klimatronika poszedł do wymiany, bo podobno sterownik był padnięty. Teraz jest wszytko ok. W b7 w klimatroniku jest zapisany nr Win auta i jeśli wsadzi się nowy trzeba zrobić adaptację. Jeśli ktoś ma vaga wchodzi w blok centralna elektronika bodajże 09 i dalej adaptacja blok 10 i potem klika sie na kanał 81. Wpisuje się 5 cyfrowy kod ale w tej chwili nie pamiętam( jesli ktos ma oryginalnego vaga to ma w tym okienku podpowiedz ). DAjemy zapis i już jest zaadaptowany.
siemian Opublikowano 3 Lutego 2010 Opublikowano 3 Lutego 2010 po ustawieniu ogrzewania w samochodzie: strona pasażera 22*C i po stronie kierowcy 22*C z nawiewów od strony pasażera wieje właściwą temperaturą powietrza, natomiast od strony kierowcy wieje maxymalnie gorącym powietrzem nawet po zmniejszeniu temperatury do 16*C nadal od strony kierowcy wieje na maxa gorąco, a strona pasażera działa O.K. o co tutaj chodzi, może ktoś miał taki problem bo ja nie wiem co zrobić[br]Dopisany: 29 Styczeń 2010, 16:59_________________________________________________i nic Ja mam identyczny problem w swojej audi tz; strona kierowcy na maxa wieje gorącym powietrzem nawet jak zrobię na LO a strona pasażera jest OK. Zauważyłem ze zanim auto się nagrzeje i ustawie na LO to zaczyna wiać zimne powietrze . A podpowiedzi typu ze trzeba podjąć pod vag-a to o tym to chyba każdy wie a kolega wyraźnie pyta czy miał możne ktoś podobny przypadek Przyczyn może być bardzo dużo... Dlatego najpierw się podpina VAGa. A nie każdy musi o tym wiedzieć. byłem u mechaniora podłączyłem do vag-a auto - i nic nie wykazało z klimą wszystko OK a klima nadal co jakiś czas się zawiesza wie tu ktoś o co chodzi ja mialem kiedys podobną sytuacje. Po otwarciu i zamknieciu drzwi pasazera klima (mimo że było 30 stopni) zaczynała grzać na maxa na ok 3-4 minut. Błędów nie było. Nastawy podstawowe robiłem parokrotnie. Panel klimatronika poszedł do wymiany, bo podobno sterownik był padnięty. Teraz jest wszytko ok. W b7 w klimatroniku jest zapisany nr Win auta i jeśli wsadzi się nowy trzeba zrobić adaptację. Jeśli ktoś ma vaga wchodzi w blok centralna elektronika bodajże 09 i dalej adaptacja blok 10 i potem klika sie na kanał 81. Wpisuje się 5 cyfrowy kod ale w tej chwili nie pamiętam( jesli ktos ma oryginalnego vaga to ma w tym okienku podpowiedz ). DAjemy zapis i już jest zaadaptowany. hmmm... Patrox a że się tak zapytam... co ma piernik do wiatraka... Przecież nikt w temacie nie pytał o przyuczanie VINu klimatronika. Zresztą to nei ma wpływu na samo działanie. Bez przyuczenia bedzie poprostu wyskakiwał błąd VINu po podpięciu VAGa. Pozdrawiam
Patrox Opublikowano 3 Lutego 2010 Opublikowano 3 Lutego 2010 Tak tylko napisałem, i nie do końca będzie wszystko działało! Bez douczenia klimatronika nie będzie działało automatyczne wyłaczenie grzania tylnej szyby po jakimś czasie. :>
siemian Opublikowano 3 Lutego 2010 Opublikowano 3 Lutego 2010 Tak tylko napisałem, i nie do końca będzie wszystko działało! Bez douczenia klimatronika nie będzie działało automatyczne wyłaczenie grzania tylnej szyby po jakimś czasie. :> o kurcze no popatrz. jezdziłem kiedyś z tydzien z nieprzyuczonym klimatronikiem i tego nie zauwazyłem... Człowiek uczy się całe życie To ja dodam jeszcze że klimatroniki z b6 i b7 są niekompatybilne. Występuje właśnie kłopot z grzaniem tylnej szyby (w ogóle nie działa)
