RAFLIK A4 Opublikowano 1 Lutego 2010 Opublikowano 1 Lutego 2010 Witam! W grupie 001 vag pokazuje mi ze dawkę paliwa mam 0.4mg/R A z tego co mi wiadomo to powinna się mieścić w zakresie 3-9 czy idzie dawkę skorygować za pomocą VAG-COM? Jeśli jest inny sposób to prosił bym o instrukcje jak to zrobić posiadam VAG-COM 3.11 ponieważ jestem laikiem jeśli chodzi o VAG to proszę o dokładne instrukcje jak to zrobić! Mam AUDI A4 1.9 TDI 110KM AFN 97rok
tom2009 Opublikowano 1 Lutego 2010 Opublikowano 1 Lutego 2010 Poszukaj na forum, było już tyle razy. Vag-iem możesz nieznacznie zmienić.
DeeJay_Kill Opublikowano 1 Lutego 2010 Opublikowano 1 Lutego 2010 Wchodzisz w Login, wpisujesz 12233, potem "Do it". Następnie wchodzisz w Adaptation - grupa 01. Tam masz wyświetlaną dawkę paliwa na skok i możesz ją zmieniać. Pamiętaj, że im dawka większa (np. 8mg), tym paliwa w rzeczywistości jest mniej.
RAFLIK A4 Opublikowano 1 Lutego 2010 Autor Opublikowano 1 Lutego 2010 dzięki wielkie za pomoc! na pewno nie da się zmienić z 0.4 na 4 mg/R ale zawsze coś pomoże bo optymalne to jest 4mg/r a jest jakaś inna metoda np mechanicznie ?
malinamm1 Opublikowano 1 Lutego 2010 Opublikowano 1 Lutego 2010 Trzeba przestawić delikatnie nastawnik pompy paliwa, to powinno pomóc: http://www.a4-klub.pl/smf/b5_ahu_dlaczego_taka_mala_dawka_i_jak_ja_zmienic-t30657.15.html http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t10316.0.html;highlight=dawka+paliwa