fayera Opublikowano 1 Lutego 2010 Opublikowano 1 Lutego 2010 Teraz ciężko będzie Ci porównać bo temperatura wzrosła.... Poczekaj na mrozy.
Cristoforo Opublikowano 1 Lutego 2010 Autor Opublikowano 1 Lutego 2010 tak samo 3 sekundowe krecenie przy -10 jak przy -20 a dzis było -10 i odpalił od strzała poczekam jak bedzie -15 zimo wróć
Grzesiekkbc Opublikowano 1 Lutego 2010 Opublikowano 1 Lutego 2010 Trzeba założyć gwintowane zawieszenie i jedną stronę dać na max w dół drugą w górę wtedy nie trzena szukać pochyłości U mnie ten patent z cofaniem się paliwa nie sprawdza się, bo założyłem dodatkowy zawór zwtrotny i jak palił tak palił. Zmieniłem kąt wtrysku na prawidłowy to zaczął palić od strzała ale tylko przez tydzień i znowu pali ciężko, chyba coś się popuściło bo bałem się zbyt mocno dokręcać pompy i chyba przestawił się kąd, jutro będę sprawdzać vagiem co jest. Dlatego kolego sprawdź kąt wtrysku bo to podstawa na zimę, mówię to z własnego doświadczenia.
Cristoforo Opublikowano 1 Lutego 2010 Autor Opublikowano 1 Lutego 2010 kąt synchronizacji sprawdzony jest ok postawiłem dzis auto na równym jak rano bedzie tyle samo jak dzisiaj -10 to zabacze czy to mit czy prawda
Grzesiekkbc Opublikowano 1 Lutego 2010 Opublikowano 1 Lutego 2010 ja będę śledzić ten wątek ciekawe co wyjdzie z twoich testów.
Cristoforo Opublikowano 2 Lutego 2010 Autor Opublikowano 2 Lutego 2010 dzisiaj było rano tylko -3 poczekam na wieksze mrozy -10
Maraas Opublikowano 3 Lutego 2010 Opublikowano 3 Lutego 2010 Hymm może u mnie być to samo bo kilka razy również odpalił mi od strzała ku mojemu zdziwieniu stojąc na górkach ale nie kojarzę ktyóra strona była wyżej
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się