Patrox Opublikowano 3 Lutego 2010 Opublikowano 3 Lutego 2010 Tak tylko napisałem, i nie do końca będzie wszystko działało! Bez douczenia klimatronika nie będzie działało automatyczne wyłaczenie grzania tylnej szyby po jakimś czasie. :> o kurcze no popatrz. jezdziłem kiedyś z tydzien z nieprzyuczonym klimatronikiem i tego nie zauwazyłem... Człowiek uczy się całe życie To ja dodam jeszcze że klimatroniki z b6 i b7 są niekompatybilne. Występuje właśnie kłopot z grzaniem tylnej szyby (w ogóle nie działa) :> :> :>
lis Opublikowano 4 Lutego 2010 Autor Opublikowano 4 Lutego 2010 czyli jak kupię drugi ster do klimy to tez nie będzie działać od razu, ale po podłączeniu do vaga da rade wykasować błędy i będzie OK
siemian Opublikowano 4 Lutego 2010 Opublikowano 4 Lutego 2010 Teoretycznie powinno sie zVagować i zrobić nastawy podstawowe. A praktycznie to powinno wszystko działać. Tylko nie będzie działała funkcja że jak włączysz grzanie tylnej szyby to po pewnym czasie się samo wyłączy (poprostu bedzie działało dopóki go nie wyłączysz). Ale tak to będzie wszystko działało. Po podpięciu VAGa pojawi się błąd złego VINu ale to praktycznie nie ma wpływu na działanie klimatronika (oprócz tego co napisłem powyżej)
H4mm3R Opublikowano 13 Stycznia 2011 Opublikowano 13 Stycznia 2011 To ja się podpinam pod temat, bo od wczoraj mam ten sam problem. Po stronie kierowcy cały czas leci gorące powietrze i nic nie da się z tym zrobić. VAG odczytuje taki błąd 01809 - Actuating Motor for Temperature Flap; Left (V158) 41-00 - Blocked or no Voltage Próbowałem poruszać kablami od klimatronika, bo ostatnio wyjmowałem RNSa i myślałem że coś nie styka ale nic to nie pomogło. Jakieś sugestie co z tym fantem zrobić :?: Siemian może masz pożyczyć klimatronik żeby go wykluczyć jako przyczynę awarii :gwizdanie:
siemian Opublikowano 13 Stycznia 2011 Opublikowano 13 Stycznia 2011 to nie będzie wina klimatronika bo jakby padło sterowanie to nie byłoby takiego błędu. Tutaj ewidentnie albo zacieła się klapa albo silniczek od niej padł...
H4mm3R Opublikowano 14 Stycznia 2011 Opublikowano 14 Stycznia 2011 No to dziś mnie czeka demontaż tego silniczka [br]Dopisany: 13 Styczeń 2011, 10:08_________________________________________________Silniczek naprawiony, nie wiem czemu nie chciał działać, ale dopiero jak się go podpięło pod aku 12V to zatrybił przesmarowałem wszystkie tryby i działa póki co. Przy demontażu trzeba się trochę nagimnastykować i nie mieć za dużych dłoni, bo strasznie ciężko odkręcić i przykręcić śrubki I zdjęcia, jak ten silniczek wygląda
kajoTomaszów Opublikowano 17 Stycznia 2011 Opublikowano 17 Stycznia 2011 No to dziś mnie czeka demontaż tego silniczka [br]Dopisany: 13 Styczeń 2011, 10:08_________________________________________________Silniczek naprawiony, nie wiem czemu nie chciał działać, ale dopiero jak się go podpięło pod aku 12V to zatrybił przesmarowałem wszystkie tryby i działa póki co. Przy demontażu trzeba się trochę nagimnastykować i nie mieć za dużych dłoni, bo strasznie ciężko odkręcić i przykręcić śrubki I zdjęcia, jak ten silniczek wygląda No u mnie jest podobny numer tyle że po stronie pasażera. I to nie zawsze bo parę dni wcześniej wiało gorąco z obu nawiewów. Mógł by kolega zapodać namiary na te silniczki gdzie je znajdę w samochodzie i czy dostanę się do nich bez demontażu przodu?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się